Tani qe me ne fund i dhe drejtim jetes tende, habitesh se perseri po te mungon te jesh djalli i dikurshem.
Ndoshta ti kurr se ke njohur veten, ndaj tani ke frike te ndryshosh, per dicka qe kurr se ke pasur.
Po ti je nje djall...por je dhe nje engjell, ti vertet je mesuar me vuajtjet, por nuk eshte von te mesohesh dhe me lumturine dhe sikurse te ngushellonin lotet, tani perpiqu te ngushelloje buzeqeshja...por kesaj radhe nje buzeqeshje e sinqert zemre...
Thuaj djallit brenda teje ,qe te mos te te lere vetem me engjellin, thuaj te qendroje, tregoje se ai eshte e shkuara jote, nje e shkuar pa te cilen ti je bosh.
Per here te pare dhe te fundit vendose vellon, qe mban ngjyren e cilter te engjellit dhe bukurine e ashper te djallit....kombinoje ne detin e pafund qe ke ne sy dhe paraprije te ardhmen ,si je vet...e forte dhe e palekundur nga jeta.
Vazhdojme.....🕊🕊
Pas 4 javesh ne vilen Adeson....
Tashme po bene thuajse nje muaj ,qe nga dita kur une pranova te martohesha me Argitin dhe qe ateher me duhet te pranoje se nuk e kam pare vilen me te mbushur.
Sapo e moren kete lajme, vajzat erdhen me vrap nga Shqiperia per tu marr me pergatitjet e dasmes.
Eshte e vertet qe jane te bezdisura ne kulm, por perseri jam me fat qe i kam.Nje lajme i mire per te gjithe eshte se keto jave Erena nuk po i shqitet asnje sekond Danisit dhe Izabela po luan rolin e kupidit, Saja tashme ka zgjedhur Lenin, Kaja ka personalizuar Mirkon, dhe Mia po kujdeset shume per Dajanin ,dhe kjo me bene te lumtur, pasi me ndihmen dhe kembenguljen e Mias, Dajani eshte permirsuar shume sa edhe pak mund te eci.
E shoh se te gjitha kane krijuar nje simpati per njeri tjetrin, te cilen e shprehin ndjeshem...tek e fundit c'mund te prisja me shume nga shoqet e mia te fiksuara.
Ndihem keq per Mian, pasi edhe pse ajo duket qe ne sy, qe po krijon nje ndjenje te forte kundrejte Dajanit, perseri perpiqet ta mohoje dhe ta fsheh.- Hejjjj Amisa, djema, vajza, te gjithe, ai do vije sot!- degjova te berrtiturat e Argitit neper shtepi.
- Mbylle gojen Argit dhe me thuaj kush do vije?- iu kthye e bezdisur Edesa sapo te gjithe zbritem ne sallon.
- Eshte surpriz!!- iu drejtua Argiti duke buzeqeshur djallezisht.
- Kjo eshte e padrejte!- therriten vajzat ne nje kohe.
- Ouuu, mbylleni dhe futjuni punes se neser kemi dasmen, kurse sot festen!- erdhi mami duke uleritur nga kuzhina.
- Po zonje!- thane djemt ne nje kohe dhe sa do iknin zeri i Edeses i shtangu.
- Ju more pijanecet e dreqit, nuk i keni blere ende kostumet.
- Joo!- thane te gjithe ne nje kohe.
- Pa merak fare Eda, se Danisit tim, ia bleva une!- tha Erena duke buzeqeshur provokueshem dhe iu ngjite perseri atij te shkretit.
- Edhe ne!- thane ne nje kohe Saja dhe Kaja dhe shkuan te Leni dhe Mirko.
- Kurse per Djagon ,Idon, Xhaxhi Marjon dhe Xhozefin blem ne te dyja te merkuren, kur shkuam per pazar me teta Anxhelin.- u hodhe Zhuli.
- Pra vetem Dajani ka mbetur?- pyeti Edesa dhe sapo te gjithe do tundnin kokat, u degjua zeri i Mias.
- Edhe une ne fakte zgjodha nje kostum per Dajanin, por nuk e di nese do i pelqeje. - u pergjigje ajo e sikletosur.
- Aww, plasen karamelet ketej!- u hodhe Xhozefi duke qeshur, por sapo vajzat e pane me nje shikim vrases ai i gjori e mbylli gojen.
YOU ARE READING
SYTE E DETIT 🌸 vazhdimi nga pjesa 43.✅
ActionPer arsye se kam harruar pasuordin kete liber do ta vazhdoje ketu nga pjesa ku mbeti. Librin Syte e DETIT nga pjesa e pare deri te 43 e keni te lista ime e leximit. . E di qe eshte pak e ngatrruar, por me vjen keq.