2.kitaptan kesitler ( 5 )

4.7K 179 26
                                    

Burnuma yabancı gelmeyen bir koku ile gözlerimi açtım . Ve gözüme de tanıdık gelmişti . Her hafta nerdeyse her gün geliyordum buraya . Daha doğrusu gelmek zorunda kalıyordum.
ve artık gözlerim yorulmuştu. Aynı yerleri görmekten.

Oflayarak yattığım yerde doğruldum ve masada duran sürahiyi alarak yanında duran bardağa su doldurdum.
Kuruyan dudaklarımı ıslatarak bardaktaki suyu bir dikişte içtim.

Çok susamıştım ve bu su iyi gelmişti bana .

Bir dakika ya ! Ben buraya neden geldim bu sefer ?

Kendime sorduğum soru ile aklıma Gaye gelmişti . Evet şimdi hatırladım . Ben o kız yüzünden buradaydım.
O kız olmasaydı şimdi buraya gelmeyecektim. Kendimi zorlamayacaktım orada.
Aslında Gaye yüzünden de değil lanet hastalığım yüzünden.

Böyle düşünürken odaya doktorum girdi ve yüzüne her zaman ki gülümsemesini yerleştirdi.

"Nasılsın bakalım ? " dedi nazik olan ses tonu ile.

"İyiyim , Savaş Nerede ? "

Doktor hafif kaşlarını çatarak "Seni buraya getirdikten sonra yanındaki kızla gitti . " dedi.

"Gitti mi ? " dedim şaşkın bir şekilde. Bu doktorumu da şaşırmıştı.

"Bir sorun mu var ? "

"Hayır , gidebilir miyim ben ? "

"Tabi , ama Rüya kendine artık dikkat et . Gittikçe da-"
Doktorun sözünü bitirmesine izin vermeden "Tamam dikkat ederim. Merak etmeyin siz . " dedim ve doktorun odadan çıkışını seyrettim.

İnanamıyorum ya ! Beni yani sevgilisini bırakıp o Gaye ile gitti.

Ya o kız kim bilir daha neler soktu Savaşın aklına. Ya inanamıyorum . Her şey rüya gibi . Hatta ne rüyası ? Kabus bu. Hala inanmıyorum ya.

Bari yanımda durabilirdi. O da yok .

Toparlanarak hastaneden çıktım .

Yoldan geçen bir taksiyi durdurarak bindim . Hala hayret ediyorum ya . Savaş bunu da yaptın ya bana . Helal olsun be ,ne diyebilirim ki sana ben ? Ne diyeyim? Diyecek bir şey bulamıyorum sana Savaş . Diyecek bir şey yok sana.

Hala anlayamadığım Gaye nasıl böyle bir şey düşündü ? Tamam beni kıskanıyor , bunu ben de Savaş da biliyoruz ama bu planı nasıl yaptıysa bravo ya ! Bravo ! Savaş 'ı inandırdı ya ne diyeyim ben? Of ! Off ! Koca bir off !

"Geldik ."

Taksicinin dediği ile parasini uzatarak taksiden indim ve bize gitmek yerine Sudelere gittim. Busem Sudelerde olmasi lazımdı .

Kapıyı tıklatarak giden taksiye baktım. O sırada Sudenin bana sarılması bir olmuştu .

"Nerelerdeydin sen ? "

Sude nin sesi ile içerden Busem de geldi ve üstüme atladı resmen .

"Kızım sen beni deli edeceksin. Insan bir haber verir."

"Ya telefonumun olmadığını biliyorsunuz. " dedim.
Anıl yani abim ile ilk karşılaştığımızda telefonumu kırmıştı . Neyse geçti artık . Uğraşmam gereken başka bir iş var .

"Kızlar size bir şey söyleyeceğim. " dedim ve içeri geçerek bütün olup bitenleri anlattım.
Busemin tepkisi "O kız Nerede şimdi ? Hala dersini almadı mi o ? Kaşara bak ! " olmuştu .

Sude ise " Kızlar kalkın gidiyoruz . " dedi .

" Ya ama o gün için senin bir suçun yoktu ki. Savaş nasıl inandı ? "

ROMANTİK  PSİKOPATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin