"Kimi bekliyorsun ?"
Savaş yanımda dikilmiş bana bakıyordu.
"Ekini bekliyordum."
Savaşın dudakları yukarı doğru kıvrıldı. Dişleri gözüküyordu . Ne kadar güzel dişleri vardı. İnci gibiydi. Düz bir sıra olarak dizilmişlerdi. Niye şimdi gülüyordu ki Savaş ?
"Niye gülüyorsun ?"
"Ekin gelmeyecek. Barış da öyle . Bugün benimlesin. "
Nasıl ya ? Ben burada boşuna mı bekledim ?
"Sen nerden biliyorsun? "
"Rüya gelmeyecekler . Sorup durma."
"Nasıl gelmeyecekler ? Ama daha sabah konuşmuştuk."
"Mesaj attım onlara senin telefonundan gelemiyeceğini söyledim. Sonra buluşuruz o zaman dediler . "
"Nasıl attın mesajı benim telefonumdan ? "
"Telefonunu sıranın üstünde unutmuşsun. "
Ne ! Şimdi bu benim telefonumu mu kurcaladı ? Bir de gelemiyeceğimi söylemiş. Bana sormadan yapmış .
Ama işin güzel tarafına bakalım bugün Savaşla beraberim .
"Hadi bin arabaya ."
Savaşın arabası da buradaymış. Kapıyı açıp ön koltuğa oturdum. Savaş da arabaya binince hızla sürmeye başladı. Aslında hızlı gitmeyi severim. Hızlı gidince de heyecanlanırım. Ama çok fazla heyecanlanınca kalbim sıkışıyor . Kalbime iyi gelmiyor hızlı gitmek . Arabanın içi çok sessizdi. Şimdi konuşsam Savaş kızardı. Konuşmamam en iyisi. Ama böyle de çok sıkıcı. Ne yapsam ya ? Müzik açsam ne der acaba ? Deneyip görmem lazım. Arabanın teybini açmak için elimi uzattım ama Savaş elimi geri çekti .
"Müzik açma !"
"Ama böyle de çok sıkıcı . Telefonumu verebilir misin acaba ?"
Savaş cebinden telefonumu çıkarıp kucağıma fırlattı. Ayı ya. Biraz yavaş atsa ölürdü sanki. Telefonumdan watsapp a girip Buseme mesaj attım.
Kime : Busemm ♡
Napıyosun canısıı ?
Mesajı atar atmaz mesaj geldi. Telefonun başındaydı galiba Busem .
Kimden : Busemm♡
Otobüsteyim oraya geliyorum canım sen napıyosun ?
Hemen cevap yazdım.
Kime : Busemm ♡
Savaşın arabasındayım. Beni nereye götürdüğü meçhul. Sabırsızlıkla bekliyorum seni .
Bir kaç dakika sonra mesaj geldi.
Kimden : Busemm ♡
Vaaovv siz bayağı bir gelişme gösterdiniz.
Neyse ben seni tutmayayım canım Savaşın sağı solu belli olmaz :)) öptüm kendine iyi bak.Busem de biliyor Savaşı sağı solu belli olmaz.
Gelişme mi gösterdik ? Ne gelişmesi ya ?
Hemen mesaj attım.
Kime :Busemm ♡
Bende öptüm kendine iyi bak.
Bayağı bir gelişme gösterdiniz mi ? Ne gelişmesi ya . Aynı Savaş işte. Ne gelişme var bunda ? Bir sınıfta o benim dedi bana . Başka da...... Bir de sınıfta Gaye ile kavga ettiğimizde beni savundu. Bunu nasıl unuturum ya ?
"Arabadan inmeyi düşünmüyor musun ?"
Savaşın bu dediği ile etrafa bakındım.Beni evine getirmişti. Buraya çok önceden gelmiştim. Arabadan inip Savaşın peşinden eve doğru yürüdüm. Çok hoş bir bahçesi vardı . Rengarenk çiçeklerle donatılmıştı.Ev de çok güzeldi. Kısacası herşey harikuladeydi. Savaş evin kapısını açtı anahtarıyla. Eve girince bende peşinden girdim. Uzun koridordan geçip salondaki koltukların birine oturdum. Niye gelmiştik ki buraya ?
