"Beni içeri davet etmeyecek misin Rüya ?"
Kapıda onu görmemle donakaldım.
"Savaş senin burada ne işin var?"
"Hiç misafirperver değilsin Rüya!"dedi bana bağırarak.
"Savaş çık git evimden! "
"Öcümü alıcam Rüya ."
Busem merdivenlerden indi ve yanımıza geldiğinde "Rüya bu kim? Ve siz niye bağrışıyorsunuz? "dedi.
"Bu Savaş "dedim.Savaş ise sadece kafa salladı.
"Hadi Rüya gidiyoruz "dedi ve beni kolumdan çekiştirmeye başladı.
"Rüya ne oluyor ?"Busem çok endişeli gözüküyordu.
"Busem ben iyiyim.Ekin gelirse gelicek birazdan dersin"
"Heyyy Savaş mısın nesin?Bırak arkadaşımı!"
Savaş beni arabaya zorla bindirdi ve gazı kökledi. Acaba beni nereye götürücekti?
"Savaş beni nereye götürüyorsun?" Bu dediğime Savaş hiç bir şey demedi ve biraz daha gaza bastı.
"Savaş nereye götürüyorsun beni?"
"O koca çeneni kapat Rüya!" Bana bağırışı canımı yakıyordu .Kalbim paramparça oluyordu.Gözlerim bulanıklaşıyordu.Gözyaşlarım akmaya başlıyorlardı. Gözyaşlarımı elimin tersi ile silip camdan dışarıya bakmaya başladım.Savaş en sonunda bir villanın önünde durdu.
"İn arabadan Rüya !"diye bağırdı bana .Niye bağırıyorsun ki ne yaptım sana.Bunları dışımdan söylemek isterdim ama g**tüm yemiyor.Bana bağırmasından nefret ediyorum.
"Rüya niye arabadan inmiyorsun? Yoksa altına mı yaptın ?" Salak şey ne diyor ya.
"Gerizekalı ! Ben altıma falan yapmadım.Sen yaptıysan bilemem yani."Bunu dememle Savaş beni arabaya yasladı ve boğazımı sıkmaya başladı.
"Bana bir daha gerizekalı demiyorsun Rüya bunu o küçük beynine sokk!" Küçük mü asıl senin aklın küçük Savaş .Psikopat .Boğazım çok acıyor ve hala da sıkmaya devam ediyor .Ayı ya morarttı resmen boğazımı.
"Savaş canım çok acıyor yapma !" parmakları boğazımdan yavaşça ayrılırken beni kolumdan tuttu ve villaya doğru yürümeye başladık.
Villanın önüne gelince Savaş cebinden bir anahtar çıkarıp kapıyı açtı.Beni belimden tutarak içeriye sürükledi.Merdivenlerden çıkıp bir odaya girdik.Herhalde Savaşın odasıydı burası.Savaş bana doğru yaklaşarak üstündeki tişörtü çıkarttı .
"Hani senden öcümü alıcam dedim ya şimdi beni rahatlatacak bir şey yapacaksın.Bende öcümü almış olucam." Ne biliyim ben ya .Ne yapsamda rahatlasa. Offf düşün düşün .Evettt buldum galiba.
"Savaş git yatağa uzan. " Savaş bu dediğime sırıtarak yatağa gitti ve uzandı .Kollarını başının altına koydu ve sırıtmaya devam etti.Sen görürsün Savaş .Benim adım da Rüyaysa sen düşündüğünü rüyanda görürsün.Sana öyle bir şey yapmayacağım tabikide.
Savaşın yanına gittim .Tişörtümün üzerindeki hırkayı yavaşça çıkardım ve sırıtması daha da büyümüş Savaşın suratına attım.Savaş yataktan kalkana kadar kapıyı kapattım ve evden dışarı çıkıp koşmaya başladım.
Arkama baktığımda Savaş yoktu.Daha da hızlı koşmaya başladım.En sonunda yere kapaklandım.Canım yanmıştı ama buradan gitmem lazımdı.
Yolun kenarına geldiğimde bir araba geçiyordu onu durdurup arabaya bindim .
"Nereye gideceksin Rüya ?" Ne yine mii ? Ama ama nasıl? Ben kaçmıştım .
"Benden kurtulamazsın Rüya .Bu yaptıklarının üzerine öyle bir öc alıcam ki senden ." Of ya of ya of
"Allahım sen büyüksün Yarabbim. Bu gariban kuluna yardım et.Beni şu Psikopatın elinden kurtar Yarabbim amin." Ben bu duaları ederken Savaş kahkaha atıyordu.
"Ne var ? Hiç mi dua eden görmedin? "dediğimde hala kahkaha atıyordu.Allahım sen gülme Savaş ya .Ne olur gülme bayılıyom .
"Acaba öcümü senden barda mı alsam?Yoksa arabada mı?" Ne ne ne diyor bu psikopat .Beni başkalarıyla karıştırdı bu.
" cık cık cık Savaş beni başka kızlarla karıştırıyorsun. Ben o herkesin altında inleyenlerden değilim. Bara git sen .Orada bir sürü vardır.Beni de şurada indir."dediğimde sinirlendi ve arabayı köşeye çekti .Beni indirmek için arabayı kenara çekti. Ohh be Allahım sen büyüksün.Arabanın koluna uzanıp dışarı çıkmak için yeltendiğimde Savaş beni kollarımdan tuttu.O güçlü parmakları kolumu çok sıkıyordu.
"Dur bakalım .Seninle daha işim bitmedi." Off başlıycam ben senin işine ya.Tekrar gaza basıp bizi bir bara getirdi .
Beni arabadan indirip belimden tuttu.Barın içinde her tür insan vardı.Dans eden ,öpüşen ıyyy devam edemiycem. Gözlerim kirlendi. Gidin kendinize bir oda bulun demek istesemde söylemedim.Çenemi kapalı tutmak en iyisi.Savaş barın oraya doğru giderken ben de peşinden gidiyordum.Savaş barmenle bir şeyler konuşurken bir genç yanıma geldi .
"Savaş bu senin değil herhalde .Ben alıyorum bunu."deyip beni belimden tuttu.
Multimedia Savaş .
Yorum yapmayı unutmayın LÜTFENN! !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ROMANTİK PSİKOPAT
Teen Fiction"Senden bir cevap bekliyorum ve sen hala bana cevap vermedin Savaş . " "Hiç bir şey anlamıyorsun ki Rüya . " Neyi anlamıyor muşum ? "Ben neyi anlamıyor muşum ? " Hafif gülümseyerek " Lanet olsun ! " dedi ve devam etti. "Lanet olsun ki ! " "Lanet...