#2#Kapıyı çalan yakışıklı

24.7K 726 51
                                    

Sude' yi kollarımızla sıkıca sarmaladık."Bana kendinizi affettirmeye çalışıyorsanız.Size hala sinirliyim."dedi .Bizim orda olduğumuzu görmüştü demek. "Aaa Sude ama şimdi bu yapılır mı ya ? Hem Ada Ayaz ile akşam yemeğine gidecek. Bizim onu akşama hazırlamamız  lazım."dediğimde Ada da kafasını salladı ve Ada ile Sudeye sevimli bakışları mızı gönderdiğimizde Sude kahkaha atarak "Şu sevimli bakışlarınızı atıyorsunuz ya gerçekten işe yarıyor."dedi ve  sınıfa gitmeye karar verdiğimizde bizim sınıfın ellerinde çantaları ile bahçeye çıktıklarını gördük. Ada ile Sude adını sonradan öğrendiğim Esma adındaki kızın yanına giderek ona bir şey sordular. Sanırım neden sınıfın okuldan bu kadar erken çıktığını soruyordular diye düşündüm.

Ada ile Sude  yanıma geldiklerinde onlara soran gözlerle baktım . Ada konuşmaya başladı. "Bugün okulun ilk günü olduğu için hoca bizi sıkmak istememiş. Bu günlük bu kadar yeter diyip eve gitmemize izin vermiş. "dediğinde üçümüz birden sevinç nidaları attık.

O sırada yanımdan Savaş geçiyordu . Bana alayla bakıp " Fazla sevinme .Bugün söylediklerinin acısını çektirdiğimde  hiç sevinemeyeceksin."dediğinde şaşırmış bir şekilde ona bakıyordum.O ise sırıtıyordu ."Psikopat " diye bağırdım arkasından. Ama takmadı. Başıma çok büyük bir bela aldım galiba. Bir dakika ya ondan mı korkacağım ben ? Umurumda bile değil.

"Rüya neyin acısını çektirecek Savaş ?"diye sordu  Sude .Bende ona " Önemsiz. Ne hali varsa görsün . Umurumda değil ."dedim. Sude  gülümsemekle yetindi ve " Savaş ' a çok dikkat et Rüya . Aklının ucundan bile geçiremediğin şeyleri sana yaptırabilir. Ayrıca bugün sana bilekliğini verdiğini gördük göz ucuyla. Ne yapmaya çalışıyor ? " Sude nin dedikleri üzerine omuz silktim. Kafam allak bullak ti . Savaş ... tanıdığım yani bugünlük tanıdığım kadarıyla çok değişik biriydi.

Ada konuyu değiştirmek istercesine  "Ee napıyoruz? "dedi. Bakışlarımı ona doğru çevirdim  ve "Önce eve gidip bi üstümü değiştireyim.  " dediğimde Ada "Sen anneni ara ve sadece izin al.Kıyafeti ben hallederim.İtiraz istemiyorum. "dedi  . Gülümseyerek kafamı salladım.

Telefonumdan annemin numarasının üstüne tıklayıp annemi aradım.İkinci çalışta açtı telefonu. "Alo annem benim napıyosun? " dediğimde kıkırdadı . "İyiyim sen napıyosun ? Benden bir şey isteyeceksin değil mi"dediğinde "Anne Ada beni evine davet ediyor.İzin verirsen-"diyemeden annem konuşmaya başladı."Ada yeni tanıştığın arkadaşlarından olmalı.Tamam sana izin veriyorum.Gidebilirsin. Ama geç gelme.Ayrıca Ada ile beni de tanıştıracaksın."dediğinde " Annem benim ya tamam annecim öptüm."diyip telefonu kapattım.Ada ile Sude ye döndüğümde benden cevap bekliyorlardı.Onlara "Kızlar annem izin verdi." dediğimde   gülümseyerek sevindiklerini belli ettiler

"Kızlar sizi eve bırakayım mı?" sesin geldiği yöne  döndüğümüzde Sude gelen kişiyi görmesiyle hemen sarıldı.Gelen Emreydi. Sude bize dönerek "Evet memnun kalırız ." dediğinde gülümsemekle yetindim ve otoparka doğru yürümeye başladık.

Arabanın yanına geldiğimizde  ben ve Ada arkaya oturmuştuk. Sude ise öne oturmuştu.

Arabayı incelerken Ada bir anda beni dürttü ve kafasıyla Sude 'yi gösterdi.Sudeye baktığımda Emre'ye hayranlıkla baktığını gördüm.Emrede arada ona bakıp gülümsüyordu.

Bu hallerine Ada ile güldük.

Eve geldiğimizde Emreye teşekkür edip  Adanın kolundan çekiştirip onu arabadan çıkardım.   Ada neye uğradığına şaşırmıştı.

"Şunlara biraz zaman verelim."dediğimde ne demek istediğimi anladı ve arabada öpüşen Sude ve Emre'ye baktı. "Şşşt Ada çok ayıp gel şuraya "diyip onu biraz ileriye çekiştirdim.

ROMANTİK  PSİKOPATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin