Σαβ : Μωράκι μου ξύπνα ...Σε λίγες ώρες έχουμε αγώνα ...Μου είπε κάνοντας μια προσπάθεια να με ξυπνήσει .
Σ : Μμμμμ άσε με να κοιμηθώ,νυστάζω.Του είπα και κουλουριάστηκα κιάλλο στην αγκαλιά του, αχχχχ είναι ζεστά εδώ.
Σαβ : Και γω νυστάζω βρε μωρό μου αλλά πρέπει να πάμε για προπόνηση .Είπε και με φίλησε στα μαλλιά .
Σ : Πωωω καλάαααα αλλά να ξέρεις μου χρωστάς .Του είπα και κυριολεκτικά σκαρφάλωσα και ξάπλωσα πάνω του .
Σαβ : Και για πες μου βρε μαϊμού πως μπορώ να σε ξεπληρώσω ?Είπε .
Σ : Ε όλο και κάτι θα βρω εγώ .Είπα φιλώντας τον λαιμό του.
Σαβ : Αχ έτσι ε ? Είπε και με μια κίνηση με γύρισε ώστε να είναι αυτός απο πάνω.
Σ : Ναι έτσι χαχαχαχαχ.Είπα γελώντας και ξαφνικά μπούκαρε στο δωμάτιο η Ηλέκτρα , αυτή η κοπέλα πάντα έρχεται στις πιο ακατάλληλες στιγμές .
Ηλ : Θα ξυπνήσετε επιτέλ- ιιιι συγνώμη φεύγω φεύγω. Είπε κατακόκκινη και έφυγε απο το δωμάτιο .
Σαβ : Δεν μας θέλει μωρό μου σήμερα .Είπε γελώντας και σηκώθηκε να ντυθεί .
Σ : Τι να κάνουμε μωρό μου χαχαχαχαχ.Να σου πω δώσε μου την μπλούζα σου θέλω να πάω στο μπάνιο και βαριέμαι να ντυθώ .Είπα και γέλασε.
Σαβ : Έλα πάρε.Είπε και μου έδωσε την μπλούζα αλλα για μένα φόρεμα.
Σ : Θα μπεις για μπάνιο μωρό μου?Γιατί εγώ έλεγα να πλύνω δόντια και να μπω για ενα ντουζάκι.Του είπα ενώ έμπαινα στο μπάνιο .
Σαβ : Μπα βαριέμαι τώρα ασε που πεινάω κιόλας θα μπω μετά τον αγώνα.Μου είπε ενώ ξανακάθισε στο κρεβάτι με το λάπτοπ .
Σ : Οκ έγινε εγώ μπαίνω αν είναι .Είπα και μπήκα στην ντουζιέρα .
Σαβ : Μωρό μου οι πανελλήνιες δεν είναι σε μια βδομάδα ?Με ρώτησε .
Σ : Ναι γιατί ρωτάς ?Του είπα.
Σαβ : Σκεφτόμουν αυτό που λέγαμε κάποιες μέρες πριν για την Αμερική .Μου είπε.
Σ : Εμ ναι το χα ξεχάσει αυτό υπάρχει κάποιο θέμα με τις αιτήσεις μας ?Τον ρώτησα ενώ έβγαινα απο το μπάνιο.
Σαβ : Όχι απλά ήθελα να σε ρωτήσω αν τελικά θα δώσεις πανελλήνιες .Μου είπε.
Σ : Είχαμε πει ότι θα δώσουμε καλού κακού να υπάρχει σε περίπτωση που μας απορρίψουν τις αιτήσεις .Του είπα και έκατσα στο κρεβάτι .
YOU ARE READING
~ Αναρχικός Έρωτας Στα Θρανία ~
Teen FictionΣοφία Γεωργίου μια δυναμική κοπέλα της αρέσει η αδρεναλίνη το μποξ και οι παράνομοι αγώνες . Άλεξ Παπαδόπουλος το fuck boy του σχολείου του αρέσει η αδρεναλίνη ,το μποξ, οι γκόμενες και οι παράνομοι αγώνες. Τι θα γίνει όμως θα καταλήξουν μαζί ή όχι...