Who Is The Criminal?

1.8K 250 614
                                    

Louis'nin üvey kardeşi Bill Tomlinson 👆🏻

Harry, sinirli gözlerini Louis'den çekmeyerek bıçağın Louis'nin boynuna temas etmesini sağladı.

Louis, bedenine işleyen acıyla inledi ve gözlerinin kırmızılaşmasına izin verdi. Mine, sudan sonra nefret ettiği şeylerden biriydi.

"Bana olan bu nefretin gözlerimi yaşarttı."

Harry nefretle soludu. "Hiç bir şeyi ciddiye almaz mısın sen? Her an seni öldürebilirim."

Louis alayla gülerek Harry'nin daha da sinir olmasını sağladı.

"Bunu yapamayacağını ikimizde biliyoruz."

Harry bıçağını Louis'nin boynuna tekrar değdirerek bu konu da ne kadar kararlı olduğunu ona göstermek istedi.

Ancak Louis'ye hiç işlememiş olacak ki sadece acıyla gözlerini kıstı. "Ellerin titriyor ayrıca kalp atışların çok hızlı. Daha önce kimseyi öldürmediğine bahse girerim."

Harry ağzını açarak çenesini kapamasını söyleyecekti ki Louis buna izin vermedi ve konuşmaya devam etti.

"Ayrıca tanrı aşkına dünya üzerindeki tek Tomlinson ben miyim neden bıçağını diğerleri üzerinde denemiyorsun?"

"Şüpheli durumunda sadece sen varsın."

Louis gözlerini devirdi ve ani bir hareketle karşısındaki çocukla yerlerini değiştirdi. Şimdi, onu duvara yaslayan taraf oydu.

"O başkan piçi yüzünden şüpheli göründüğümün farkındayım ama inan bana bunu ben yapmadım. Biri suçu üzerime kitlemeye çalışıyor."

Harry Louis'nin ani hareketi karşısında elindeki bıçağı daha sıkı kavradı ve alaylı gözlerini onun üzerinde gezdirdi.

"Buna neden inanayım?"

"Ben söylüyorum çünkü."

Harry gözlerini devirerek bıçağını yere indirdi. İstese vampir hızını kullanarak bıçağı onun karnına saplayabilirdi. Ancak Louis'nin dedikleri ister istemez dikkatini çekmişti. Kimse kendini tehlikeye atıp soy ismini yazacak kadar çıldırmış olmamalıydı.

"Peki ya kimin yaptığını düşünüyorsun?"

Louis Harry'nin ani ruh değişimine gülümsedi. Bıçağını indirmiş, meraklı gözlerle karanlık odada görebildiği kadarıyla ona bakıyordu.

"Bilmiyorum, ama öylesine biri olmadığı kesin." dedi Louis kendini geriye çekerken. "Ayrıca başkanın suçluyu bulduğuna eminim. Konsey üyelerinin olduğu yer üstün korumalı bir yer, tahmin edip edemeyeceğin her yerde gizli kameralar var."

İşte bu Harry'nin kaşlarının çatılmasına yeterdi bile. "Neden seni suçladı o zaman?"

"Çünkü benden nefret ediyor. Buradaki herkesin bana karşı tavır almasını sağladı. Bak, daha birinci günümde ölümle tehdit edildim."

Bu, Harry'ye mantıklı gelmiş olacak ki gardını indirdi ve bıçağının mine tarafına dokunmayarak cebine soktu.

"Peki suçlunun kim olduğunu nasıl öğreneceğim?"

Devilish | Larry Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin