J I M I N
Miután hazaértem, az volt az első dolgom, hogy lemossam magamról azt a rengeteg mocskot, amit a mai nap szereztem. Titkon reméltem, hogy ma megúszom egy sima tapizással, de persze az élet most is keresztbe tett nekem. A tegnapról megmaradt rizst és sülthúst fogyasztottam el, de fél órával később már a vécé fölött görnyedve adtam ki magamból mindent, ami eddig a gyomromat terhelte.
Végtagjaim remegtek, ahogy eluralkodott rajtam az erőtlenség. Mélyeket lélegezve töröltem meg ajkaim majd a kád szélében megtámaszkodva álltam fel, hogy kimossam a számat. Ekkor meghallottam a telefonom csörgését, így sietve a nappaliba mentem. Bár nem értettem, hogy kinek jutottam eszébe hajnali fél négykor. Szemöldök ráncolva pillanatottam a kijelzőre, amin egy ismeretlen szám díszelgett. Alsó ajkamon végig szántottam nyelvemmel, majd felvettem a telefont.
- H-halló? - csuklott el a hangom, hiszen nem is olyan rég hánytam el magam, a hangszálaim még nem jöttek helyre. - Kivel beszélek?
- Itt Jeon Jungkook, a VT kozmetikai cég elnöke. - a név hallatán szívem hevesebben kezdett verni, mire le kellett üljek, hogy ne ájuljak el. - Szeretném, ha holnap bejönne a céghez, egy állás interjúra.
- Hányra legyek ott? - erősen az alsó ajkamba haraptam, hogy egy hangot se adjak ki, hiszen biztos felvisítottam volna örömömben. Nem hiszem el, hogy Jeon Jungkookkal beszélek!
- Ma reggel, nyolckor legyen az irodámban. Visszhall! - válaszomat meg sem várva bontotta a vonalat, én pedig magam elé meredve vigyorodtam el úgy, hogy szinte majd' szét repedt az arcom.
Egy hatalmasat sikítva kezdtem el vergődni a kanapén, hogy rendesen kitomboljam magam. Már az sem érdekel, hogy alig négy és fél óra múlva megtudom, hogy felvettek-e vagy sem. Hirtelen mintha elillant volna az álmosságom, egyáltalán nem tudtam nyugovóra térni, olyannyira izgultam.
Végül mégis sikerült elaludnom arra a pár órára, reggel pedig újult erővel kezdtem el készülődni. Dalolva mostam meg a fogam, fenekem jobbra-balra ringatva. Olyannyira hozzá szoktam a sztriptízhez, hogy néha már itthon is riszálni kezdtem a hátsó felem.
Annyira izgultam, hogy háromszor fordultam vissza az ajtóból, mert egyszer a telefonomat, másodszor a kulcsomat felejtettem itthon, harmadszor pedig csak szimplán körülnéztem. Szokásomhoz híven, pontban nyolckor már Jungkook irodájában vártam, hogy ő is megérkezzen. Míg a férfira vártam, addig körbenéztem a helységben. Az iroda hatalmas volt, akkora, mint a fél lakásom. A helység egyik oldala csak üvegből állt, amin keresztül látni lehetett az egész várost. Mr. Jeon asztala rendezett volt, azzal szemben pedig egy kisebb üvegasztal állt kanapéval és fotellel az oldalán.
Fogalmam sem volt arról, hogy álljak vagy üljek le, de nem is volt időm ezen tovább gondolkodni, hiszen nyílt az ajtó, tekintetem pedig találkozott a cég elnökével. A férfi öltönyt viselt, fekete haja rendezetten állt, kezében pedig egy fekete aktatáska volt. Arca ápolt és makulátlan volt, ajkai szépen íveltek, egy kis rózsaszín árnyalattal. Kár volt tagadni, Mr. Jeon szexi volt. Enyhén puffadt arca kisfiús hatást keltett, de rendesen látszott az arcéle, ami miatt kétszer gondoltam át azt, hogy vajon elvágná-e az ujjam, ha végighúzom rajta.
YOU ARE READING
Strip for Me /Jikook/ BEFEJEZETT
FanfictionJeon Jungkook a VT kozmetikai cég vezetője egy megbízható titkárt keres. Így talál rá Park Jiminre, akinek mondhatni két személyisége van. Nappal egy ártatlan tünemény, akiről nem lehet rosszat mondani, ám éjjel mintha teljesen kicserélnék. Ugyanis...