Maybe Bill Is A Good Guy?

1.5K 204 895
                                    

Harry kesinlikle diken üzerindeydi.

Hâlâ anlam veremediği o kelime kafasının içinde dolanıyordu.

Kaç.

Louis'ye söylemek istese de onun Zayn için zaten yeterince korktuğunu bildiğinden sesini çıkartmamıştı.

Buna rağmen, onun yanından ayrılmıyor ve tek başına kalmamaya özen gösteriyordu.

Korkaklıktan değildi, bilirsiniz Zayn'i ne hale getirdikleri görmüştü ve başına o tarz bir şey gelsin istemiyordu.

Louis bu sefer kesinlikle kalpten giderdi.

"Harry, Bill'in yanına uğramam gerek. Hayatının sonuna kadar bana sarılarak duramazsın."

Harry, Louis'nin koluna sarılmış kesinlikle bırakmayı reddediyordu.

Dudaklarını büzerek omuz silkti.
"Hayır Lou, benimle kal."

Louis hafifçe gülümsedi. Harry'nin bu hali feci hoşuna gitse de artık bir an önce harekete geçmeliydi.

"Bence Harry'de gelebilir. Ben iyiyim sonuçta."

Zayn'in konuşmasıyla Liam hevesle atladı. "Evet Zayn'e ben bakabilirim."

Planları şuydu, Liam ve Louis Bill'in yanına gidecek Harry'de durup Zayn'in yanında kalacaktı. Ancak Harry'nin Louis'yi bir türlü bırakmayışı değişikliğe yol açmıştı.

"Bill sarhoş abazaların içinde yaşıyor resmen, Harry'yi oraya götürmem."

Liam imalı bakışlarını Louis üzerinde dolaştırırken sırıttı. "Korkma kaçırmazlar bebeğini."

Louis yanında duran kitabı onun kafasına atarken Harry ona iyice sırnaştı ve beline sarılarak kafasını göğsüne yasladı.

Bu Louis'nin bütün sinirini alırken kollarını ona sararak saçlarını okşadı.

Harry bugün nedeni bilinmez bir şekilde fazla masumdu ve bu kesinlikle Louis'nin kalbine iyi gelmiyordu.

"Hâlâ arkadaşız diyen iki gerizekalısınız."

Zayn'in göz devirerek konuşmasıyla Liam kahkaha attı.

Sınıfta kimsenin olmayışı işlerine gelmişti. Zayn de ilk haline oranla çok daha iyiydi. Sadece karnının üzerindeki T harfi hâlâ geçmemiş, arada sızlamaya devam ediyordu. Buna rağmen, vücudu kendini hemen toplamıştı.

"Hepimiz gitsek?" diye fikir sundu Liam.

Louis kafasını iki yana sallayarak onaylamadığını belirtti. "Zayn daha iyileşmedi, ayrıca Harry'yi o yamyamların içine götürmem. Beni dinlemiyor musun sen?"

"Aslında ben gayet iyiyim. Harry de senden ayrılmıyor zaten. Liam'a katılıyorum birlikte gitmeliyiz."

Harry hevesle kafası salladı. "Evet, hem siz de tek olmamış olursunuz."

Louis hepsine teker teker baktı. Ardından istemese de kafasını salladı. "O zaman dersleri asıyoruz."

-

"Bill'in burada yaşadığına emin misin?" Diye fısıldadı Harry karşısında durdukları eve bakarak.

Daha çok bir harabeye benzese de burada yaşayan birileri olduğuna emindi. Evin bütün bir yanını iri adamların sarmış olması da bunu doğruluyordu. Ellerindeki içkileriyle, vücutlarına kazınan dövmelerle pek tekin durmasalar da içeriye girmekten başka çareleri yoktu.

Louis, Harry'ye kafa salladıktan sonra elinden sıkıca tutarak ilerlemeye başladı.

Zayn ve Liam da arkalarından gelirken önlerine geçen adamlar yüzünden durmak zorunda kalmışlardı.

Devilish | Larry Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin