The Real Louis Tomlinson

1.3K 221 601
                                    

David duyduklarına inanamayarak oğluna doğru döndü ve kaşlarını çattı.

"Bundan emin misin?"

Louis kafasını salladı. "Kesinlikle."

David aklının karışmasıyla kafasını içeri doğru uzatıp koltuğun kenarına sinmiş Harry'ye baktı. "Pek de Sergio gibi durmuyor."

Zayn, Liam ve Harry oturma odasındayken David ve Louis mutfağa geçmişti. Louis, Harry duymadan bütün olayları David'e anlatmıştı.

Aceleyle, "Ama öyle." dedi. "O Harry değil. Bundan eminim."

David gözlerini Harry'nin üstünden çekmeden konuştu. "Mark'ın bu kadar ileri gittiğine inanamıyorum. Onu geberteceğim."

Louis, aklına gelen şeylerle dişlerini sıkarak konuştu. "Bu önemli değil, önemli olan gerçek Harry'ye ne yaptığı."

David gözlerini Harry'den çekerek Louis'ye doğru döndü. "Endişelenme, onu bulacağız."

"Ama nasıl?! Ya Mark ona çoktan zarar verdiyse!"

David oğlunun yanına giderek onu kendine doğru çekti ve sarıldı. "Bana güveniyor musun?"

Louis kafasını kaldırarak sakince kafa salladı.

"O zaman bana bırak, halledeceğim, söz veriyorum."

"O hassas biri baba, tüm bu olanlara dayanamaz ki.."

David Louis'yi ilk defa böyle görmenin şaşkınlığını yaşarken yavaşça onun başını okşadı. "Senin için oldukça değerli biri ha?"

Louis burukça gülümsedi ve kafa salladı. "Öyle."

David gülümsedi ve kendini geriye doğru çekerek oğlunun yüzünü avuçları içine aldı. "Yapmamız gereken tek şey nerede olduğunu bulmak. Eğer ki içeride ki Sergio'ya bunu söyleyetebilirsek her şey yoluna girecek."

Louis onun güven verici gülümsemesine baktığında rahatladığını hissetti. Böyleydi işte, ne kadar kötü durumda olursa olsun David'in bir gülümsemesi onu rahatlatıyordu.

"Bir şey sorabilir miyim?"

"Ne olursa."

Louis derin bir nefes alarak, "Birinin Sergio olup olmadığını nasıl anlarız?" diye sordu.

David kaşlarını çatarken, "Bir sorun mu var?" dedi. İkinci bir Sergio vakasına daha hazır olduğu pek söylenemezdi.

"Biliyorum saçma gelecek ama Mark yüzünden herkesten şüphelenir oldum. Zayn ve Liam, sence onların da yerine bir Sergio geçmiş midir?"

David onun bu şüphesini gayette anlıyordu. O yüzden, hepsini içeri aldığında teker teker kontrol etmişti.

"Hayır, ikisi de değil. İçeri girdiğinizde hepinizin göz bebeklerini kontrol ettim. " dedi omuz silkerek. Sergioların göz bebekleri hangi bedene bürünmüş olursa olsun hep olduğundan daha da büyük olurdu. Bu da onları ele veren nadir şeylerden biriydi. "İçinizden biri Sergio olsaydı göz bebeklerinden bunu anlardım."

Louis ne zaman tuttuğunu bilmediği nefesini vererek gülümsedi. Eğer ki Zayn ve Liam'ın da yerinde bir Sergio olsaydı buna kesinlikle dayanamazdı.

"Peki ya şimdi ne yapacağız? O Sergio Harry'nin yerini kesinlikle söylemez."

David Louis'nin dedikleriyle sırıttı. Oğlu kesinlikle ikinci yanını daha görmemişti. "Beni izle."

Louis anlamadan ona bakarken David çoktan mutfaktan çıkmıştı. Arkasından giderek onunla birlikte merdivenlerden çıktı. Arkadaşları ve Harry'nin kılığına girmiş olan Sergio hâlâ salonda oturuyordu. Tahmin ettiği kadarıyla Zayn Sergio'ya tip tip bakıyor, Liam da Zayn ona saldırmasın diye başında bekliyordu.

Devilish | Larry Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin