12. rész

1.4K 132 35
                                    

———————————————————————
A rész alján írtam egy kis információt, majd lessétek meg. Jó olvasást!🥰
———————————————————————

 Jó olvasást!🥰———————————————————————

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

J I M I N

Roppant érdekesnek tartottam Jungkook viselkedését. Az egyik pillanatban még a számban matat a nyelvével, a másikban pedig úgy viselkedik, mintha hibát követett volna el. Valamiért menekül a kettőnk között kialakult helyzettől, ami lassan az idegeimre megy. Épp az ajtón léptem ki a megkapolt bőröndömmel, amikor egy fekete, sötétített ablakú autó parkolt le az út szélére. Egy fiatal srác szállt ki a volán mögül, majd elém lépve meghajolt. Szinte biztos voltam benne, hogy Jungkook küldte, hogy kivigyen engem a reptérre, de nem lett volna rá szükség.

- Kim Jaehyun vagyok, Mr. Jeon új sofőre. - mutatkozott be, mire én is meghajoltam köszönésképpen. Mióta is van Jungkooknak sofőre? Eddig folyton azt mondogatta, hogy nincs szüksége rá.

Hagytam, hogy elvegye a bőröndöm és berakja a csomagtartóba, majd kinyitotta nekem az ajtót, én pedig egy halk "köszönöm" kíséretében beszálltam a kocsiba.

- Jó reggelt, Jimin! - egyidőben pillantottam meg Jungkookot és hallottam meg a hangját, ami miatt kissé megrezzentem, hiszen nem számítottam arra, hogy ő is itt lesz.

- Ö-önnek is, Mr. Jeon! - hangom kissé magasabb lett, amiért muszáj volt alsó ajkamba harapnom.

Fél szemmel a sofőrre pillantottam, ugyanis miatta nem tegezhettem Jungkookot. Bár ez nagy faszság, nem is értem, hogy miért nem tegezhetem a főnököm, akinek én vagyok a személyes titkára. Én vagyok vele napkeltétől napnyugtáig, nehogy már ne tegezzem őt! Magamban zsörtölődve vettem elő táskámból az egyik fekete mappát, amibe a heti időbeosztást állítottam össze. Illedelmesen átadtam Jungkooknak a mappát, amit koncentrálva kezdett el lapozgatni.

- Még ma, pontosabban délben találkozni fog a Kao kozmetikai cég elnökével, hogy egyeztessenek a terveikről egy ebéd keretében. - mondtam el a félig betanult szöveget, ugyanis ahogy az idő telik, egyre jobban belerázódom és már nem kell kismillió papírt teleírnom egy hosszú fogalmazással, amit Jungkooknak kell elmondanom.

- Hm.. - kezdett el bólogatni, majd bezárta a mappát és visszaadta nekem, hogy elrakjam a táskámba. - Szóval ez azt jelenti, hogy a megbeszélés után szabadok vagyunk.

- Ahogy mondja - bólintottam, majd Jungkookra pillantottam, aki egy sejtelmes mosoly kíséretében nézett engem. - Valami baj van? - suttogtam, mire ő csak megingatta a fejét, majd az ablak felé fordította a fejét.

Tettem, amit ő is, így az út csendben telt el. Én elvoltam foglalva a kilátással, Jungkook pedig valamit nyomkodott a telefonján. Már kedzett idegesíteni a pötyögtetésének hangja, de mielőtt még olyat tettem volna, aminek látványát Jaheyun szemei bánták volna, megérkeztünk a reptérre. Szinte azonnal kipattantam a kocsiból és egy nagy adag, friss levegőt szippantottam be, majd aztán lassan kieresztettem. Jaehyun átadta a bőröndömet, majd egy meghajlás kíséretében elhajtott a kocsival. Ketten maradtunk Jungkookkal, így nyugodtan tegezhettem.

Strip for Me /Jikook/ BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now