#5#Kız kaçırıyorlar

15.2K 550 12
                                    

SAVAŞIN AĞZINDAN

"Savaş bu senin değil herhalde .Ben alıyorum bunu."

Bu hayvanı iyi bir benzeteyimde almayı görsün .Şu Rüya da başıma bela mı ne ?Onu sevmiyorum ama çekici bir yanı var .Hayır ondan hoşlanmıyorum. Diğer kaşarlardan bir farkı yok.

Rüyaya baktığımda bana 'yardım et'bakışları atıyordu.

"Onu bırak Enes .Bana ait."dediğimde Enes Rüyanın kulağına bir şey fısıldayıp hemen gitti.Şu Enesi halletmek lazım.

"Ben sana ait değilim Savaş anlıyor musun ?" Hayır istesende istemesen de bana aitsin.

"Tamam o zaman çağıralım da gelsin.Seni şurada ki köşeye götürüp güzel bir benzetsin. "dediğimde biraz tedirginleşmişti .

"Savaş sen ne tür bir Psikopatsın? Türün tükendi herhalde. Senin gibi birini hiç görmedim de."Bana söylediği bu sözleri aldırmadım ve onu siyah koltukların oraya götürüp oturttum.

Bir yandan içkimi içiyor bir yandan Rüyaya bakıyordum. Yanıma gelen bir kız

kucağıma oturup bana kaşarlık yapıyordu.Ben ise hiç tepki vermedim.Kız hoşuma gitmedi.Şu an kucağımda Rüya olsaydı hoşuma giderdi ama.Hayır Hayır gitmezdi. Kucağımda ki kızın öpüşüne karşılık verip onu öpmeye başladım.Hoşuma gitmiyordu.Hiç istediğim gibi değildi.Yandan Rüyaya baktığımda sinirlenip barın çıkışına gittiğini gördüm.Kahretsin ya.Kucağımdaki kızı itip kalkmak için hareketlendim ama kız kene gibi yapıştı bana.

"Ne oldu niye gidiyorsun?"

"Sen hiç hoşuma gitmedin.Şimdi defol buradan!" Kız üzülerek yanımdan gitti.

Barın çıkışına gittiğimde Rüyayı göremedim.Az ileriye baktım yine yok.Bu kız nereye gitti böyle ? Telefonumu çıkarıp Rüyayı aradım.Numaram onda yoktu.Bu yüzden kim olduğumu merak edip telefonumu açar diye düşündüm ama yok.Telefon çalıyor ama açmıyor.

"Alo?" Açmıştı telefonu ama ağlıyordu. "Rüya nerdesin sen? Hangi cehennemdesin? " Ağlaması daha da şiddetlenmişti.

"Rüya bana cevap ver ! "

"Barın arka sokağındayım. "

"Orada ne işin var senin ?Neyse geliyorum ben bir yere ayrılma !" telefonu kapatmadım. Rüyayı dinliyordum. O da kapatmamıştı.Hıçkırarak ağlıyordu ve bir şeyler söylüyordu"Neden ya neden "ağlıyordu daha da şiddetlenmişti.

Her şey benim şerefsiz olmam yüzünden. O şerefsiz adam Volkan yüzünden. Annemi ve babamı 8 yaşındayken gözlerimin önünde yalvarışlarıma rağmen öldürdü.Beni de hep kötü biri olarak yetiştirdi.Şimdi onun sayesinde böyleyim.Çevremdekileri de hep onun yüzünden üzüyorum.

Sokağa gelince Rüyayı gördüm ve yanına gittim.Ona yaklaşınca benden uzaklaşmaya başladı.

"Rüya benden korkma!"

"Savaş sen gitsene o kızın yanına seni bekliyodur yatakta."

Rüyayı kucağıma alıp arabama doğru götürmeye başladım.

"Psikopat! Bırak beni !Yardım edin kız kaçırıyorlar! "

Multimedia Enes

ROMANTİK  PSİKOPATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin