Fontos

648 46 11
                                    

Ez a kis üzenet túl hosszúra sikeredett, ezért csak így tudom ezt kiposztolni.

Sziasztok..
Tudom, nagyon csúnya dolog volt így eltűnnöm és ilyen sok időre. Ezért is szeretnék bocsánatot kérni. Na meg persze azért is, amiért páran a következő sorokat olvasva csalódni fognak bennem.

Nagyon sok gondolkodás után úgy döntöttem, hogy abbahagyom az írást. Nehéz volt erre a döntésre jutnom, hiszen mégiscsak 16 éves korom óta csináltam ezt, ezt az egész wattpad írósdit és ezalatt a 3 és fél év alatt nagyok sok embernek okoztam örömet a irományaimmal. A történetek írása alatt nem csak a fogalmazásom de én is nagyon sokat fejlődtem, legjobban belsőleg, érzelmileg. Komolyabb lettem, komolyabb dolgok érdekelnek engem és komolyabb dolgokra szoktam nap mint nap gondolni. Míg az elején jó mókának és izgalmasnak tartottam 2 híres személy shippelését vagy egyetlen egy híres személyről szóló fikció írását, így a végére kezdenek elavulni azok az érzések, amiket annó éreztem az írásuk közben. Úgy érzem, kinőttem ebből és meghagyom a fiatalabb társaimnak, hogy szárnyaikat bontogassák ezen történetek írásával.

Persze nem csak emiatt szeretném abbahagyni ezt az egészet. Mint azt eddig is tudtátok, sosem volt minden rendben velem, persze eszem ágában sincs magam sajnáltatni, mert annak semmi értelme nem lenne. De szeretném, ha tudnátok, hogy nemrég jöttem vissza a 2 hetes vakációmból Németországba és ez most kissé jobban megviselt engem, hiszen merem kijelenteni, hogy az idei nyári látogatásom volt szàmomra a legtökéletesebb. Hiányoznak a barátaim, családtagjaim és, hogy ne felejtsem ki, 2 év után ismét beleszerettem valakibe, akinek nem mondhatom el és kissé a padlóra küldött a hiányérzettel együtt, ami a család és a barátaim iránt érzek az elmúlt 3 hétben. Lényegében annyi lenne, hogy egy kész roncs vagyok érzelmileg és magamat ismerve nem mostanában leszek jobban. Emiatt sem tudnék írni, hiszen teljesen üresnek érzem magam, ihletem nincs, sőt szinte energiám se élni.

Elgondolkodtam azon is, hogy egy idő után majd visszatérek íróként, miután mindent elrendeztem az életemben, de persze ezt ki tudhatja.

Na és persze megszeretném köszönni nektek, hogy itt voltatok velem, olvastátok a történeteim és bíztattatok, nélkületek nem született volna ennyi történet. Ti adtatok nekem energiát, amikor új részeket kellett írnom, még akkor is, amikor képtelen voltam bármit is kitalálni, ezért is sajnálom, hogy most abbahagyok mindent, még annak ellenére is, hogy hónapok óta vártok az új részekre. Őszintén szólva, miattatok megy ilyen nehezen ez a búcsúzás, ha nevezhetem ezt annak. El sem hiszitek, mennyire imádlak titeket egytől egyig és szavakkal nem tudom kifejezni hálámat, amiért velem voltatok.

Remélem, még egyszer, talán hosszú-hosszú idő után újra találkozni fogunk a történeteimen keresztül.

Hiányozni fogtok!❤️

Strip for Me /Jikook/ BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now