#3#Umurunda mıyım?

21.2K 629 21
                                    

Sabah olduğunda erkenden kalkıp hazırlandım. Aşağıya indiğimde annem ve babam evde değillerdi. İşleri olmalıydı.Siyah konverslerimi giyip dışarı çıktım.Evin önunde son model beyaz bir araba ve yanında da Emrenin arabası vardı.Beyaz arabada Ekin vardı.Emrenin arabasında ise Ada Sude ve Emre vardı.Ada ile Sudeye el sallayıp Ekinin arabasına bindim.Onlar da anlamış olacakki gülümseyerek el salladılar Ekinin arabasına bindim."Günaydın meleğim. "dedi. "Sanada Günaydın Ekin. "diyip kafamı cama yasladım. Okula gidene kadar hiç bir şey konuşmadık. Okulun önüne geldiğimizde Ekin" Okul çıkışı otoparka gel. Eğer bir şey olursa yanıma gel. 11 - E sınıfındayım. "diyip arabayı otoparka parketmeye götürdü. Bahçeye girdiğimde Ada ve Sude köşede bir bankta oturuyorlardı. Onların yanına gidip banka oturdum."Günaydın kızlar "dediğimde "Sanada Günaydın. "dediler."Ada bak Rüya da geldi .Hadi anlat bakalım dün akşam neler oldu?" dedi Sude. Ada ilk kafasını olumsuz anlamda salladı. Sonra biz onu gıdıklamaya başlayınca "Ta-tamam Ahahah gıdıklamayın tamam anlatcam. Akşam yemeğimizi lüks bir restoranda yedik.Sonra sahile gittik.Orada olanlar oldu işte."Ne inanamıyorum.Yani onlar... "Beraber mi oldunuz?"Sude bu soruyu sorunca Ada kafa salladı ve "Neyse konuyu kapatalım. Ee Rüya demek Ekinle tanıştın ha? "dedi. Kafa salladım ."Ben sınıfa çıkıyorum kızlar."dedim. Kafalarıyla onayladılar .Bende okulun merdivenlerini tırmanmaya başladım.Bu merdivenleri yaparken hiç düşünmediler mi yaa.Oğrenciler yorulur bu merdivenleri az yapalım diye.Sınıfın kapısında bir kaç kız duruyordu.Bana selam verdiler .Ben ise gülümseyip sırama doğru yürüyordum. Savaş sırada oturmuş bir şey düşünüyordu.Yanına oturduğumda beni fark etmiş olacakki "Ekin senin Sevgilin mi?"dedi sinirli bir şekilde. Korkutucuydu. Niye böyle bir şey soruyordu ki sanki ."Niye sordun?" dediğimde "Soruma soruyla karşılık verme Rüya!"diye çemkirdiğinde "Sanane .Senin umurunda mıyımki ?"diye bağırdım ona .Ama bu yaptığım onu sadece öfkelendirmişti ."Rüya soruma cevap ver !"bu sefer bana bağırdığında kalbime bir sızı girmişti.Gözümde dolan yaşlar gözlerimi yakıyordu. En sonunda yanaklarımdan süzülmeye başladılar.Savaş beni güçsüz görmemeliydi. Hadi Rüya toparla kendini.Savaş ağladığımı görmesin diye boynumu eğdim ve sınıftan çıkmak üzere hareketlendim. Ama Savaşın güçlü elleri belimi tuttuğunda hareket edemedim.Ne kadar hareket etmeye çalışsamda olmadı .Gene aynı duruyordum. "Rüya benden korkma!"dedi.Ama bu sefer sesi daha yumuşak çıkmıştı. "Ben senden korkmuyorum Savaş. Senden nefret ediyorum bırak beni."diyip onu biraz da olsa ittirmiştim. Bundan yararlanarak sınıfın kapısına doğru koşup koridora çıktım.Duvara yaslanarak daha da şiddetli bir şekilde ağlamaya başladım. Onun bağırışı beni çok üzüyordu. Kalbimi paramparça ediyordu."Rüya sana ne oldu böyle?"gelen tanıdık sesle kafamı o tarafa çevirdim.Bana sarıldı ve saçımı öptü. "Tamam geçti meleğim.Kim yaptı sana bunu neden ağlıyorsun? "diye sorduğunda öylece kaldım.Çünkü Savaş sınıfın kapısına yaslanmış bana ve bana sarılan Ekine bakıyordu.Üzülmüş bir yüz ifadesi vardı.Ama bir anda bu yüz ifadesi yok oldu.Yerine umursamaz bir yüz ifadesi takındı. Ama hala bize bakıyordu."Ekin benim bir şeyim yok.Hadi sen sınıfına git ."diyip kendi sınıfıma geçtim. Ekin ise bir şey dememişti. Dediğimi yapıp kendi sınıfına geçti.Sırama oturduğumda az öncesine göre biraz daha iyiydim.Sınıfa dün beni sınıfa bırakan çocuk gelmişti.Bana gülümseyip "Günaydın Rüya "dedi."Sanada Günaydın adını bilmediğim çocuk."dedim."Ahh unutmuşum adımı söylemeyi ben Burak. "dedi.Demek adı Burakmiş. "Burak dün için teşekkür ederim."dedim."Ne demek .Bu bizim görevimiz."dedi göz kırparak. Çok nazik biriydi.Hareketleri sözleri çok kibardı. Savaş gibi değildi.Ahh ben yine onu düşünüyorum.Niye aklımdan çıkarmıyorumki. Sınıfa teker teker öğrenciler geliyordu.Sonra hoca geldi.Ama Savaş gelmedi.Acaba ona söylediğim sözlere mi üzüldü? diye kendi kendime sordum .Onun gibi biri mi üzülcek söylediklerime. Zannetmiyorum.Tek düşündüğüm ondan nefret ediyorum. Sıranın üzerine kafamı koyarak uykunun gelip beni alması için bekledim.

