"MARK'I GEBERTECEĞİM!"
Harry, Louis'nin sinirle bağırmasıyla ürkerek yavaşça onun elini tuttu.
Louis, ne zaman sinirlense alev almasını kontrol edemiyor ve çevresindekilere ciddi anlamda kalıcı hasarlar verebiliyordu.
"Hiç doğmamış olmayı dileyecek!"
İkinci bir bağırış ile yerinde sıçrarken ne yapabileceğini düşünüyordu. İlk defa Louis'yi bu kadar sinirli görmüştü.
Konuyu değiştirmek adına yeni tanıştığı adama doğru döndü ve "Onu nasıl buldun?" diye sordu.
Louis de dikkatini Liam'a verirken Liam gözlerini yatakta yatan Zayn'den çekmeyerek konuşmaya başladı.
"Louis sana söylemiştim buraya kayıt olacağımı, kurt formum da olduğum için ormandan geliyordum ve Sergio kokusu aldım. Kokuyu takip ettiğimde de onu buldum işte. Senin arkadaşın olabileceği aklıma gelmemişti."
Louis eski arkadaşına bakarak kafa salladı. Liam ile arkadaşlıkları oldukça eskiye dayanıyordu. Ancak Louis'nin şehri terk etmesi aralarına soğuk bir duvar örmüştü.
Onu okulun kapısında kucağında kanlar içindeki Zayn ile birlikte görünce bayılacağını sanmış, ayakta durmakta zorluk çekmişti.
Derin bir nefes alarak yatağında hareketsiz yatan arkadaşının yanına gitti ve elini tutarak avuçları içine aldı.
Okuldan haftasonları dışında çıkmak yasak olduğu için revire diyecek bir şey bulamamış oraya götürmek yerine odasına getirmişti.
Zayn geldiğinden beri yaşadığına dair en ufak bir belirti göstermemişti. Onları rahatlatan tek şey, hâlâ düzenli atan kalp atışlarıydı.
Sergio'ların yaptığı yaralarının çoğu iyileşmişti ancak karnına kazınan T harfi iyileşmek bilmiyor, hâlâ durmaksızın kanıyordu.
Louis, Zayn'e bunu yapanın Mark olduğunu da buradan anlamıştı. Mark her kurbanına imzasını kazardı. Büyük bir şey yapsa bile konsey de yaptığı gibi 'Tomlinson' yazardı. Louis bunun psikopatça olduğunu düşünüyordu.
"Ona bensiz bir yere gitmemesi gerektiğini söylemiştim. Mark canımı yakmak için her şeyi yapacak."
Liam anlamsız bakışlarını Louis üzerinde gezdirdi. "Mark ölmemiş miydi?"
Louis kafasını kaldırarak dolmuş mavilerini ona çevirdi. "Biz de öyle sanıyorduk."
Sakince elini Zayn'in yüzünde gezdirmeye devam etti. Daha şimdiden kanı çekilmiş gibiydi. İçinden "Mark'ı geberteceğim." diye sayıklasa da sesini çıkartmadı ve Harry'ye doğru döndü.
"Harry dışarı çıkmamaya özen göster olur mu? Seni de bu halde bulursam ne yaparım bilmiyorum."
Harry yavaşça kafa sallayarak onayladı onu. Kendi babasının en yakın arkadaşına bunu yapması onu oldukça etkilemiş görünüyordu.
"Çocuklar.."
Zayn'in üç saatin sonunda hareketlenip hırıltılı bir sesle konuşmasıyla Louis aceleyle ayağa kalktı.
"Kan.."
Liam Zayn'in dediği şeyle "Ben gidip getiririm." dedi ve hızla odadan çıktı.
Harry de Louis'nin yanına giderek Zayn'in doğrulmasına yardımcı oldu.
Zayn gözlerini zar zor açarken elini karnına doğru götürdü. Yarasına dokunmasıyla acıyla inlemesi bir olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Devilish | Larry
Fanfiction"Louis," dedi Harry onu susturarak. "İstediğin zaman ışıkları söndür. Ben senin karanlığını da tanır ve severim." Vampir!Louis Vampir!Harry