Harry stresten titriyordu. Sinir bütün bedenini ele geçirmişti.
Louis'nin dediği çıkmıştı. Başkan gerçekten de bulmuştu.
Öğrendiğinden beri aklı sadece oradaydı. Dersleri zaten çok dinlediği söylenemezdi ancak şimdi kendini hiç verememiş, sadece oturup onu nasıl öldüreceğini düşünmüştü.
Louis ona başkanın odasındaki gizli bölmeden bahsetmişti. Tanrı aşkına o başkanın odasının nerede olduğunu bile bilmiyordu!
Dersler bittiği gibi odasına kapanmış onun kim olabileceğini düşünüyordu.
Louis olsaydı, başkanın onu çoktan mahzene atmış olacağını biliyordu. Kafasındaki o ihtimali silerek önündeki kitaplara odaklanmaya çalıştı.
Odasına girdiğinden beri araştırma yapıyordu.
Konsey, çoğu kişinin idam edilmesine bile sebep olmuştu.
Eski vakalara bakarak teoriler üretmeye çalışıp, mahzene atılmış veya idam cezasına çarptırılmış insanlara ve onların ailelerine bakıyordu.
Biri intikam için öldürmüş olabilirdi.
Derin bir nefes alarak başını elleri arasına aldı.
Kafasını kaldırıp odasının camından dışarı baktığında çoktan havanın kararmış olduğunu gördü.
Oda arkadaşı Sam, kendini yatağına bırakmış gözleri kapalı halde müzik dinliyordu.
Onunla çok konuşmadığından, akıl alabileceği biri de yoktu.
Bir kez daha yalnızlığına küfrederek ayağı kalktı.
Sam'e bir açıklama dahi yapmayarak, daha ilk günden öğrendiği odanın oraya doğru yürüdü.
Hem Louis ona bir şeye ihtiyacı olursa odasına gelmesini söylememiş miydi? şimdi vardı işte.
Kapıyı çalarak beklemeye başladı. Eğer Louis'den de bir yardım alamazsa ne yapacağını gerçekten bilmiyordu.
Birini öldürmek zaten zordu, bir de kimi öldüreceğini bile bilmemesi onu daha da çok zorluyordu.
"Selam, Louis içeride mi?"
Zayn, üstü çıplak bir şekilde kapıyı açınca utansa da bir şey diyemedi. Ne yaptıklarını anlamıştı zaten.
"Lou, biri seni soruyor." diye bağırdı Zayn içeriye doğru ve Harry'ye gülümseyip içeri geçti.
Louis de karşısına üstü çıplak çıkınca gözlerini kaçırdı.
Özel anlarını bozmuş gibi hissediyordu.
Louis karşısında Harry'yi görünce şaşırdığını hissetti. "Evet kıvırcık, nasıl yardımcı olabilirim?"
Harry derin bir nefes aldı ve sessizce konuştu. "Başka bir yere geçebilir miyiz? önemli bir konu var da."
Louis kafa sallayıp içeri geçti ve vampir hızıyla üstüne bir tişört geçirip tekrar Harry'nin yanına geldi.
Birlikte sessiz koridor da ses çıkartmayarak yürüler. Louis az çok onun neden geldiğini anlamıştı zaten.
Louis, Harry'nin ona bıçak çektiği o odaya girip Harry'nin de girmesini izledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Devilish | Larry
Fanfiction"Louis," dedi Harry onu susturarak. "İstediğin zaman ışıkları söndür. Ben senin karanlığını da tanır ve severim." Vampir!Louis Vampir!Harry