18. rész

1.2K 119 11
                                    

J U N G K O O K

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

J U N G K O O K

Ma kivételesen hamarabb hagytam ott a céget és egyenesen a szüleim házához mentem. Ritkán látogatom meg őket, csakúgy mint ők engem. Három óra telt el, amióta Hyena betoppant az irodámba és elárulta, hogy a szüleink mit is terveznek velünk kapcsolatban. Egyszerűen nem tudtam megérteni, hogy apám miért avatkozik bele az én életembe. Rohadtul nincs ínyemre, hogy ő intézkedik a hátam mögött, mintha jogában állna az, hogy kiválassza azt az embert, akivel az életemet kell majd leéljem. Hát azt benézte, mert nem fogom hagyni, hogy irányítson engem.

Kocsim ajtaját mérgemben úgy becsaptam, hogy pár pillanat után már azt is megbántam. Amikor a bejárathoz léptem, nem törődve a síri csenddel, berontottam a villába és egyenesen a nappali felé vettem az irányt. Nem lepett meg, hogy apám újságot olvasott, míg anyám mellette borozgatott.

- Jungkook! - állt fel hirtelen anyám, miután észrevett engem. - Nem szóltál, hogy jössz.

- Nos, ti sem szóltatok arról, hogy megnősülök! - vágtam vissza, mire apám a lehető leglassabban tette le az újságot az üvegasztalra. - Egyáltalán mikor akartátok elmondani? A nagy nap előtt egy héttel? Vagy tán aznap?

- Fogd vissza a hangod! - szólt rám az öreg, mire én fehorkantottam.

- Te fogd vissza magad!

- Jeon JeongGuk! - erélyes hangjától kissé megrezzentem, de álltam kemény tekintetét. - Ideje lenne megnősülnöd és Hyenanál jobb társat nem is találhatnál! Meg kellene köszönnöd, hogy helyetted is intézkedem, ha már te nem vagy rá képes!

Állkapcsomat befeszítve léptem apámhoz közelebb. El sem hiszem, hogy képes volt ezeket a mocskos száján kiejteni.

- Annak a nőnek vőlegénye van!

- Aki egy sztriptíz bár tulajdonosa! Ugye nem gondolod, hogy az apja engedni fogja, hogy egy lepukkant férfihoz adja az egyszem lányát?

- De pontosan ezt fogja tenni, mert teszek róla, hogy a ti tervetek megsemmisüljön! - préseltem ki a szavakat a fogaim között, majd nem törődve apámmal, egyszerűen hátat fordítottam neki és a kijárat felé vettem az irányt.

- Jeongguk, várj! - anyám pont a lehető legjobbkor ragadta meg a csuklóm, így kénytelen voltam megállni. - Muszáj volt így kikelned magadból apád előtt?

- Neked pedig muszáj ismét mellé állnod? - rántottam ki csuklóm a kezei közül. - Ismét végignézed, ahogy megkeseríti az életem? Nem volt elég az, amit a múltban tett velem? Ha annyira jó anya akarsz lenni, akkor beszélsz vele és végre észhez téríted! - hangom egyre hangosabb lett, ahogy mondandóm végére értem, majd egy sóhajt hallattam. - Bár kétlem, hogy megteszed. Jó éjt!

Annyira fel lettem baszva, hogy muszáj volt egy kört járjak a kocsim körül, hogy kellőképpen lenyugtassam magam. Miután elindítottam a motort, egy percig sem gondolkodtam, Jiminhez vettem az irányt. A szöszi szinte azonnal ajtót nyitott nekem, de arra nem számított, hogy letámadom és a falnak nyomva fogom az ajkait falni. Egy meglepett nyögéssel visszonozta csókomat és hagyta, hogy kezeim feltérképezzék testét. Pólója alá nyúlva a csípőjére simítottam, majd ujjaimmal apró köröket rajzoltam csupasz bőrére.

Strip for Me /Jikook/ BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now