"Vogelushja ime syblujt, hapi syte kundrejte kesaj bote qe zgjodhe...pasi nuk eshte aq e bukur sa duket.
Me lere te te tregoje se llumi i zi ku hyre te perpine pak nga pak, derisa nuk largohesh dot prej tij...
E kam jetuar dhe e kam shijuar dhe une kete jete, e kam shijuar kur njellosja duart me gjak dhe vrisja pa meshire...e kam shijuar kur shikoja njerez qe ulerinin nga dhimbja , kur e vetmja rruge qe ndiqja me conte te hakmarrja....
Ndryshe nga une, ti s'je pjese e kesaj bote zemra ime vogel...hapi syte dhe shiko pasqyrimin e nje monstre qe do shoh para pasqyres, ateher kur je bere pjese e saj."
♤♤♤♤♤♤♤Ne makine kishte rene heshtja dhe une vetem mendoja se ku mund te ishin Olivia dhe Viktoria ime.
Nga mendimet me largoje boria e nje makine qe na bente sinjal te ndalonim.
Kur ndaluam nga makina doli Ilarioni me nje fletushk ne dore.- Hej kunat gjetet gje?
- Kunat Amisa dhe Argit, Dajani tha se pas shkolles vajzat ishin kthyer te nje rrugic dhe mendoje per me shkurt.
- Cfare...rrugic...afer shkolles...mos gaboje ajo te con ne nje klub.- thash une e shqetesuar, pasi e kisha nje ide ku ishin vajzat e mia.
- Klub?! Eshte me e thjesht ti gjejme Amisa!
- Po darling, nje klub ku mblidhen banda, vrases, mafia dhe njerzit me te ndyre te cdo organizate!
- Cfare dreqin!! Po ti nga e di Amisa?
- Epo darling...une...kam shkuar njeher atje.
-Seiozisht kur??
- Te kujtohet kur shtatzania me Viktorian me zuri me luhatje humori...dhe une ndryshe nga grat e tjera shtatezane qe u vete mendja per ushqime, une doja te beja ndonje per spital. Te kujtohet kur te rraha paq ty dhe Leonardon...epo ende s'me mjaftoje dhe e ktheva klubin permbys duke e kthyer ne nje fushe beteje. - tregova une duke varur turinjt si bebe.
- Cfare...por..por!!! Ohuu lere kete pune dhe eja gjejme vajzat e mamas!
- Jane edhe te babait, darling!
- Jane te te dyve, tani eja ikim!- u hodhe Ilarioni dhe te tre hipem ne makine.
♤♤♤♤♤♤
- Hej Viki, e sigurt qe eshte rruge e shkurter kjo?
- Mbylle Olivia dhe jo s'jam e sigurt!
- Cfare!! Por mami do na denoje!?
- Frikacake, ti je si mami Olivia!
- Ooo epo mire ateher, por sapo te shkojme ne fund te rruges do kthehemi!
- Mire mire kukumjacke, tani eja shkojme te ai klubi atje.
- Ok Viktoria.
Sapo dera e klubit u hap te gjithe kthyen koken dhe po shikonin vajzat qe hyne brenda.
Kur e kuptoje se cfare klubi ishte ne te vertet, Viktoria thjesht buzeqeshi pak dhe vazhdonte me koken larte dhe ate buzeqeshjen tipike te Amises ,kurse Olivia ecte pas saj, gjithmon duke menduar per denim qe do i japi Amisa sapo ti gjej.- Hej vogelushe, ju ka humbur gje ketu?- u degjua zeri ironik i nje burri dhe disa te tjere pas tij filluan te qeshnin.
- Nuk me duket se ka gje per tu zgerdhire ketu matufa dhe jo s'ka humbur gje!
- Viktoria, bolle u pergjigje prere dhe ikim se ata jane te rrezikshem.
- He tani Olivia, dhe ti mund ti rrahesh keta, mos me thuaj qe ke frike nga mami.
- Jo nuk kam, por gjithsesi do rri qe mos te futesh perseri ne telashe.
- Me pelqejne vajzat e vogla trime, ejani me pran mos kini frike!
YOU ARE READING
SYTE E DETIT 🌸 vazhdimi nga pjesa 43.✅
AksiPer arsye se kam harruar pasuordin kete liber do ta vazhdoje ketu nga pjesa ku mbeti. Librin Syte e DETIT nga pjesa e pare deri te 43 e keni te lista ime e leximit. . E di qe eshte pak e ngatrruar, por me vjen keq.