#12#Ona bir şey olursa....

12.1K 477 13
                                    

EKİNİN AĞZINDAN

Rüyaya gerçekleri söyleyecektim.

Onu tiyatro sahnesine çıkarmıştım. Arkadaşlarının yanında onu ne kadar çok sevdiğimi söyleyecektim.

Ama Savaş bozuntusu gelip içine etmese olmuyor zaten.

Bir de Rüyaya burada ne işin var diyor.

Rüya Savaşı ittirip kaçtı.

Savaşa son kez bakıp 'seninle sonra görüşüceğiz'bakışları atıp Rüyanın peşinden gittim.

Bir anda ortadan kaybolmuştu.Nereye gittiki? Evine gitmiştir.Başka nereye gidebilirdiki?

Arabamı siteye doğru sürüp otoparka parkettim.

Rüyaların evine geldiğimde evin kapısı açıktı.

Evin içine girdiğimde Rüyayı yerde baygın bir şekilde yatarken gördüm.

"Rüya ! "

Meleğim yerde hareketsiz bir şekilde yatıyordu.

Onu yerden kaldırıp arabama doğru götürdüm.

Bu sırada da bizimkiler gelmişti.

Busem bana yaklaşarak Rüyaya baktı.

"Ekin Rüyaya ne oldu?"

"Eve geldiğimde onu böyle buldum."

Busem arabamın kapısını açıp Rüyayı koltuğa koymama yardım etti. Sonrada Rüyanın başını dizlerinin üstüne koydu.

Diğerleri ise arabalarına atlayıp beni takip ettiler.

Hastaneye geldiğimizde doktorlar Rüyayı bir odaya götürdüler.Peşinden gittim ama hemşire odaya almadı beni.

Kenardaki oturaklardan birine oturdum.Diğerleri de gelip yanıma oturdu.

Burağın telefonu çalınca ayağa kalkıp az ileriye gitti.Muhtemelen Savaş aramıştır. Olanları Buraktan yani kuzeninden dinlemek için.

SAVAŞIN AĞZINDAN

Olanlardan sonra Burağı aradım. Busemin yanındaysa Rüyadan haberi vardır.

"Burak nerdesin? "

"Hastanedeyim Savaş."

"Bir şey mi oldu ?"

" Ekin Rüyayı eve gidince bayılmış bir şekilde buldu."

"Hangi hastane?"

Buraktan hastanenin adresini alınca arabayı hızlıca hastaneye sürdüm.

Rüyaya bir şey olmamalıydı. Ona bir şey olursa ....

Devamını getiremedim. Çünkü devamını bilmiyordum.Ama onu önemsiyordum. Bir şey onu bana çekiyordu.O olmazsa olmazmışım gibi hissediyordum.

Hastaneye geldiğimde Ekin ve diğerleri oturaklara oturmuşlardı. Kızların moralleri yoktu. Rüyaya bir şey mi olmuştu yoksa?

"Rüya nasıl?"

Sorduğum bu soruyla bana döndüler.

"Daha kendine gelememiş.Normalde şimdiye kadar kendine gelmesi gerekiyormuş.Bir sorunu varmış."

Busem bunları söylediğinde ona bakıp

"Nasıl bir sorunu varmış? "

"Belli değil.Doktor bize söyleyecekmiş zaten."

Burağın yanındaki oturağa oturdum.

Ona bir şey olursa ....

Multimedia Savaş

ROMANTİK  PSİKOPATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin