Χορεύαμε με την Ηλέκτρα για αρκετή ώρα αλλά σταματήσαμε γιατί ο dj είναι άχρηστος και έβαλε το Μαμά του Sin Boy . Είναι το μόνο τραγούδι που μισώ τόσο πολύ το ίδιο και όλη η παρέα μου δεν καταλαβαίνεις τι στο διάολο λέει μόνο ένα μαμααααα μπλα μπλα μπλα μαμααααα σαν κοτα πιο χάλια τραγούδι δεν υπάρχει τς τς τς τεσπα καθώς έπινα το ουίσκι μου ένοιωσα ένα χέρι στον ώμο μου . Όταν λέω εγώ το WWE σε συνδιασμό με το ριαλ μποξ που είχα κάνει χρυσή την μάνα μου να με γράψει δουλεύουν να με ακούτε . Έπιασα το χέρι που με ακουμπούσε και του το γύρισα σε στυλ Ronda Rousey .
Άλ - ΑΑΑΑΑΑ ρε ηλίθια άσε το χέρι μου θα μου το σπάσεις . Μου είπε με τρόμο ότι θα του το σπάσω όντος χαχαχαχ πόσο βλάκας παίζει να είναι ?
Σ - Έτσι κιαλλιός άχρηστο είναι όπως και τα υπόλοιπα σου μέλη . Του είπα και νευρίασε .
Ήρθε απειλητικά προς τα πάνω μου και με κόλλησε σε έναν τοίχο που δεν είχα καν ιδέα ότι υπήρχε και πριν εκεί . Έσκυψε προς τα εμένα και με φίλησε .ΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ ΜΕ ΦΊΛΗΣΕ ΟΝΤΟΣ ΙΙΙΙΙΙΙ ΦΙΛΗΣΕ ΕΜΕΝΑ Ο ΑΛΕΞ ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ ΚΡΑΤΗΣΤΕ ΜΕ ΠΕΦΤΩ .Το ένα του χέρι ήταν μέσα στα μαλλιά μου και το άλλο στο κόλο μου, ενώ εγώ αντίστοιχα είχα το ένα χέρι μου στον αυχένα του και το άλλο στην μέση του. Τώρα κατάλαβα ότι τόση ώρα ανταποδίδω στο φιλί του.
Ξαφνικά ακούσαμε χειροκρότημα και ένα μπράβο κοίτα να δεισ που εμένα κάτι μου θυμίζει αυτή η φωνή .....ΙΙΙΙΙΙΙ Ο ΠΕΤΡΟΣ τότε έσπρωξα απο πάνω μου τον Άλεξ και έτρεξα πίσω από τον Πέτρο (όσο μπορούσα με εκείνες τις τακούνες χαχααχ) λέγοντας του ότι δεν είναι αυτό που νομίζεις.
Καλά καλύτερη δικαιολογία δεν βρήκες?
Ευλαμπία την όρεξη σου είχα τώρα.
Και ναι μιλάω με τον εαυτό μου και του έχω δώσει και όνομα παναγία μου ψυχίατρο χρειάζομαι αχχχ που είχα μείνει ?
Α ναι ...
Σ - Πέτρο! Ρε Πέτρο! Άκουσε με λίγο . Τον τράβηξα απτο χέρι και γύρισε να με κοιτάξει.
Π - Άστο ρε Σοφία! Έτσι κιαλλιός δεν τραβούσε άλλο θα σε χώριζα και γώ αλλα όχι έτσι . Μου είπε και πάγωσα.
Σ - Θα με χώριζες δηλαδή . Μπράβο όχι μπράβο τι να σου πω . Δεν τον φίλησα εγώ βλάκα ηλίθιε αλλα μπράβο έπρεπε να το είχα φανταστεί δίκιο είχε ο Άρης . Του είπα και με πλησίασε .
Π - Σοφάκι μου συγνώμη δεν το ξερα. Πήγε να με αγγίξει αλλα τράβηξα το χέρι μου .
Σ - Γιατί με άφησες ? Αντίο Πέτρο, χωρίζουμε άλλωστε αυτό δεν ήθελες ? Του είπα και γέλασα ειρωνικά . Άρχισα να περπατάω μέχρι να βρω ταξι όταν βρήκα είπα την διεύθυνση και με πήγε σπίτι .Έπεσα κλαίγοντας στο κρεβάτι μου χωρίς να αλλάξω .
Γειάαααα 507 λέξεις λίγο μικρότερο απτο προηγούμενο αλλα νμζ καλό είναι και αυτο <3 !!!
Πέτρος και Σοφία τέλος τι ακολουθεί στα επόμενα κεφάλαια ? Τα λέμε στο επόμενο μπάιιιιιιιι
ΑΛΛΑ ενα μικρό σπόιλερ ? Πορεία προβλέπετε .....
ESTÁS LEYENDO
~ Αναρχικός Έρωτας Στα Θρανία ~
Novela JuvenilΣοφία Γεωργίου μια δυναμική κοπέλα της αρέσει η αδρεναλίνη το μποξ και οι παράνομοι αγώνες . Άλεξ Παπαδόπουλος το fuck boy του σχολείου του αρέσει η αδρεναλίνη ,το μποξ, οι γκόμενες και οι παράνομοι αγώνες. Τι θα γίνει όμως θα καταλήξουν μαζί ή όχι...