J I M I N
- Oh, Jungkook - sóhajtottam a fölöttem tornyosuló férfi nevét.
Már három ujjával kényeztetett, amitől kis híján elélveztem, de volt bennem még annyi erő, hogy visszafogjam magam és ne menjek el idő előtt. Szinte már csillagokat látam, amikor Jungkook újra és újra eltalálta gyengepontom. Testem remegett, fogaimat összeszorítva sóhajtoztam, ajkaim közül pedig néha kiszökött egy-két nyögés. Akármennyire is esett jól Jungkook kezeinek munkája és, ahogy nyelvével többször is végig szántott farkamon, muszáj volt leállítsam.
Vállainál megragadva húztam le fejét a farkamról, majd minden erőmet bevetve a párnákra löktem izmos testét, amit egy meglepett nyögéssel fogadott. Szemei feketén csillogtak, mégis ki lehetett olvasni azt a meglepedtséget tekintetéből, ahogy kitágult szemekkel meredt rám. Alsó ajkamat megnyaltam és eközben végig simítottam a kockáin és a mellkasán, mellizmaira több figyelmet szentelve. Mutatóujjaimmal megérintettem mellbimbóit, hogy aprókat körözzek körülöttük, de nem számítottam arra, hogy Jungkook emiatt kéjesen felnyög.
Most rajtam volt a sor, hogy meglepve nézzek rá, így azt is észrevettem, hogy a főnököm, a mindig komoly Jeon Jungkook elpirulva tapasztotta kezét a szájára. Magamban jót nevettem és aranyosnak tartottam, hogy neki is van egy gyengepontja a farkán kívül. Ördögi vigyorral hajoltam le mellkasára és böktem meg nyelvével az égnek ágaskodó bimbóját, mire Jungkook reszketegen eresztette ki sóhaját. Fogaim közé csíptem a kis kavicsot, míg a másikat az ujjaim segítségével morzsolgattam, hogy az se maradjon ki a mókából és dupla élvezet legyen Jungkook számára.
- J-Jiminh.. - nyögte szakadozottan a nevemet, mire én továbbra is mosolyogva pillantottam fel a kipirosodott arcú főnökömre. Szemei csillogtak a vágytól és nem volt szívem tovább kínozni őt, ezért tovább haladtam nadrágja korcáig, majd nemes egyszerűséggel lerántottam róla az alsójával együtt.
Nem volt türelmem még percekig szopni, ezért kellően benyálaztam nemiszervét, majd bejáratomat is és gondosan elhelyezkedtem. Lábaimat Jungkook mindkét combja mellett pihentettem, majd farkát a bejáratomhoz illesztettem és végig fönököm szemeibe nézve ültem rá teljesen. Szemeim felakadtak, amint megéreztem Jungkook hatalmas péniszét, ami kishíján szétrepesztette belsőmet. Fogaimat összeszorítottam a mennyei érzésre és képtelen voltam egy ép szót is kiejteni az ajkaimon. Éreztem, ahogy libabőrök lepik el testem minden egyes szegletét, ahogy a jól eső borzongás végigfutott gerincem mentén. Mindketten csendben voltunk, de szinte egyszerre nyögtünk fel, amikor lassan elkezdtem mozogni. Csípőmet a lehető leglassabban kezdtem el ringatni, hogy minden egyes másodpercet kiélvezhessünk, míg szó szerint egybe vagyunk forrva.
- Mondja csak... - szólaltam megy nagy nehezen, mire Jungkook fátyolos szemekkel meredt rám. - Hogyan szereti, Mr. Jeon?
Megnevezése hallatán nyögött egyet, miközben ujjaival még erősebben szorította combjaimat.
ESTÁS LEYENDO
Strip for Me /Jikook/ BEFEJEZETT
FanficJeon Jungkook a VT kozmetikai cég vezetője egy megbízható titkárt keres. Így talál rá Park Jiminre, akinek mondhatni két személyisége van. Nappal egy ártatlan tünemény, akiről nem lehet rosszat mondani, ám éjjel mintha teljesen kicserélnék. Ugyanis...