"Birbirinize çok yakışıyorsunuz ."
Öykünün bu dediği ile Savaşın gözleri fal taşı gibi açıldı .
"Öykü sen dinlen biraz ben sonra yine gelirim." Savaş benim kolumdan
çekiştirerek odadan çıkartmaya çalıştı.
"Görüşürüz Öykücüm. " dedim ve odadan çıktık Savaşla .
"Ne güzel sohbet ediyorduk Öyküyle .Bozmak zorunda mısın ? "
"Öykünün yorulmaması lazım. "
"Neyi var Öykünün ? "
"Kaza geçirdi."
"Geçmiş olsun ."
Kafa salladı Savaş. Kardeşini çok seviyordu.Her halinden belli. Çok iyi bir abi oluyordu Öykünün yanına gelince.Ama normalde öyle değil.Niye böyle davranıyordu ? Belki bir sorunu veya sıkıntısı vardır .
"Savaş ?"
"Ne oldu Rüya ?"
"Öykünün yanına gelince niye böyle davranıyorsun ? Normalde psikopat birisin.Ama Öykünün yanında bambaşka biri oluyorsun."
"Rüya Öykü benim ailemden kalan tek parçam. Onu üzemem. "
"Ailen öldü mü ?"
"Öğrendin artık . Niye sorup duruyorsun? Sen de acıyarak bakıyorsun bana ."
"Hayır Savaş ben öyle demek istemedim. Öyküyü üzmüyorsun diğer insanları da üzme . Diğer insanları niye üzüyorsun ?"
"Rüya öğrendin öğreneceğini. Sorup durma."
"Tamam başka bir şey sormayacağım. Ama sadece şu soruma cevap ver. Niye diğer insanları üzüyorsun ? "
"Cevap verirsem bir daha soru sormayacaksın. "
"Tamam sormayacağım. "
"Çünkü ........ " Savaş duraksadı . Yüzüne baktım devam etsin diye .Acı çekermiş gibi bir yüz ifadesi vardı Savaşın .
"Çünkü ben böyle eğitildim. "
"Nasıl böyle eğitildin ?"
"Başka soru sormayacaktın hadi gidiyoruz ."
Eğitilmiş mi ? Nasıl yani ? Savaşı kötü biri olsun diye mi eğittiler ? Kafamda bunlar gibi sorular dolanıp duruyordu. Hastaneden çıkıp arabaya bindik. Okula dönüyorduk. Telefonumun çalan melodisi ile açtım telefonu.
"Alo ?"
"Rüya kızım neredesin sen ?"
"O-okuldayım baba." Kekelemiştim.İnanmayacaktı babam bana .
" Okuldasın öyle mi ? "
Yoksa babam okula mı gelmişti ? Yalan söylemiştim bir de. Beni mahvedicekti.
"Evet baba."
"Peki napıyosun diye aramıştım okuldaysan tutmayayım seni."
Telefonu kapatıp derin bir oh çektim.Kalpten gidiyordum az daha . Bir dakika ben niye konuşmuştum ki babamla ? Beni bırakıp gidiyorlar.Sonra napıyosun diye arıyorlar.Hesap soruyorlar bana .Sinir bozucu .
"Rüya in hadi geldik okula."
Arabadan inip sınıfa doğru yürüdüm. Teneffüse beş dakika vardı. Şimdi girsem sınıfa hoca bana bi ton soru sorardı.
Hem sınıfa derste girince herkes bana sanki müdürü öldürmüşüm gibi bakıyorlardı. Beş dakika koridorlarda oyalanıp zilin çalmasını bekledim. Zil çalınca hoca sınıftan çıktı. Ben de hemen girdim sınıfa . Sınıfın kapısında kızıl saçlı bir kız vardı.Yeni mi gelmişti bu ? Ben farketmemişim. Sürtüktü . Yani tipi öyleydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ROMANTİK PSİKOPAT
Teen Fiction"Senden bir cevap bekliyorum ve sen hala bana cevap vermedin Savaş . " "Hiç bir şey anlamıyorsun ki Rüya . " Neyi anlamıyor muşum ? "Ben neyi anlamıyor muşum ? " Hafif gülümseyerek " Lanet olsun ! " dedi ve devam etti. "Lanet olsun ki ! " "Lanet...