2.kitaptan kesitler ( 3 )

4.9K 197 7
                                    


"Hahaha hiç bu kadar gülmemiştim ."

Sanki ben bilmiyor muydum ?
Onu ilk defa ben bu kadar güldürmüştüm. Hala içten içe gülüyordum ama belli etmemek için gözlerimi devirerek "Çok komik haha ." Dedim yapmacık bir gülümseme ile.

Beni zorla o tekneye bindirmişti ve korkumu görmüştü. Bu kadar rezil olmamıştım ya . Ama bir yandan da gülüyordum. Onu bu kadar güldürmek kolay bir şey değildi ama ben başarmıştım.

"Böcek kabul et komiktin . Hele tekneden inerkenki düşüşün ahahah. "

Aklıma tekrar o an gelmişti tekneden inerken biraz hızlı davrandığım için takılıp düşmüştüm. İyi ki de denize düşmemiştim. Denize düşmediğim halde benimle böyle dalga geçiyordu , düşsem ne yapardı kim bilir ...

"Savaş komik değil . "

Oturduğu yerde bana daha da çok yaklaşarak " Komikti ." Dedi.

Gülme hissi gelmişti bana . Hem de çok pis gülmek istiyordum. Yerlere yatarak . Kahkaha atarak .

Ama dalga konusu olmak istemezdim.

Düşündüm de zaten rezil oldum . Daha ne kadar rezil olacaktım ?

Kendimi tutamayıp kahkahalarla gülmeye başladım.

Gözümden yaş düşene kadar güldüm .
Tabi Savaş da bana eşlik etti.

"Kabul et böcek bak gülüyorsun komikti işte ."

Bu sefer kabullenerek "Evet komikti ." Dedim.

"Seni seviyorum. "

Beni kolları arasına alarak "Hem de çok seviyorum. " dedi.

Tabi bende bu ani kaçırır mıyım ?

"Ben de ."dedim.

Onun o muz kokusunu içime çekerek mayıştım ve gözlerim kapanmaya başladı .
Bu kokuyu çok seviyordum. Bu kokuyu taşıyan kişiyi daha da çok seviyordum.

Kokusu beni mayıştırıyor, huzurlu bir şekilde uyumamı sağlıyordu.

Kendisi ise benim her şeyimdi.

En iyisi bu anı kaçırmamak için bir an önce uyuyayım. Onun kolları arasındaki rahatlık ve onun kokusunu içime çekmek kadar güzel bir şey yoktu benim için.

Gözlerim yavaşça kapanırken alnımdan öperek "Uyu hadi böceğim. " dedi.

Zaten uyuyacağım . Bu an kaçırılır mı?

Kaçırılmaz tabikide.

Gözlerimi sıkı bir şekilde kapatarak "Seni çok seviyorum." Dedim ve gelen uykumla beraber Savaşın o rahat kolları ve huzur veren muz kokusu ile güzel bir uykuya daldım.

Eveeeet bu kesitte bu kadar . Geç geldi ama kusura bakmayin. Yine yazmaya çalışacağım . Siz de bana dua edin. Sınavlarımdan güzel bir puan alayım.

Seviliyorsunuz :*

ROMANTİK  PSİKOPATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin