J I M I N
- Jimin? - nyitott ajtót a kölyök, mire én egy halvány mosollyal intettem neki. - Mit keresel itt?
- Úgy gondoltam, ideje lenne, hogy én is szó nélkül betoppanjak. - rántottam meg vállaimat, majd beléptem a lakásba, miután Vernon beengedett. - Na és persze, szükségem lenne egy barátra.
- Történt valami? - kérdezte, miközben vizet öntött egy pohárba, amit majd átnyújtott nekem.
Alsó ajkamat beharapva kezdtem el ismét agyalni és akaratlanul is eszembe jutottak a tegnap történtek. Fejemet lehajtva figyeltem a szénsavas víz buborékait, ujjaimmal szorosan közrefogva a poharat.
Végül elmeséltem mindent, de nem számítottam arra, hogy mindezt csupán könnyes szemekkel fogom elmondani Vernonnak. Ám, amikor mellém ült és magához húzott, hirtelen mintha valami megtört volna bennem, azonal elkezdtem a könnyeimet hullajtani.Egyszerűen nem tudtam felfogni, hogy Jungkook ilyen messzire ment. Mennyire lehet az ember kanos, hogy megerőszakoljon valakit? Reméltem, hogy mindez egy rémálom és hamarason felébredem, de be kellett látnom, hogy ez a kegyetlen valóság.
- Jól van, nyugodj meg - simogatta hátamat, mire én csak még jobban sírtam. - Akkor sírd ki magad, attól is jobb lesz. - most az egyszer hallgattam rá, majd percekkel később, miután lenyugodtam, elhúzódtam tőle.
Vernon letörölte a könnyeim, amik lassan kezdtek elapadni.
- Szeretnél ma itt aludni? - kérdezte. - Ha esetleg ismét elmenne a lakásodhoz, te ne legyél ott.
- Jól van.. - válaszoltam egy nagyot sóhajtva, majd a telefonomra pillantottam, ami rezegni kezdett az asztalon.
A hideg is kirázott és ismet a sírás kerülgetett, amikor megláttam Jungkook nevét a telefonom képernyőjén. Vernon nemes egyszerűséggel a telefonomért nyúlt, majd válaszolt a hívásra.
- Na ide figyelj, te baromállat! - szólalt bele a telefonba. - Keress magadnak egy kurvát, ha annyira kielégületlen vagy és nem bírsz az ép eszeddel gondolkodni és ne hívogasd az én Jimin hyungomat, mert esküszöm a jó Istenre, hogy lecsukatlak a picsába!
- Vernon! - szóltam rá hitetlenül, miután konkrétan lecsapta a telefont az asztalra.
- Mi van? - csattant fel. - Megérdemelte! Téged csak én zaklathatlak!
Legelőször nevettem fel ezen a napon és rájöttem arra, hogy csak ez a bolond kölyök hiányzott. Hiszen ő mindig meg tudott engem nevettetni, ezért pedig még nagyon sokáig hálás leszek.
J U N G K O O K
Idegesen csaptam le a telefont, miután Jimin helyett valaki más szólt bele. Körmömet rágva huppantam le az irodai székembe és meredtem magam elé, valami okos terven gondolkodva. Mivel is tudnám Jimint meggyőzni, hogy beszéljen velem? Per pillanat nem akar látni es hallani sem akar rólam, de ami a legjobban aggaszt az az, hogy bizonyára csalódott bennem és retteg tőlem, végülis megerőszakoltam. Édes Istenem! Hogy lehettem ekkora barom?
YOU ARE READING
Strip for Me /Jikook/ BEFEJEZETT
FanfictionJeon Jungkook a VT kozmetikai cég vezetője egy megbízható titkárt keres. Így talál rá Park Jiminre, akinek mondhatni két személyisége van. Nappal egy ártatlan tünemény, akiről nem lehet rosszat mondani, ám éjjel mintha teljesen kicserélnék. Ugyanis...