"Me lere te te shoh gjithe jeten kaq te lumtur sa sot, mos me trishto me ata lot te kristalt qe po te rreshkasin ne faqe, si shi i sapo rene nga qielli i venitur "
Sot dhe perjete shtrengoje doren e tij dhe humb ne ndjesine e paster te saj.
Lere te behet e ardhmja jote nen ate vello te bukur nuserie..." Numero yjet ne ate gjithesi te pafundme, numero pikat e ujit, ne nje oqean te madhe, dhe vetem ateher do kuptosh se sa shume te dua une ty...."
Vazhdojme....👰
Festa e mbremshme kaloje e lumtur dhe me zenkat e vogla te vajzave dhe mamave te tyre dedektive.
Ne te vertet isha shume e lodhur, ndaj ne mengjes, me zuri nje dhimbje e cuditshme koke.
Hapa syte me veshtirsi dhe u perballa me fytyren e Argitit, i cili po flinte i qete pran meje.Cuditerisht per mua, nuk e kisha ate deshiren e dikurshme per ta hedhur nga shtrati, por ne vend te kesaj u struka ne krahet e tij dhe po me mbylleshin syte.
Me dukej sikur nga momenti ne moment do me zinte gjumi, derisa dy krahe me mberthyen me pran dhe sapo ngrita koken u hasa me syte e tij te bukur...me ata sy, nga te cilet u josha, qe diten e pare kur i pash.- Pyese veten se kush nga ne te dy ka sy me te bukur?- u degjua zeri i pergjumur i Argitit.
- Se di darling, por meqe syte e tu me joshin kaq shume mua...te tute besoje.
- Por edhe syte e tu me cmendin fare mua, ndaj te tute jane me te bukur!
- Jo, ti!!!- berrtitem te dy ne nje kohe dhe pasi pame njeri tjetrin me cudi, filluam te qeshnim si kurr me pare.
- Awww sa te lezecem!- u degjua zeri i Kajas nga dera, e cila kishte nisur spiunazhin me gjithe grupin.
- Sa te mire qe jane!- filloje te fliste Lajla.
- Nuk behen me romantik keta te dy!- u kthye e inatosur Mia.
- He tani Mia se perseri te lezecem jane!
- Po po Saja, ty gjithcka e lezecme te duket.
- Hiqeni koken shushka, nuk po i beje dot asnje foto!- berrtiti Erena duke shtyre vajzat nga dera.
- Hej Amisa, kemi nje grup spiuanzhi te dera!- me tha Argiti duke qeshur, kur pa vajzat qe po ziheshin si femije.
-Epo se kane te gjate lojen e spiunazhit, sepse po vijne miqe!- thash une me nje buzeqeshje djallezore kur pash tetat dhe mamin pas tyre.
- Cfare po beni ju moj dhi?
- Shhh mami, se po pergjojme!- tha Mia pa e hequr vemendjen nga ne.
- Po pergjoni èèèè...cfare ka aq interesante?
- Degjo tani teta Ardita, po presim te ndodhi ndonje skene romantike. - ia ktheu Mia, por kur ktheu koken pas dhe pane mamat e tyre gati ne te shperthyer, te gjitha ngrine ne vend.
- M...maaa!- berrtiten te gjitha ne nje kohe dhe u ngriten si robote ne kembe.
- I'ua rregulloje une mamen juve, cupat gra dhe nxjerrin koken poshte deres!
- Por...por teta Mira...
- Mos ma beni por mua, si jeni aq kalamacka, sa te pergjoni nje cifte te martuar!
-He tani, sikur i vrame!- u kthye Edena , kur nje e shkulur veshi nga teta Ardita e beri te pushonte.
- Do ju shohim ju kur te martoheni dhe ne do jemi te parat qe do ju pergjojme pas deres!
- Mire mire na falni, te ikim tani!- thane vajzat per te mbyllur luften .
- Mire do benit, plus jeni te denuara te pastroni vilen me themel, qe nga kopeshti deri ne bodrum!
YOU ARE READING
SYTE E DETIT 🌸 vazhdimi nga pjesa 43.✅
Hành độngPer arsye se kam harruar pasuordin kete liber do ta vazhdoje ketu nga pjesa ku mbeti. Librin Syte e DETIT nga pjesa e pare deri te 43 e keni te lista ime e leximit. . E di qe eshte pak e ngatrruar, por me vjen keq.