Oturmaya geldiysek ben kendi evimde de otururum. Çünkü burada hiç rahat oturamıyorum. Karşımda Savaş olunca bu imkansız. Zaman geçirmek için bir şeyler yapsam iyi olur.Zamanı geçirmek için duvarda asılı olan tablolara baktım. Göz alıcıydı. Renk uyumu güzeldi. Koyu renklerin yanında açık renk kullanılmıştı.
"Tablolar dikkatini çekti değil mi ?"
Tablolara iyice baktığım Savaşın da dikkatini çekmiş .
"Evet .Çok güzel yapılmış." dedim en başta asılı olan tabloya bakarak.
"O tabloları Öykü yaptı ." dedi Savaş tablolara bakarak.
Öykü mü ? Ne kadar güzel yapmış ?
" Ne kadar güzel yapmış. Çok beğendim. "
Savaş kafa salladı. Cebinden telefonunu çıkarıp bir şeyler yapmaya başladı. Ben de onu kesmeye başladım. Siyah bir pantolonun üstüne siyah bir tişört giymişti. Genellikle siyah giyiniyordu. Siyahı çok mu seviyordu ? Savaş gözlerini telefonundan çekip bana bakmaya başladı.Gözlerimiz buluştu bir kaç saniyeliğine. Onu keserken yakaladı beni. Gözlerimi hemen tablolara çevirdim. Tablolara bakıyormuş gibi yaptım ama yan gözle de Savaşa bakıyordum. Telefonuna bakıyordu. Acaba ne yapıyordu ? Biriyle mi mesajlaşıyor ? Kiminle mesajlaşıyor ?
"Beni kesen bir böcek." dedi iğrenirmişcesine. Beni yakalamıştı onu keserken.Kafamı Hayır anlamında salladım. Ne kadar inanmasada onu kestiğimi itiraf edemezdim. Savaş bana bakıp telefonuna baktı. Yine bana baktı gözlerimiz yine buluştu.
" Hadi yatalım. " dedi . Ben burada mı kalacaktım ? Evde tek kalmaktan iyidir diye düşünüp Savaşın peşinden merdivenleri çıkmaya başladım. Savaşın odasına gelince Savaş dolabının kapağını açıp yüzüme gri renkte bir tişört fırlattı. Ona anlamaz bir şekilde bakınca " Tişörtü giy ." dedi ve yatağına uzandı. Ben burda mı giyineceğim? Ayakta dikilmiş Savaşa bakıyordum.
"Banyo Nerede ?"
"Burada giyin ."
Savaşa gözlerimi pörtleterek baktım. Sırıttı ve " Koridorun sonundaki kapı banyo." Dedi. Savaşın tarif ettiği yere gelince üstümü değiştirdim. Bu tişört kalçamın biraz altında bitiyordu. Ben böyle mi yatıcam Savaşın yanında ? Aynı o kızlara benzemiştim. Biraz düşündümde ben yatmazsam başka bir kız yatabilirdi. O kızın yerine ben yatarım Savaşın yanında. Kendime böyle gazlar vererek Savaşın yanına gittim. Beni baştan aşağıya doğru süzdü. Yatakta kenara kayıp bana yatmam için yer açtı. Yanına geçip uzandım. Savaş yan gözle bana bakmaya başladı.Ben de ona bakmaya başladım. Böyle bakışmalarımızı kesen şey Savaşın birden dudaklarıma yapışmasıydı. Birden neye uğradığıma şaşırsam da kendimi toparlayıp Savaşın öpüşüne karşılık verdim.
Düşündüm de bedenimi ele geçirmiş farklı duygulara ad bulmuştum artık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ROMANTİK PSİKOPAT
Novela Juvenil"Senden bir cevap bekliyorum ve sen hala bana cevap vermedin Savaş . " "Hiç bir şey anlamıyorsun ki Rüya . " Neyi anlamıyor muşum ? "Ben neyi anlamıyor muşum ? " Hafif gülümseyerek " Lanet olsun ! " dedi ve devam etti. "Lanet olsun ki ! " "Lanet...