"Harry'yi gören oldu mu?"
Zayn, Louis'nin dedikleriyle kafasını iyi yana salladı. "Gideceğimizden haber yok mu?"
"Var, sorun da bu. Çoktan gelmiş olması lazımdı." Dedi Louis sıkıntıyla. "Her neyse siz gidin ben onu alır yanınıza gelirim."
Zayn ve Liam kafa sallayarak okulun çıkışına doğru ilerlediklerinde Louis arkasını dönüp vampir hızıyla Harry'nin odasının oraya koştu.
Beş saniye içinde orada olmuştu. Kapıyı tıklatarak beklemeye başladı.
Kapı açıldığında karşısında Harry yerine oda arkadaşı Sam'i görmeyi düşünmüyordu. "Harry içeri de mi?"
Sam kafa sallayarak geçmesi için yana kaydı.
Louis içeri geçtiğinde Harry'yi hâlâ masa başında önceden aldığı notlara bakarken buldu.
"Hazz, gitmemiz gerek biliyorsun."
Harry irkilerek ona doğru döndü ve kafasını salladı. "Evet şey, gidecektik. Unutmuşum."
Harry direkt kapıya doğru yönelirken Louis ona doğru döndü ve anlamayarak baktı. "Bir şey unutmadın mı?"
Harry kapının ağzından ona bakarak tek kaşını kaldırdı. "Ne gibi?"
"Çantanı Harry, dün söylemiştim ya küçük bir çanta hazırla diye."
Harry hızlıca kafa sallayarak tekrar içeri geçti ve dolabını açarak kıyafetlerini çıkartmaya başladı. "Doğru, tamamen unutmuşum üzgünüm."
Louis gülümseyerek bir sorun olmadığını belirtti. Harry'nin aceleci tavırları tuhafına gitmişti.
Harry, yarım yamalak bir çanta hazırlayarak fermuarını çekti ve sırtına geçirerek ayaklandı. "Şimdi gidebiliriz."
-
Louis önünde durduğu sürü ormanına bakarak gözlerini büyüttü. Tam olarak içeri giremeseler de, sandığından çok daha büyüktü.
"İçeri girdiğimizde alarm çalacak mı?"
Liam, Harry'nin dediği şeyle ona doğru döndü. "Alarm'ı nereden biliyorsun?"
Alarm, her sürü ormanında olan bir şeydi. Sergio kokusuna karşı hassas olması, içeri her hangi bir Sergio girdiğinde siren sesini tetikleyip çalıştırıyordu. Bu sayede, lider alfa gerekli önemleri alıp sürüyü koruyordu.
"Şey, araştırmıştım." dedi Harry aceleyle.
"İçimizde bir Sergio olmadığı için çalışacağını düşünmüyorum, sadece vampir kokularınız onu tetikleyebilir."
Louis anında Liam'a doğru döndü. "Sorun çıkmaz öyle değil mi?"
Liam omuz silkerek güvenliğin kapısına doğru yürümeye başladı. Bu saatte bütün sürü avlanmaya giderdi. O yüzden bir sorun olmadan arkadaşlarını içeri sokabileceğini umuyordu.
Güvenlik kapısının önünde durarak arkadaşlarını arkasına aldı.
Kapı kendiliğinden açılırken arkasındaki iki beta da görünmüştü.
"Liam?"
Liam kafasını içeri uzatarak betalara sevimlice gülümsedi. "Selam çocuklar, ne yapmanız gerektiğini biliyorsunuz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Devilish | Larry
Fanfiction"Louis," dedi Harry onu susturarak. "İstediğin zaman ışıkları söndür. Ben senin karanlığını da tanır ve severim." Vampir!Louis Vampir!Harry