Hej te gjithe, my favourite song 🥰
E c'eshte e shkuara? Kur thua dikur cfare te vjen ne mendje dhe cfare ka ndryshuar nga tani!!??
E shkuara eshte periudha, ne te cilen ti s'besoje se do kishe nje te tashme, periudha ne te cilen ti humbe cdo shprese te e nesermja.
U lodhe se jetuari nje jete te rreme, plote kujtime dhe makthe qe akoma flene ne zemren tende.Por hapi syte dhe shiko veten...shiko sa te ka ndryshuar e tashmja per te cilen kurr s'ke shpresuar se do te gjente ketu...ne nje familje te madhe dhe te lumtur...
Tani mos e kthe me koken pas, mos humb ne ato makthe te shkuara, por vazhdo shiko perpara dhe perpiqu te kesh besim te e ardhmja, sikurse besove te tashmen.
Mos e burgos me zemren tende pas atij burgu premtimesh, por hape dhe prano ndjenjat e reja, qe po krijohen me kalimin e viteve...dhe sa vine e behen me te forta...
Vazhdojme. 🐬
Pas 6 javesh ne vilen Adeson...Tashme kane kaluar 6 jave, qe nga incidenti i fundit me plakushin. Vajzat jane kthyer ne Shqiperi, pasi edhe disa dite do filloje shkolla, kurse Danisi dhe Izabela jane kthyer ne vilen Nolton, pasi ajo ka ende per te mesuar.
Djago dhe Zhuli kane filluar te afrohen dhe te rrine me shume pran njeri tjetrit, gje qe eshte vene re nga Edesa dhe Nadia, te cilat s'humbasin kohe pa i ngacmuar.Dajani eshte merzitur pak gjithe kohes ne karrigen me rrota, por kur dal ndonjeher me femijet ne parke e marr dhe ate per ndonje shetitje, edhe pse si gjithmon ndjenja e xhelozise se Argitit i ve flaken atmosferes se qete.
Pijanecet po perpiqen ta lene alkoolin, pasi i premtuan Edeses, por nuk u hiqet nga zemra ai i shkret.
Xhozefi shprehi deshiren per tu larguar dhe per te gjetur nje shtepi dhe pune per veten, por sigurisht qe une se le te largohet kaq lehte.
Ate dite mu desh ti fusja nje te rrahur te mire, pasi nuk merrte vesh. Me erdhi pak keq me thene te drejten, por e di qe Argosi do me jepte te drejte, edhe pse i shkreti Xhozef perfundoje me nje kemb te thyer.Sot jam pak e lodhur nga gjithe kjo monotoni dhe me duhet ta pranoje qe me mungon te zhdep ndonje ne grushta....por mendoje se fatlumi do jete Argiti per sot...pasi ka qe ne mengjes, qe po vjen verdall si ore e prishur.
Ndonjeher perpiqet te me thote ndonje gje, por heq dore dhe me thote vetem " ckemi ". Me dukej vetja sikur nga momenti ne moment do shpertheja me gjithe ato "Ckemi " qe kam degjuar sot.
U ngrita nga dyshemeja e ftohte e sallonit dhe sa do ecja drejte deres zeri i Izabeles dhe Danisit me terhoqi vemendjen.
- Hej Amisa, eja dalim, pasi sot i mbarova me shpejte detyrat qe me dha profesor matufi!- tha Izabela duke pare nga Danisi i cili ishte gati duke shperthyer nga nervat.
- Mbarove theee! Je ende shume mbrapa me lenden e ekonomise dhe disa nga ato ekuacionet e fuqis se dyte ne matematike ishin gabim zonjushe. Si mund te drejtosh dhe menaxhosh biznesin kur nuk merr asgje seriozisht...ti Amisa je dakort me mua apo jo?
- Èèèèè....matematike, ekuacion!!- berrtita une e habitur, pasi ato sa mezi i kuptoja une, kurse Izabela edhe pse vetem 6 vjece, mund ti zgjidhi.
- E shikon qe dhe Amit si pelqejne ekuacionet Danis, tani eja dalim nga parku!- tha Izabela duke me terhequr drejte deres, kur zeri i Henes me ndaloje.
- Ti moj dhi e zgjebosur, harrove qe duhet te me coje mua, Dajanin dhe Eliotin te cirku, pasi vetem sot eshte ketu!
- Jo majmun, refuzoje ti shoh perseri ata kllounat atje!
- Nese nuk me cone atje dhiiii, kur te zgjohesh ne mengjes do te bie nje klloun te dhoma!- me tha Hena duke buzeqeshur djallezisht.
- S'do guxoje ti moj djalle i vogel!
YOU ARE READING
SYTE E DETIT 🌸 vazhdimi nga pjesa 43.✅
ActionPer arsye se kam harruar pasuordin kete liber do ta vazhdoje ketu nga pjesa ku mbeti. Librin Syte e DETIT nga pjesa e pare deri te 43 e keni te lista ime e leximit. . E di qe eshte pak e ngatrruar, por me vjen keq.