TE GJETA😖😁

205 9 92
                                    

Kur mendon se vendos gjithmon fati per ty, e ke gabim sepse ti e ke ne dore fatin tend, por kur jeton fatin e dikujte tjeter, vall e ndryshon dot.

Ti zgjodhe te shpresosh ne nje te pamundur, por pa e ditur se kjo shprese do te coje ne dhimbje...

Ty nuk po te shkaterron vet fati yt, por dora e dikujt qe te njeh qe diten e pare kur shkele mbi dhe.

Tashme ti do genjehesh nga nje parajse e rreme,pa e ditur se po jeton ne ferrin qe po te djege pak nga pak.

Por ne fund a do i hapesh ne kohe syte per te pare ferrin ne te cilin besoje...

Vazhdojme 😁

Tani qe mesova se Oliveri mund te jete gjalle, nuk me rrihet me ne nje vend.
Do ta kerkoje derisa ta gjej, por si per fatin tim te keq, duhet te rri mbyllur ne dhome.

Sa here qe zbrese shkallet me vrap dhe gjendem perball deres kryesore, degjoje te njejtat fjale boshe..."Mos u shqeteso, do ta gjejme ne " por si gjithmon pa rezultat.

Sot kam planifikuar te dal me hir a me pahir nga vila, por me duhet nje shperqendrim dhe kush me mire se shejtani ne forem njerzore mund te me ndihmoje per kete...

-Hej larask, ku do shkosh me ate canten ne krahe?- u degjua zeri i Henes nga dera.

- Ne ferre, do vish dhe ti?- iu drejtova une, per te nxehur pak situaten.

-Jo faleminderit,por se besoje se ferri mund te duroje nje sorre si ti!

-Auu, por nje shejtan si ti mundet, plus ishalla humbet atje dhe shpetoje nga ty. - i thash une dhe aq mjaftoje qe ajo te shperthente.

- Ti moj klloun cirku i shemtuar, kujt i thua shejtan!- me uleriti ajo dhe po vraponte drejte sallonit, duke e ditur se une do ta ndiqja.

- Plani Amisa po ecen me suksese!- mermerita une dhe po ndiqa shejtanin me vrap!

Tashme ishim ne sallon dhe ajo po vraponte mbrapsh si e parashikova.

-Laraska s'me kap dot nanana...- po thoshte ajo kur u perplas me sherbetoren qe i kerkova te me sillte dy kova te medha me vaj.
Ndoshta me ka menduar te cmendur, por plani duhej zbatuar.

Kur hapa syte nga zhurma qe bene kovat kur rane ne toke, bashke me ato te dyja, Hena ishte shtritur barkas dhe sa perpiqej te ngrihej perfundonte pertoke nga vaj.

Me erdhi pak keq per sherbetoren e gjore qe ende po rreshkiste si patin pa frena.
Ato dy kovat ishin vetem qershia mbi torte pasi ne te gjithe katin e pare dhe shkallet kisha derdhur disa bidona kur te gjithe shkuan ne katin siper.

Une fatmirsisht kisha veshur kepucet me thumba hekuri te Dajanit ndaj nuk pesoja gje.

-Ti moj klloun, e ke organizuar kete!- po uleriste nga dyshemeja Hena dhe me vinte per te qeshur kur e shikoja te perlyer nga vaji.

- Cfare dreqin po ndo....- erdhi duke berrtitur Edesa dhe Zhuli ,por perfunduan ne toke duke rreshkitur.

- Kush e ka derdhur kete vajin, eshte bere si pishin?- tha Zhuli ne pamundesi per tu ngritur.

- Roje!!! Pijanec!!! Te me ngreje dikush e mori dreqi!- po berrtiste Edesa e cila kishte rene ne nje pozicjon te siklecem, plus fustani i shkurter ia veshtirsonte punen.

- Awww po shoh ngjyrat e Italis nga ketu!- po tallej Nadia kur pa te brendshmet e Edeses sapo erdhi me Eliotin prej dore.

- Po kjo pse nuk po e thyen qafen!- tha e cuditur Hena, por e kuptoje kur pa takat e gjata te Nadias.

SYTE E DETIT 🌸 vazhdimi nga pjesa 43.✅Where stories live. Discover now