"Hoşgeldin"
Savaşı kapıda görünce çok değişik bir duyguya kapıldım.
"Çekil önümden! "
Beni ittirip içeri girdi .Ne çabuk gelmişti.İşlerini bitirdi galiba.
ADANIN AĞZINDAN
Doktor hamile olduğumu söylediğinden beri ağlamaya başladım. Ayaz beni bırakırsa ben ne yapardım? Benim ve bebeğimizin ona ihtiyacı var.Eğer bebeğimizle beni bırakıp giderse
dul kadınlar gibi olurdum.
Bizim kızlar beni tebrik edince Ayaz gelip bana sarıldı.Beni bırakmayacağını söyleyince ağlamadım.
Ayaz la mutlu olabilirdik.
Eve gidince kızlar bebek için parti yapmaya karar verdi. Ne gerek vardı.Daha 1 hafta olmuş .Onlar ısrarladıkları için kabul ettim.
Bir süre sonra Savaş geldi. İçeri gelip koltukların birine oturdu.
RÜYANIN AĞZINDAN
İçeri girip Savaşın karşısındaki koltuğa oturdum.
Savaş Ayazla hararetli bir şekilde konuşuyorlardı .
Kapı zilini duyduğumda kapıyı açmak için kalktım.
"Sen otur ben bakarım." Busemin dediği üzerine geri yerime oturdum.
Busemin sesleri geliyordu.Galiba erkekler gelmişti.
"Hoşgeldiniz "
"Hoşbulduk. "
Ekin Emre Burak içeri geldiklerinde Adanın yanına gelip onu tebrik ettiler.
"Ada anne oluyorsun demek .Darısı Sude nin başına."
Sude Emrenin bu sözleri üzerine utançtan yerin dibine girdi.Sadece gülümsedi ve mutfağa gitti.
Savaşa baktığımda bana bakıp içki içiyordu.
Busem ve Burak yanımda oturuyordu.
Busem Sudeye yardım etmek için koltuktan kalktığı sırada benim ayağıma takılıp Burağın kucağına düştü. Busem Burağın kucağından kalkmaya çalıştı ama Burağın güçlü kolları onu tutuyordu.Ada bu anı bozmak için yalandan öksürüyordu.
Ben de buruk bir gülümseme ile mutfağa girdim.Sudeye yardım etmeye başladım.İçerde herkes mutluydu.Ben hariç .Neden mutlu olamıyorum ki? Benim onlardan farkım ne?
"Rüya şu tabakları içerdeki masaya koyar mısın ?"
"Rüya ?"
Ah Sude yi duymamışım.
"Tamam koyarım."
Sudenin elindeki tabakları alıp içerideki masaya koydum.Savaş yoktu.Acaba nereye gitmişti.Odaya iyice baktım ama yoktu.Neredeydiki ?
Üf sanane Rüya .Niye onu düşünüyorsunki? O seni düşünmüyor sen mi onu düşünceksin.
İç sesimi dinlemeyi ve onu düşünmemeye çalıştım.
"Rüya bir içeri gelir misin?"
Ekinin sorduğu soruya kafa sallayıp içeri doğru gittim.Ekin gözlerini bana dikmişti. Beni dikkatli bir şekilde izledikten sonra bana yaklaşıp bana sarıldı ben de ona sarıldım. Ekinin sarılışı huzur vericiydi.Sarılınca içindeki sıkıntıları alıp götürüyordu sanki.
"Rüya iyi misin meleğim?Çok dalgın görünüyorsun. "
Ekine tam cevap verecekken lafım bölündü.
"Yeter artık ! "
Multimedia Sude
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ROMANTİK PSİKOPAT
Teen Fiction"Senden bir cevap bekliyorum ve sen hala bana cevap vermedin Savaş . " "Hiç bir şey anlamıyorsun ki Rüya . " Neyi anlamıyor muşum ? "Ben neyi anlamıyor muşum ? " Hafif gülümseyerek " Lanet olsun ! " dedi ve devam etti. "Lanet olsun ki ! " "Lanet...