17. rész +Kihívás

1.2K 94 18
                                    

Visszatértem az új résszel, ne haragudjatok, amiért ilyen sokáig tartott🥺 Jó olvasást❤️

Visszatértem az új résszel, ne haragudjatok, amiért ilyen sokáig tartott🥺 Jó olvasást❤️

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

J I M I N

Jungkook sikeresen megegyezett Michitaki Sawada-val és miután mindketten aláírták a szerződést, a következő öt évre partnercégek lettek. Miután mindennel végeztünk, visszamentünk a kibérelt házhoz, hogy összepakoljuk a cuccainkat és időben kiérjünk a reptérre.

- Na hogy tetszett ez a két hét? - fordult felém Jungkook, amikor már a repülőn ültünk.

- Imádtam! - mosolyodtam el szélesen. - Bár sok volt a munka, emiatt is voltunk itt, de annak ellenére nagyon élveztem. Na és neked hogy tetszett? - néztem hosszasan a szemeibe, hátha rájön, hogy mire is próbálok célozni.

- Hát - vonta fel egyik szemöldökét, de szája sarkában ott bujkált az a pimasz mosoly. - Nem tudtam betelni vele. - már rég nem arról a két hétről beszéltünk. - Megismételhetnénk.

- Részemről rendben van, de ne itt és ne most - hajoltam el tőle, ugyanis beszélgetésünk során eléggé közel kerültünk egymáshoz.

Jungkook bosszúsan fújtatott egyet, majd telefonját elővéve indított el rajta egy játékot, hogy ne unatkozzon, ha már így visszautasítottam. Nem volt olyan nap, hogy ne szexeljünk és akármennyire is szerettem volna többet Jungkooktól, azért nekem is volt egy bizonyos határ. Úgy éreztem, hogy ő csak a szex miatt közeledett felém, ugyanis akárhányszor voltunk együtt, a végén mindig az ágyban kötöttünk ki. Igen, élvezem azokat a perceket, amiket Jungkookkal kell töltenem, de úgy tűnik, hogy őt csak a szex érdekli és nem veszi észre, hogy valójában kezdek komoly érzelmeket táplálni felé. Sosem beszéltünk még az érzéseinkről és, hogy pontosan mik is vagyunk mi egymásnak, de ha Jungkook nem hozza fel, akkor én sem fogom, hiszen ahhoz túl gyáva vagyok. Így pedig úgy néz ki, hogy a szexpartnere lettem, miközben a titkára is.

Gondolataim miatt eléggé elszomorodtam és úgy döntöttem, hogy inkább alszom egyet, reméltem, hogy már csak leszálláskor kelek fel. A következő pár órában is, sőt még a megérkezésünk után sem volt kedvem megszólalni, ezért némán követtem Jungkookot a kocsiig. Úgy gondoltam, hogy gondmentesen hazaérek anélkül, hogy Jungkook rákérdezne, hogy mi a bajom, de nagyot tévedtem. Egész úton faggatott, de a végén leráztam azzal a szöveggel, hogy eléggé kimerített az út, így végül abbahagyta és nem kérdezősködött tovább.

Amikor megérkeztünk az otthonomhoz, már épp szálltam volna ki, amikor is Jungkook megragadta a csuklómat.

- Minden rendben? - kérdezte ismét, mire bólintottam egyet. - Biztos, Jimin?

- Igen, biztos - válaszoltam kimérten, majd kihúztam csuklómat az ujjai fogságából. - Holnap találkozunk.

Jungkook csak bólintott egyet, én pedig bezártam a kocsi ajtaját, majd a bőröndömet megragadtam. Nagyon levegőt vettem, besszippantva otthonom illatát, amitől már sokkal jobban éreztem magam. Nem hiába mondják azt, hogy mindenhol jó, de a legjobb otthon. A böröndömet leraktam a szobámba, majd a fürdőbe siettem, hogy vegyek egy forró fürdőt. Az út tényleg kimerített és alig vártam, hogy végre aludhassak egy jót, ugyanis a repülőn eléggé kényelmetlen volt a hely az alváshoz.

Strip for Me /Jikook/ BEFEJEZETTTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang