"Rüya o lanet olası çeneni kapat! Yoksa o kızın yarım kalan işini sana yaptırırım! "
Rüya bu sefer susmuştu.Onu arabaya bindirip evine kadar götürdüm. Eve gidene kadar hiç konuşmadı.
Evinin önüne gelince arabadan inmek için hareketlendi.Ama kolundan tutarak onu engelledim.
"Rüya senden daha öcümü almadım.Bunu sonra alıcam .Daha da fazlasıyla. "
Rüya omuz silkip "Senden nefret ediyorum! "deyip evine doğru gitmeye başladı.Onu evine girene kadar izledim.Eve girince gaza basıp gittim.
RÜYANIN AĞZINDAN
"Rüya sana bir şey yaptı mı o hayvan?" Ekin ve Busem çok endişeliydi. Ekin endişeden de fazla öfkeliydi.
"Busem ben iyiyim. " dediğimde Ekin üzerime doğru yürüyüp boynumdaki
kızarıklığa bakıyordu.
"O mu yaptı sana bunu?" Ekin daha da öfkelenmişti.
"Ekin bir şey olmadı.Önemsiz bir şey bu."
Odama gidip eşofmanlarımı giyip yatağıma uzandım. Ahh ne kadar sıkıcı bir gün ve ne kadar kötü .
"Rüya gelebilir miyim?" Ekinin sesiydi bu.
"Evet." Ekin içeri gelip yatağımın kenarına oturdu.Öfkesi geçmiş gibiydi.
"O sana başka bir şey yaptı mı?" Ailem bile bu kadar benim için telaşlanmamıştır. Gideli aramadılar bile.Niye arasınlarki çokta umursuyorlardı sanki.
"Hayır Ekin .Bana bir şey yapmadı." dediğimde rahatlamış olucakki derin bir oh çekti.
"Senin uykun var hadi sen uyu meleğim.Ben yan odada yatıyorum.Karşıdaki odada Busem yatıyor.Bir şey olursa yanıma gel .İyi geceler canım." Ekin alnıma öpücük kondurup odamdan çıkıyordu."İyi geceler Ekin " dediğimde durup gülümsedi ve odadan çıktı.
****
"Anne? Baba ? Busem ? Ada? Sude? Neredesiniz? Ekin? Ekin nereye gidiyorsun?
Ekin dur sen bari beni yalnız bırakma ! Ben yalnızlıktan çok korkarım.Ben yalnız kalamam.Gitme lütfen beni bırakıp gitme !" ****"Rüya tamam meleğim sadece bir kabusdu. İyi misin? " Çok kötü bir kabus görmüştüm.Kalktığımda ter içinde kalmıştım. Ekinin sorusuna kafa salladım.
"Peki bana anlatmak ister misin ?"Ekine anlatarak rahatlayabilirdim aslında.Kafa sallayıp anlatmaya başladım." Annem babam Ada Sude Busem beni bırakıp gitmiştiler . Sonra seni gördüm sende gidiyordun. Sana yalvardım ama sen gittin.Yalnızlıktan çok korkuyorum Ekin .Beni yalnız bırakma ."Ekin bana sarıldı saçlarımı öptü.
"Sen istesen de istemesen de ben seni bırakmayacağım meleğim. "
"Bırakma Ekin." Kendimi sanki Ekine bağlıymışım gibi hissediyordum.
"Bırakmam meleğim. "
"Ekin bu gece benim yanımda yatar mısın ?" Ekin kafa salladı ve benim yanıma gelip yattı.
Ekine sarıldığımda o da bana sarıldı.Kendimi güvende hissediyordum Ekinin kolları arasında.Bu kadar kısa süre içinde ben Ekine bağlanmıştım. Sanki 8 yıldır tanıyormuşum gibi.
****
Sabah uyandığımda Ekin yanımda değildi.Muhtemelen okula gitmek için hazırlanıyordur. Ben de kalkıp hazırlandım.Çantamı alıp aşağı indiğimde Busem ve Ekin kahvaltı hazırlıyorlardı.
"Günaydın kahvaltısını bize hazırlattıran uykucu arkadaşım." Busem bana ergenler gibi atar yapıyordu.Ekin ise gülümsemişti."Sanada Günaydın kahvaltımı hazırlayan atarlı arkadaşım ."deyip Buseme sarıldım.Buseme sarıldığımı gören Ekin banada sarıl diye kollarını açmıştı. Gidip Ekine de sarıldım."Kıskanç Ekin sanada Günaydın. "
"Günaydın meleğim."
Kahvaltımızı yapıp arabaya bindik.Ada ve Sude de Emrenin arabasına biniyorlardı. Onlara el salladım ve Busemle Ekinin arabasına bindik.
Okula geldiğimizde Savaş Emre Ayaz ve Burak köşedeki bankta oturmuş hararetli bir şekilde konuşuyorlardı. Savaş beni görünce beni süzdü .Ekini görünce de öfkelendi. Burada her an kavga çıkabilirdi. "Ekin ben Busemle Adaların yanına gidiyoruz.Çıkışta görüşürüz. "
"Görüşürüz meleğim. " dedi. Okula doğru yürümeye başladı.Busemide alıp Adaların yanına gittim.Busemi onlarla tanıştırdım.
Bir süre Busemle konuştular. Ada bir anda banktan kalktı ve yüzünü buruşturdu.
"Ada iyi misin?"
"Midem bulanıyor Rüya ."
"Tamam gel hadi Lavaboya gidiyoruz.Kızlar siz sınıfa çıkarsınız. " dediğimde Busemle Sude kafa sallayıp konuşmalarına devam ettiler.
Adayla lavaboya geldiğimizde uzun bir süre kustu. Sonra elini yüzünü yıkadı. Hala çok kötü gözüküyordu.
"Ada sen iyi misin?"
"İyiyim iyiyim bir şeyim yok."
"Ada bir şeyin yoksa niye böylesin? " Ada sorduğum soruya cevap vermedi.
"Ada çıkışta hastaneye gidiyoruz.İtiraz etmiyorum canım. " deyip onu sınıfa götürdüm.Sırasına oturduğunda Ayaz yanına geldi.Bende onları yalnız bırakıp kendi sırama geçtim.Savaş telefonu ile uğraşıyordu. Beni fark ettiğinde telefonunu cebine koyup bana baktı.Çalan telefonu ile gözlerini benden ayırıp telefonu açtı.
"Ne var?"
"Sizi şerefsizler bir işi beceremiyorsunuz. O Enesi bir yere bırakmayın.Hemen geliyorum.Gelince dünkü yaşananların hesabını verecek o Enes."
Hayır .Enesi dövücekti. Hemde benim yüzümden.Onu durdurmalıyım.
Savaş okuldan çıkıp arabasına bindi. Bende bir taksi durdurup onu takip ettirdim. Savaş bir deponun önünde durdu.Taksiye ücretini ödeyip depoya doğru yürümeye başladım.
Depodan sesler geliyordu.Depoya doğru yaklaşmaya başlayınca bir el ağzımı tuttu.
"Nereye gidebileceğini zannediyorsun Rüya?"
Multimedia Busem
Yorum yapmayı unutmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ROMANTİK PSİKOPAT
Teen Fiction"Senden bir cevap bekliyorum ve sen hala bana cevap vermedin Savaş . " "Hiç bir şey anlamıyorsun ki Rüya . " Neyi anlamıyor muşum ? "Ben neyi anlamıyor muşum ? " Hafif gülümseyerek " Lanet olsun ! " dedi ve devam etti. "Lanet olsun ki ! " "Lanet...