#43# Yakışıyorsunuz .....

8.2K 427 32
                                    


"Rüyaya kimse dokunmayacak artık .O benim ."

Sınıf bana tip tip bakıp aralarında fısıldaşırken ben Savaşın söylediklerini sindirmeye çalışıyordum .

'Rüyaya kimse dokunmayacak artık.O benim.'

Niye şimdi böyle bir şey demiştiki ?

Tam bir karar almışken aldığım kararların alt üst olmasını sağlıyordu.Beynime uymaya karar veriyorum. Savaşın bir söylediği ile bundan vazgeçiyorum. Benim duygularımla oynuyordu. Nasıl yapıyorsa ?

Savaşın kolunu tutup bana bakmasını sağladım.

"Savaş niye şimdi böyle bir şey dedin ?"

"Senin iyiliğin için."

Savaş çok değişik davranıyordu. Bazen çok iyi bazen de çok kötü biri oluyordu .

"Savaş sen ne tür bir Psikopatsın ?"

"Romantik Psikopat unuttun mu ?"

Kendisi de çok iyi biliyor nasıl biri olduğunu .

"Herkes yerine geçsin !"

Gelen hoca ile herkes yerine geçti. Bu hocayı çok seviyordum .Çok iyi bir hoca.

Hoca sınıfa bir şey anlatmaya başladı. Bende pür dikkat hocayı dinledim. Savaş ise bana baktı hocayı dinlediğimi görünce o da hocayı dinlemeye başladı.

********

Zil çalınca Savaş aceleyle sınıftan çıktı.Neydiki acelesi ? Aman banane ya.

Ada ile Sude nin yanına gittim.Bana bir şey anlatmam gerekiyormuş gibi bakıyorlardı.

"Tamam her şeyi anlatacağım."

Ada ile Sudeye her şeyi baştan sona kadar anlattım.Ada ile Sude bana ağızları açık bir şekilde bakıyorlardı.

"Rüya siz basbayağı birbirinizi seviyorsunuz. " dedi Ada

"Savaş normalde hiç bir kıza böyle davranmamıştı.Seni seviyor. " dedi Sude.

Sessiz kaldım.Beni seviyor muydu ?

" Kızlar çıkışta alışverişe gidelim mi ?"

"Çok isterim Ada ama önce Ekinle daha sonrada Barışla buluşacağım."

"Barış kim ?"

"Bir arkadaşım Sude."

"Biz niye bilmiyoruz?"

Barışla tanışma şeklimizi hiç bir şey atlamadan anlattım.

Daha sonrada kızlarla kantine bir şeyler yemek için gittik.

Bir şeyler aldıktan sonra orada bir masaya oturduk.

Ekmeğimden bir ısırık aldığımda kantine gelen Savaşı gördüm.Kantine değil benim üzerime doğru geliyordu sanki.

"Rüya !"

"Ne oldu Savaş ?"

"Benimle geliyorsun ."

"Niye ?"

"Rüya gel ! "

Savaşın yanına gittim . Kantinden çıkıp arka bahçeye doğru sessizce yürüdük.

Duvara yaslanıp beni süzmeye başlayınca sessizliği bozup konuşmaya başladım.

"Beni niye buraya çağırdın?"

"Rüya ben se---"

Savaşın sözünü benim telefonumun melodisi kesmişti.

"Rüya kapat şu telefonu !"

Kimin aradığına bakmadan telefonu titreşime aldım.

"Evet Savaş seni dinliyorum. "

" Rüya ben s----"

Bu sefer sözünü kendi telefonu bozmuştu.

Küfür mırıldanıp açtı telefonunu. Kendisinin telefonu çalarsa bir şey olmazdı .Benimki olsa kapat telefonu Rüya derdi . Sinirlerimi bozuyordu. Savaşın konuşmalarını dinlemeye başladım.

"Ne var ?"

"Ne !"

"Hemen geliyorum. "

Telefonu cebine koyup hızlı adımlarla yanımdan uzaklaştı.Bu kadar önemli olan şey neydi ki ?Savaşın peşinden koşmaya başladım. Arabasına bindi .Bende hemen yanındaki ön koltuğa bindim.

"Rüya in arabadan !"

"Hayır. "

"İn arabadan! "

"Nereye gidiyoruz? "

"Ben gidiyorum sen bir yere gitmiyorsun !"

"Bende geliyorum. "

"Rüya in arabadan !"

"Bende gelicem Savaş. "

"Sen istedin bunu ."

Savaş arabayı çalıştırıp okulun bahçesinden çıktı.

Bu kadar önemli olan işi neydi görücektim.

Sessiz bir yolculuktan sonra Savaş bir hastanenin önünde durdu. Birine bir şey mi olmuştu ?

"Savaş niye buraya geldik ?"

"Rüya soru sorma ! "

Sessizce Savaşın peşinden hastaneye girdim. Asansör ile yukarı kata çıktık.

Asansör durunca koridorun sonundaki odaya doğru yürüdük.

Savaş odanın kapısını açıp bana baktı.

"Burda dur Rüya ."

Odaya girip kapıyı kapattı.Ben ne yapacaktım ki burada ? Boş boş dikilecektim. Hiç boş oturacak yerde yokki bu hastanede . Gelmeden önce düşünmeliydim . Niye düşünmedim ki ? Akılsız başın cezasını ayaklar çeker işte böyle .

Biraz daha ayakta dikilip en sonunda sıkıldım . Merakıma yenik düşüp odanın kapısını hafif aralayıp içeri baktım. Savaş bir sandalyede oturuyordu bir kızın elini tutup onunla konuşuyordu. Kız ise yatakta yatıyordu. Peki bu kız kimdi ? Çatlıycam meraktan .Savaşın elini tutan kız da kimdi ? En sonunda dayanamayıp kapıyı tıklatıp içeri girdim. Savaş ve yanındaki kız bana bakıyorlardı. Ne diyeceğim ben şimdi ?

"Ne oldu Rüya ?"

"Sıkıldım yanına gelmeye karar verdim.Bu kız da kim ?"

"Bu ...." Savaş sessizce kıza baktı. Kız bana gülümseyerek bakıp konuştu .

"Savaşın kız kardeşiyim adım Öykü. "

"Memnun oldum ben de Rüya ."

Demek Savaşın kız kardeşiydi. Çok tatlı ve güzel bir kızdı.

"Abim senden bahseder sürekli. "

"Benden mi bahsediyor ?" dedim Savaşa bakarak.

Savaş ise Öyküye bakıyordu.

"Öykü biz gidelim sen dinlen biraz. "

Öyküye karşı çok nazik davranıyordu Savaş. Kız kardeşi diye üzmek istemiyordu herhalde. Çok iyi bir abi olarak davranmaya çalışıyordu Öyküye .

"Daha yeni geldik Savaş. " dedim Öyküye gülümseyerek .

Öykü de bana gülümseyerek bakıp konuştu.

"Birbirinize çok yakışıyorsunuz ."

Romantik Psikopatı silsem mi ???
İçime sinmiyor.

Vote ve yorum yapmayı unutmayın LÜTFENN! ! ......

ROMANTİK  PSİKOPATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin