E cuditshme se si vitet kane kaluar kaq shpejte dhe perseri une jam duke buzeqeshur....
Epo c'te theme... kjo eshte jeta, kurr se kupton si do te vije?! Tjeter prete, tjeter te vjen... por une mund te mesoje vetem dicka prej saj.
"PARAPRIJE JETEN DHE MOS I SHKO NGA PAS, QE NE CDO KOHE, TI TE JESH AS ♣️"
♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Pas 12 vitesh....Tashme kane kaluar rreth 12 vite te gjata qe nga martesa ime dhe e Argitit.
Te gjithe jane rritur dhe kane ndryshuar shume, madje dhe familja eshte zmadhuar.
Si e prisja as vitet nuk mund te na ndajne ne.
Ciftet tane femijnore jane martuar dhe, po ashtu jane bere prinder te femijeve te mrekullueshem.Si pritet dhe une jam bere mama e dy vajzave te bukura dhe per fatin tim te keq, kopja ime dhe e Argitit...por e imja me shume.
Sot ato te dyja kane ditelindjen,ndaj meqe te tjeret do merreshin me pergatitjet, perfitova te vizitoja pak Oliverin, Argosin, Xharsonit dhe te tjeret, tek e fundit po beje kohe pa ardhur ne varreza.
- Me falni qe nuk kam arritur keto dite, por gjerat kane ndryshuar shume.
Vajzat jane kopje e imja, kjo gje me shqeteson shume.
Qe kur u martova me Argitin, hoqem dore nga bota e vrasesve, tani Adesonet jane thjesht nje familje biznesmenesh.
Sekretin e Alehandros e rivulosa dhe me vdekjen e Xharsonit, Viktorit dhe Hygos, ai testament i mallkuar mbeti vetem nje legjende.
Me mungoni kaq shume qe te gjithe, Oliver, Argos, Xharson...- Mami...kush eshte Oliveri, emrat tane ngjajne shume, po Argosi...mami???- u degjua zeri i nje vajze rreth te 12-ave me floke biond te drejte dhe sy te bukur blu.
- Olivia , cfare bene ketu ti? Kush te solli?
- Mos u shqeteso mami, xhaxhi Xhozefi eshte me mua.
- Hej Amisa, e dija qe do te gjeja ketu!
- Xhozef! Sa here te kam thene qe nuk duhet t'ia plotesosh te gjitha tekat!
- Nuk kam faje une...cfare te beje une kur keta majmunet e vegjel jane kaq te lezecem!
- Si nuk ndryshove njeher!
- As ti bossja ime, gjithsesi erdhe perseri ketu?
- Po, me mungojne kaq shume te gjithe!
- Edhe mua Amisa, por ata jane te lumtur per ne...per ty dhe per kete familje te madhe!
- Hejjj, mamiii, pse nuk me pergjigjesh kush jane keta emra?
- Ata jane miqe shume te rendesishem per mua dhe gjithe te tjeret, Oliveri ishte mesuesi im, Argosi rivali me i madhe i babit tend, Xharsoni nje mike i vjeter, Izabela ishte tezja jote e madhe, kurse te tjeret i njeh!
- Po mami, atje eshte familja e daja Eliotit, gjyshi, gjyshja dhe halla Sea dhe gjyshrit e te tjereve...por mami une pyeta per emrin atje...cili eshte Viktor Midler?
- Dikush qe sa me pak te dish, aq me mire eshte Olivia!
- Por mami, emri i tij ngjan me ate te Viktorias?
- Mos u shqeteso per gjera te tilla...dhe meqe ra fjala te Viktoria... ku eshte motra jote e vogel?
- Epo mami...Viki...ti e di qe...
-U largua perseri nga shtepia!?
- Bravo...e gjete mami!
- Ajo vajze eshte e denuar!
YOU ARE READING
SYTE E DETIT 🌸 vazhdimi nga pjesa 43.✅
ActionPer arsye se kam harruar pasuordin kete liber do ta vazhdoje ketu nga pjesa ku mbeti. Librin Syte e DETIT nga pjesa e pare deri te 43 e keni te lista ime e leximit. . E di qe eshte pak e ngatrruar, por me vjen keq.