Uyandığımda Ada Sude Ekin Ayaz Emre başımda dikiliyorlardı." Rüya sen iyimisin ?Birinci derste uyuyorsun sonra bir kalkıyorsun ders bitmiş eve gidiyoruz.Sana ne oldu böyle?Bugün Savaş ta yoktu zaten.Onunla mı sorunun var?"Ada bunları anlamış olmalıki yoksa

böyle demezdi. "Ada Savaşla bir sorunum yok.Ne hali varsa görsün.Akşam geç uyuduğum için uykumu alamadım. Ondan böyleyim."dediğimde Sude kafa sallayıp "Peki öyle olsun."dediğinde telefonum çalmaya başladı. Arayan annemdi. "Alo efendim anne?"

"Kızım hemen eve gelmelisin "

"Anne ne olduki?"

"Telefonda konuşulacak bir şey değil .Hemen eve gel " diyip telefonu suratıma kapattı."Rüya bir şey mi oldu?"

"Ekin beni eve bırakır mısın ?Annem hemen eve gel dedi.Nedenini söylemedi. " "Tamam hadi gel gidelim." Kızlara görüşürüz diyip Ekinin arabasına bindim

. .Ekinle eve gidene kadar hiç konuşmamıştık.Arabadan ineceğim sırada "Rüya olanları bana da anlat.Senden haber bekliyorum."dediğinde kafa sallamakla yetindim. Eve girdiğimde annem ve babam bavullarını topluyorlardı. "Anne ne oldu?nereye gidiyorsunuz?" "Kızım yurtdışında toplantı var.2saat sonra uçağımız kalkıyor.Kendine iyi bak canım. "

"NE beni bırakıp gidemezsiniz. Ben evde yalnız kalamam. "

"Kızım yalnız değilsin.Ekin akşamları yanına gelicek.Hem bir süreliğine gidiyoruz."Annem bunları söyledi beni öptü ve ardından babam beni öptü sonra gittiler.Beni yalnız bıraktılar. Korktuğum şey başıma geldi.Ben yalnızlıktan çok korkarım.Kapi zili çaldığında kendimi toplayıp kapıyı açmaya yöneldim.Ekin gelmiştir heralde.Kapıyı açtığımda Busemi görmemle şoka girdim."Busem? İnanamıyorum.Gelmişsin."diyip ona sarıldım. "Rüya boğdun beni.Annenler yurtdışına gidiyorlarmış kapıda karşılaştım.Ee neler oldu anlat bakalım"

Ona bütün olanları anlattım .Ne olup bittiyse ."Rüya bak Ekin senden kesinlikle hoşlanıyor.Savaş da seni kıskanıyor. Yani seni önemsiyor. "

"Savaş mı beni önemsiyormuş. Hıh rüyamda görsem hayra yorumlamam. "

"Neyse şu Savaşı yarın okulda görünce konuşuruz ."

"Sen artık burada mı okuyacaksın?"sorduğum soruma kafa sallayıp "Aynen öyle seninle beraber kalıcam.Annenler sana sürpriz yapmak istediler.Hem Ekin diye bir çocukta akşamları biz korkmayalım diye burada kalacakmış. "Busemin söylediklerine gülümseyip ona sarıldım. "Rüya hiç yakışıklı sempatik nazik bir çocuk varmı sizin sınıfta?" Bu soruya gülmemek için kendimi zor tuttum."Aslında var ."dediğimde "Kim adı ne ?Nasıl biri?" Bu söyledikleri üzerine kahkahalarla güldüm." Ah ahahah Busem merak etme ayarlarım seni ona."

"Rüya hahaha çok komik.Hem ayarlarsan fena olmaz."dediğinde ona' sen ciddi misin 'bakışları yolladım.

Kapının sesi duyulunca "Ben kapıya bakayım "deyip kapıya doğru yöneldim.Kapıyı açıp onu görmemle kapıda donakaldım.

"Beni içeri davet etmeyecek misin Rüya ?"

Multimedia Rüya ve Ekin
Vote ve yorumlarınızı bekliyorum. ..

ROMANTİK  PSİKOPATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin