"Savaş ciddi olamazsın. "
Alaycı ifadesini takınarak " Hiç bu kadar ciddi olmamıştım. " dedi.
Hah ! Şuna bak ya !
"Hadi bekleme orada ."
Savaşa gözlerimi kısarak baktım.
"Savaş beni niye buraya getirdin ? "
Derin bir iç çekerek " Rüya soru sorma da gel hadi . " dedi.
Bana doğru uzattığı eline bakarak elini tuttum.
"Hadi aşkım. "
İnanamıyorum ya . Gerçekten İnanamıyorum.
"Savaş ben gelmeyeceğim. Sen git . "
Dedim bir anda elimi onun elinden çekerek."Rüya ben buraya senin için geldim. Hadi gel şuraya ."
"Savaş aşkım bak teşekkür ederim ama ben gelmeyeceğim."
Bana daha da dikkatli bakarak " Niye ? "Dedi.
Ah ! ah ! Bir bilse ...
"Rüya aşkım biner misin şu tekneye ? "
Kafamı olumsuz anlamda sallayarak bir ona bir de tekneye baktım.
Küçüklüğümden beri denizden korkardım. Bu yüzden tekneye falan da binmezdim korkudan. Babam hep beni zorlardı tekneye binmem için ama tekneye binsem bile kendimi zorla da olsa tekneden indiriyordum. Denize bile giremiyordum korkudan. Aslında bir yandan düşününce çok saçma geliyor . Tamam belki denizden korkuyorsundur da tekneye niye binemiyorsun ? Diye soruyorum kendi kendime . Ama ne yapayım binemiyorum tekneye . Denizin yanında üstünde kısaca yakınında bile duramıyordum."Aşkım niye binmiyorsun şu tekneye de beni bekletiyorsun ?"
"Savaş binemem. "
Hafif kaşlarını çatarak yanıma yaklaştı ve elini uzattı.
"Bineceksin ."Bu da demek oluyordu ki 'bineceksin.'
Sözümü tekrar ettirme anlamında.
Ama bilmiyorki benim denize olan korkumu.
Hem ona da söylemek istemiyorum. Çünkü çok komik bir korku. Dalga geçer benimle. Bazen ben bile kendi kendime gülüyorum.
Tamam denizden korkuyor olabilirim hadi neyse . Ama denizden korkuyorum diye tekneye niye binemiyorum ?
Cevabını ben bile bilmiyorum. Çok garip ve çok komik bir durum."Rüya niye binmiyorsun ?"
Off ! Denize olan korkumu ona söyleyeyim de kurtulayım bari diye düşünerek "Ben denizden korkuyorum ve bu yüzden de tekneye binemiyorum . "Dedim.
Hıphızlı bir şekilde konuştuğum için yorulmuştum. Nefes alış verişlerim hızlanmıştı ve bu durumuma Savaş ilk kaşlarını çatarak daha sonra gülmemek için dudaklarını birbirine bastırarak tepki verdi.Ona bakıyordum. Ne yapacak diye . O ise dudaklarını birbirine bastırmaktan bir şey yapmıyordu .
Bir anda birbirine bastırdığı dudaklarını aralayarak kahkaha ile gülmeye başladı. Gülmekte haklıydı .
Onun yerinde olsam bende gülerdim.
Onun bu halini görünce ona katılarak bende kahkahalarla gülmeye başladım.
Onun ilk defa böyle kahkahalarla güldüğünü görüyordum.İlk defa bu kadar uzun bir zaman bu kadar güldüğünü görüyordum.
Belkide ilk defa o da bu kadar uzun bir sürede uzun bir şekilde gülüyordu .
Galiba bunu ben başarmıştım.
Evet , evet bunu ben başarmıştım.
_________
Kısa bir kesitin de sonuna geldik. Ama sınavlarım olmasına rağmen size bölüm yazdım yani. Anlayın değerinizi ve ne kadar çok sevildiğinizi.
Sizi seviyorum Beklemede olun ve bana sınavlarım için dua etmeye devam edin. 2.kitaptan kesitler ( 3 ) yakında gelecek Beklemede olun...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ROMANTİK PSİKOPAT
Teen Fiction"Senden bir cevap bekliyorum ve sen hala bana cevap vermedin Savaş . " "Hiç bir şey anlamıyorsun ki Rüya . " Neyi anlamıyor muşum ? "Ben neyi anlamıyor muşum ? " Hafif gülümseyerek " Lanet olsun ! " dedi ve devam etti. "Lanet olsun ki ! " "Lanet...