11. rész

1.4K 129 43
                                    

J U N G K O O K

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

J U N G K O O K

- Mit kell tenni legelőször? - kulcsoltam össze karjaimat, majd Jiminre néztem.

- Felhívom a repteret és elmondom, hogy készítsék elő Mr. Jeon magángépét - válaszolt, mire helyeslően bólogattam.

- Aztán?

- Aztán... - hirtelen elakadt, majd segítségkérően pillantott rám, de én halványan mosolyogva felvontam szemöldököm és intettem neki, hogy folytassa. - Aztán... - kezdett el egy pontot nézni, egyre jobban hunyorítva, majd mintha csak most tért volna magához, szemei tágra nyíltak. - Aztán elmondom, hogy hova lesz az út és hányan is leszünk a gépen!

- Hm.. - simítottam államra, gondolkodást tettetve, csak hogy jobban húzzam az agyát, ugyanis mostanában -pontosabban azóta, amióta leszidtam-, komolyabban veszi a munkáját. - Helyes!

Jimin lehunyt szemekkel fújta ki a levegőt, vállai a megkönnyebbüléstől leereszkedtek. Muszáj volt az orrom alatt elmosolyodnom. Már csak a mai nap volt hátra az indulásig, ezért is éreztem már annak az idejét, hogy mindennel elkészüljek. Míg nem leszek jelen, addig Jia fog helyettesíteni, had örüljön, hogy két hétig ő lesz az, aki a céget fogja vezetni. Nagy felelősséggel jár, ezért is adtam át neki ideiglenesen a helyem, mert ismerem és tudom, hogy felelősségteljes és bármit megtesz a cégért.

Boramot majd lepasszolom Yoongiéknak, had legyen nekik is pár boldog percük a kutyámmal. Ám fogalmuk sincs arról, hogy valójában kitesz három kutyát egyszerre, ha nem vagyok vele. De nem aggódom, majd megoldják valahogy.

- Na, mire vársz? - tapsoltam kettőt, mire Jimin ijedtében megugrott.

- Mi? - pillantott rám hatalmas, barna szemeivel. - Ja! Máris hívom!

- Aztán készülj, lassan vége a munkának! - jutattam eszébe, hiszen szegény akármennyire is próbált mindent tökéletesen elvégezni, valamiért mégis szétszórt volt. Sokszor kaptam rá azon, hogy maga elé bámulva csípkedi az alsó ajkát, már szinte hallottam, ahogy a fogaskerekek nyikorogtak a fejében.

Összekulcsolt karokkal dőltem az asztalomnak, miközben Jimint figyeltem, ahogy az utat szervezi. Olyan komolynak tűnt, ha nem én lennék a főnök, akkor még elhinném, hogy Jimin az. A fehér ing szinte tapadt rajta, nyakkendője rendezetten és szépen volt megkötve. Nadrágja kissé szűk volt, ennek köszönhetően pedig megfigyelhettem izmait. Kerek fenekéről nem is beszélve, ami szinte már szétrepesztette a nadrágját. Alsó ajkamat megnyalva pillantottam Jiminre, miután bontotta a vonalat és széles mosollyal fordult felém.

- Sikerült! - emelte fel ökölbe szorított kezeit, mire nekem muszáj volt belülről tépkednem a számat, hogy türtőztesem magam és ne teperjem le ott azon nyomban.

- Remek, Jimin, szép munka volt! - tapsoltam meg, míg elismerően bólogatni kezdtem. - Eléggé megéheztem, te nem?

- Most hogy mondod, megkívántam a sertéshúst - válaszolta elgondolkodva, mire egy sejtelmes mosoly kíséretében léptem mellé.

Strip for Me /Jikook/ BEFEJEZETTOù les histoires vivent. Découvrez maintenant