VAJZA MISTERJOZE🥰🕊

40 9 71
                                    

Trendafilat jane te kuq,
vjollcat jane blu,
kthehu shpirti im,
une kam nevoje per ty.
******
Ti prite pa u lodhur dhe shpresove se ajo do te zgjohej, e deshe me zemer kthimin e saj ,por tashme je i lumtur qe cdo lutje qe i drejtove zotit, ta ktheu femren tende....

Tani qe engjelli u kthye perseri, ajo solli me vete dhe lumturin e jetes.
Por kur mendon se surprizat kane mbaruar, do shohesh se eshte ende shpejte dhe dhe surpriza te tjera do vine me kthimin e nje engjelli....mes tyre nje vajze e mistershme, nga do shohim nje tjeter realitet te kesaj bote te pashpirte...

Vazhdojme....😖

Pas 6 muajesh Spital....

Ende se besoje se kam fjetur ne kete shtrat spitali per 6 muaj me radhe dhe ende se besoje dot qe Argiti me ka pritur pa rreshtur, ne cdo sekond te cdo muaj pran ketij shtrati.
Surumet ende nuk mi kane hequr nga krahet dhe pse nuk para e ndjeje shume rend plagen, por gjithsesi kam vetem 24 ore qe kur u zgjova, ndaj si ve faje.

Tani me ne fund qe jam pak vetem, u ngrita me ngadal nga shtrati dhe u ula siper parmakut te dritares.
Kisha kohe pa e ndjere eren te me perplaset ne fytyre dhe me kishte marr malli te degjoja zerat e njerzve ngado.

-Amisa erdhem neee- hyri Lajla, Saja, Mia dhe Kaja per te me takuar,si gjithmon me ate vrullin e mengjesit dhe me nje cante me embelsira, por sapo me pane mbi parmak filluan te ulersinin nga frika.

- A...Am..mmi, mos u hidhe nga dritarja, te premtoje qe do te jap cfare te duash ti, vetem mos!- tha Lajla duke u dridhur. 😨

- Ojjjj, ju jeni te fiksuara, dola vetem te merrja pak ajer te paster!- i thash une pa e prishur terezine sa do levizja pak te zbrisja nga dritarja ato filluan te ulersinin.

- Mos levizzzz!- uleriten te gjitha ne nje kohe. 😱

- Ok, por si supozohet te zbres po nuk leviza, moj te zgjuara?- u drejtova une me ironi.

- Jooo, po sikur te rreshkasi kemba dhe te biesh poshte, po sikur te lendosh plagen dhe te bieri te fiket, po sikur....- po hamendesonte Saja, kur shikimi vrases i tre vajzave te tjera ia mbylli gojen.

- Mos luaj sa te therras nje nga djemt!- tha Mia dhe u largua me vrap drejte koridoreve te spitalit.

Duke pritur kot mbi dritare me erdhi ne mendje ti tmerroja pak gocat dhe e kisha nje ide si...😈

- Sot eshte nje dite e bukur, si thoni...ajjj shiko pak doktor Andi duket i vogel nga ketu 😲😮!- thash une dhe u mjanova pak kastile.

- Mossss!- filloje grupi i frikacakeve duke mbajtur iso, kurse une gati nuk po vdisja nga te qeshurat.

- Moj shushkamenet e dreqit, ca me pllisni si lopa!- u degjua zeri i inatosur i Henes nga dera.

- O shpellaret e dreqit, jeni ne spital ketu, jo ne maje te malit!- u kthye Erena sapo hyri ne dhome pas Henes, por sapo me pane mua ngrine ne vend.

- M..moj fshatarke e cmendur, sikur te semuret rrine ne shtrat e jo mbi dritare. - me berrtiti Erena me nervat ne trefazor.

- Une e kam thene qe je larask ti, por tani e besoje!- tha Hena duke qeshur.

- Ju majmun!- u nxora gjuhen te dyjave dhe u ktheva kurrizin, kur poshte meje doktor  Andi kishte ngritur koken dhe po me shikonte si ndonje alien.

SYTE E DETIT 🌸 vazhdimi nga pjesa 43.✅Where stories live. Discover now