Sonuçta her zamanki başıma gelecek korkumdu. .....
*****
Okula geldiğimde ilk dikkatimi çeken Savaş ve yanındaki kızıl saçlı kızdı.
Yanında değil de kucağında desek daha iyi olur.
Savaşa son bir kez bakıp okulun içine doğru yürümeye başladım.
Sanki bilerek yapıyordu bütün bunları.
Sanki benim onu sevdiğimi bile bile yapıyordu.Canımı daha da çok acıtıyordu .
Sınıfa geldiğimde bizimkiler sıralarına oturmuş hararetli bir şekilde konuşuyorlardı.
Yanlarına gidip "Günaydın " dedim yapmacık bir gülümseme ile.
"Sanada günaydın " dediler hep bir ağızdan .
Ben yanlarına gidince konuşmalarını kestiler. Benden sakladıkları bir şey mi vardı ?
Sırama gidip oturdum.Telefonumda boş boş gezinerek zamanın geçmesini bekledim. Ama geçmiyordu .Geçmemesini istesen geçer .Geçmesini istesen de geçmezdi. Ters orantılıydı zaman .
Zamanı da matematiğe bağladım . Hayriye Hoca sağolsun . Aklımıza öyle bir sokmuşki matematiği her şeyi ona bağlıyoruz.
Hayriye Hoca demişken ders onunmuş .Her zamanki gibi sınıfa korkutucu bir şekilde geldi.
Aoooo unutmuşum kitabımı çıkarmayı.Bu kadın benim önümde kitabı görmezse öldürür .
Elimi çantama atmış kitabı çıkarmaya çalıştım.Ama adımı duyunca durmak zorunda kaldım.
"Rüya kitabın Nerede senin ?"
"Çan---"
"Sus konuşma ilk problemi sen yapıyorsun çık tahtaya ."
Al işte yaa.Bir bu eksikti.
Ben tahtaya çıktığımda kapının çalmasıyla kafalarımızı o tarafa çevirdik.
Gelen kişi Savaş tı.
"Neredeydin sen Savaş? Her zaman derse geç giriyorsun ?"
Savaş hiç bir şey demedi ve alay edercesine hocaya baktı.
Savaşın bakışları beni bulunca sınıfa bakmaya başladım .
"Rüya yap şu problemi ."
Tahta da Hayriye Hocanın yazmış olduğu probleme bakmaya başladım.
Bu problem ne kadar da basitti. Sınıfa bir bakış atıp problemi çözmeye başladım. Bütün sınıf bana acıyarak bakıyordu. Yapamayacakmışım gibi.
Hızlıca problemleri çözdüm.Sınıfa baktığımda ağızları açık bir şekilde bana ve probleme bakıyorlardı.Hocaya döndüğümde gözlüklerini çıkarıp beni süzdü. Şaşırmıştı. Gördün mü Hayriye karı yaptım işte problemi nasılda kapak oldun.
"Hocam problemi çözdüm ."
"İdare eder yerine geç."
İnsan bir aferin der ya.Demesini de bekleyemem zaten .Hayriye karısından bu beklenir zaten.
Sırama oturduğumda Savaş biriyle mesajlaşıyordu . Yan gözle baktığımda beni gördü ."Sen benim mesajlarıma mı bakıyorsun ?"
Kafamı hemen başka bir tarafa çevirdim.
Hoca tahtaya bir kaç kişiyi de kaldırdı.
******
Sonunda zil çalmıştı.Bugün de böyle
bitmişti. Savaş sadece birinci derse girmişti .Diğer derslerde yoktu.Niye girmemiştiki derse?
Aman banane ya.
Yolda eve doğru yürümeye başladım.
Bizimkiler gezmeye gitmişlerdi. Ben eve yalnız gidiyordum .
"Bakıyorum da çok dalgınsın ."
Rüyaya çok dalgınsın diyen kim sizce ?
Vote ve yorumlar azaldı :((((Artık bölümler voteye bağlı.
10 votede yeni bölüm gelir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ROMANTİK PSİKOPAT
Ficção Adolescente"Senden bir cevap bekliyorum ve sen hala bana cevap vermedin Savaş . " "Hiç bir şey anlamıyorsun ki Rüya . " Neyi anlamıyor muşum ? "Ben neyi anlamıyor muşum ? " Hafif gülümseyerek " Lanet olsun ! " dedi ve devam etti. "Lanet olsun ki ! " "Lanet...