#53# Konuşmamız lazım

10.3K 355 24
                                    

Gözlerimi hafifçe aralamaya çalıştım . Ama göz kapaklarım bunu engellemişti.Burnumu iğrenç bir koku doldurmuştu. Bu kokuyu tanıyordum. Hastane kokusundan başka bir şey değildi.

Kısa bir süre sonra kapı açılıp kapanma sesleri geldi ve de konuşma sesleri.

" Ben buradayım."

Adım sesleri yaklaşarak yanımda durdu.

"Ahh böcek bir kez de sözümü dinlesen ne olur? Dinleseydin belki de böyle olmazdı. Öykü vurulmamış sen burada yatıyor olmazdın. "

Ne Öykü vurulmuş muydu ?

Gözlerimi açacak oldum ama göz kapaklarım engelliyordu. Çok yorgun ve bitkin bir haldeydim.

"Rüya sen hiç anlamıyorsun biliyor musun ? Senin kadar saf olan bir böcek görmedim."

Ne demeye çalışıyordu bu ? Ben neyi anlayamıyor muşum ?

" Rüya uyanmayı düşün müyor musun ? "

Savaşın bu dediği ile yüzümde belli belirsiz bir gülümseme oluştu. Gözlerimi açmaya zorlayarak Savaşa baktım. Gözlerimiz buluşunca gözleri parıldadı. Ben niye buradaydım ? Hiç bir şey hatırlamıyorum şu an.

"Savaş ."

"Konuşup kendini yorma. "

"Ben niye buradayım ? "

Kaşları havaya kalkarak " Hiç bir şey hatırlamıyor musun ? " dedi.

Burada niye duruyorduk ?
Biraz düşününce aklıma dün geceki sahneler geldi. Ben bayılmıştım .Öykü vurulmuştu. Peki şimdi nasıldı iyi miydi ?

"Öykü nasıl ? "

"Hatırlayabildin . Öykünün durumu kötü Rüya . "

Bu dediği beni üzmüştü. Öykünün iyileşmesini istiyordum.

"Savaş o mafya tipli adamlar niye senin peşindeler ve niye Öyküyü vurdular ? "

Kaşları çatılmış bir şekilde bana bakıyordu.

"Rüya dinlen sen. Yorma kendini."

"Savaş hep böyle yapıyorsun . Bir şey sorduğumda söylemiyorsun. Neden ? "

Sinirle burnundan soluyup "Neyi öğrenmek istiyorsun başka ha ? Dün yaşananlar yetmedi mi sana ? B** gibi olan hayatımdan başka ne öğrenmek istiyorsun ? " dedi.

Savaş çok korkutucu duruyordu. Peki dün niye öyle demişti ? Ben oyunun parçasıymışım ona göre .

" Savaş oyunun parçası derken ne demek istedin ? Bana tüm yaptıkların yaşattıkların bir oyun muydu ? "

"Sen susmayı bilmiyor musun ? "

"Bilmiyorum anladın mı bilmiyorum ! Burada bir şeyler dönüyor ve benim bundan haberim yok !"

Gözlerini sinirle yumup açtı. Gözleri tekrar beni bulduğunda bana alev saçan gözlerle bakıyordu.

" Rüya ne öğrenmek istiyorsun ? "

Sesi biraz da olsa sakin çıkmıştı.

"Dün o adamlar niye vurdular Öyküyü ve niye senin peşindeler ? "

"Rüya o adamlar benim .... " Biraz duraksadı ve etrafta göz gezdirdi.

" O adamlar benim elimden her şeyimi almaya çalışıyorlar. Benim için değerli olanları öldürüyorlar. Öykü benim için çok değerli . Onu öldüreceklerdi ama son anda adamlarım geldi . Yine kaçmayı başardılar p**ler . "

ROMANTİK  PSİKOPATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin