Did You Miss Us Will?

2K 204 1.1K
                                    

⚠️ SMUT UYARISI ⚠️

Harry yatak odasına girdikleri gibi Louis'yi yatağa doğru itmiş ve ani bir hareketle kucağına çıkmıştı.

Kendi tişörtü ve Louis'nin tişörtü yeri boylarken kendisini sevgilisinin kucağında ileriye itti. Bu sayede Louis'nin kabarmış erkekliğini hissetmişti.

Louis bu hareketle ellerini onun dolgun kalçalarına attı ve sıradaki hamlesini bekledi. Harry eğilip direkt onun boynuna sokulduğunda kafasını geriye doğru atmış, kendini sevgilisinin eline bırakmıştı.

Harry dudaklarını kumral tenle buluşturduğunda, öpmeye ve hafif hafif ısırıklar bırakmaya başlamıştı. Ara ara dilini de işin içine katıp yaladığında Louis'nin kaslarının gerildiğini hissedebiliyordu. Aşağı inmeden önce kafasını kaldırdı ve sevgilisinin dudaklarına yöneldi.

Dudakları onun ince dudaklarıyla temas ettiğinde bu kez işin içine dilini katan kişi Louis olmuştu. En başından beri derin olan öpücük yavaş yavaş alevlenirken Harry kendini sakince geriye doğru çekti ve Louis'nin kucağından inerek onun bacaklarını iki yana açtı.

Louis olacakları anlayıp öne doğru eğildi ve onun kızarmış dudaklarına bakarak fısıldadı. "Pişman olacaksan tam şuan duralım."

Harry onun bu sorusuna karşılık olarak sırıtmış ve dudaklarına uzanıp kısa bir öpücük vermişti.

"Şuan dursam koşarak tuvalete gidersin Lou." dedi ve yaslanması için onu omzundan hafifçe itti.

Ellerini Louis'nin belirginleşmeye başlayan erkekliğine atmadan önce kuruyan dudaklarını yaladı ve onun pantolonuyla beraber iç çamaşırını da bir çırpıda çıkarttı.

Ellerini kalın erkekliğe sardığı anda Louis nefesini tutmuştu. Harry sakince eğildi ve dilinin ucuyla boydan boya yaladı. Louis iyice sertleştiğini hissederken Harry toplarını dudakları arasına alarak yavaşça emdi.

Bu Louis'nin onun altında kıvranmasını sağlarken Harry buna bir kaç dakika devam etti ve sonunda ağzını kocaman açarak erkekliği içine aldı.

Louis'nin gözleri büyürken Harry hareketlerine devam etti. En sonunda Louis dayanamamış onun kafasından tutarak kendine daha çok bastırmıştı.

Harry sevgilisini memnun etmenin mutluluğu ile dudaklarını daha da açıp ağzına aldı ve emmeye devam etti.

Sona yaklaştığında Louis'nin kasılmaya başladığını fark etti ve kendini geriye doğru çekti. "Kayganlaştırıcı?"

Louis ona cevap veremeden vampir hızıyla yanda duran çekmeceyi açtı ve içindeki kayganlaştırıcıyı çıkarttı.

Onu bir kenara bırakarak Harry ile yerlerini değiştirdi ve sevgilisini boylu boyunca yatağa uzattı.

Harry altındaki pantolonu da onun yardımıyla çıkartırken heyecanlandığını hissediyordu.

Louis'nin elleri Harry'nin bacaklarını ve bel boşluğunu okşarken dili çoktan küçük bir keşfe çıkmıştı.

O beyaz tene iz bırakmak istercesine emip ısırırken Harry kendini ona sürtüyordu.

Rotasını sevgilisinin meme uçlarına indirdiğinde emdi ve Harry'den derin bir inleme kazandı.

Devilish | Larry Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin