Κεφάλαιο 24

294 13 1
                                    

Ντριννννννννννννν όχι δεν θέλωωωω,κλαψούρισα και άνοιξα τα μάτια μου κλείνοντας το ξυπνητήρι ,ο Σάββας κοιμάται ακόμα λογικό .Σηκώθηκα προσεκτικά και πήγα στην ντουλάπα πήρα ένα απλό μαύρο τοπ και ένα σορτσάκι στην συνέχεια έβαλα κάλτσες και παπούτσια πήρα την τσάντα μου, το κινητό και τα γυαλιά μου . Βγήκα προσεκτικά ώστε να μην τον ξυπνήσω και πήγα στο δωμάτιο της Κωνσταντίνας.

Σ : Έτοιμη ? Την ρώτησα.

Κ : Ναι πάμε .Μου είπε και βγήκαμε απο το σπίτι ,πήγαμε με τα πόδια έτσι και αλλιώς δέκα λεπτά με τα πόδια είναι .Φτάσαμε και πήγαμε στο γραφείο της διεύθυνσης.

Σ : Καλημέρα κ.Αντωνοπούλου .Είπα στην πρώην διευθύντρια μου με μεγάλο χαμόγελο.

κ.Αντ : Καλημέρα Σοφία μου πως και απο τα μέρη μας ? Πριν έναν μήνα δεν αποφοίτησες ?Με ρώτησε.

Σ : Ναι απλά λόγω ενός ατυχήματος που είχα την έχασα αλλα δεν πειράζει .Της είπα.

κ.Αντ : Αν δεν κάνω λάθος ούτε πανελλήνιες έδωσες σωστά?Τι θα κάνεις τελικά θα ξαναδώσεις?Με ρώτησε.

Σ : Ναι δεν μπόρεσα να δώσω ήμουν σε κόμμα 2 εβδομάδες μετά την πενθήμερη είχα στείλει με το αγόρι μου 5 αιτήσεις σε πανεπιστήμια της Αμερικής καλού κακού και πριν κάποιες μέρες μας ήρθαν θετικές και οι 5 αιτήσεις αλλα αποφασίσαμε να πάμε στο University of California LA .Της απάντησα.

κ.Αντ : Συγχαρητήρια κορίτσι μου άντε με το καλό να πάρεις το πτυχίο σου , πες μου τώρα τι σε φέρνει σήμερα εδώ ?Με ρώτησε .

Σ : Ήρθα να γράψω την ξαδέρφη μου την Κωνσταντίνα στο σχολείο,ξέρετε έχασε τους γονείς της πριν 3 χρόνια και ήθελα να ρωτήσω θα μπορούσα να μπω εγώ ως κηδεμόνας στα χαρτιά ? Την ρώτησα.

κ.Αντ : Κανονικά όχι δεν μπορείς αλλα σε τέτοιες περιπτώσεις κάνουμε εξαιρέσεις.Μου είπε και χαμογέλασε στην Κωνσταντίνα .Συμπλήρωσε αυτά τα χαρτιά και τα υπόλοιπα θα τα κάνουμε εμείς .Είπε και μου έδωσε κάποια χαρτιά. Μετά απο κανα τέταρτο τελείωσα.

κ.Αντ : Τέλεια , Κωνσταντίνα καλώς ήρθες στην δευτέρα λυκείου του σχολείου μας.Είπε και αφου την χαιρετήσαμε φύγαμε απο το σχολείο.

Σ : Θες να πάμε για παγωτό?Την ρώτησα.

Κ : Ναι αμέ.Είπε και μπήκαμε στο παγωτατζίδικο και αφού πήραμε τα παγωτά , πλήρωσα και κάτσαμε σε ένα τραπέζι.

Κ : Γιατί είπες ότι είμαστε ξαδέρφες ? Με ρώτησε.

Σ : Γιατί δεν μπορούσα να πω ότι σε βρήκε ο πατέρας μου στο δρόμο και σε έβαλε στην συμμορία απαγορεύεται απο κανονισμούς της συμμορίας και για την δική μας ασφάλεια .Της είπα.

~ Αναρχικός Έρωτας Στα Θρανία ~Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang