Σα : Πριγκίπισσα, ξύπνα πρέπει να πάμε σχολείο. Άκουσα τον αδερφό μου και άνοιξα τα μάτια μου.
Σ : Σάκη δεν θέλω να πάω , δεν θα αντέξω να τον δω. Του είπα και άρχισα να βουρκώνω.
Σα : Δεν αξίζει πριγκίπισσα ,σήκω θα σε πάω με την μηχανή και μόλις σχολάσουμε θα σου πάρω κρέπες. Μου είπε και άνοιξε το μάτι μου .
Σ : Με μπουένο και μπισκότο; Του είπα .
Σα : Μ ε ότι θέλεις αντε όμως σήκω να ετοιμαστείς .Μου είπε και πήγα στο μπάνιο.
Κοίταξα τον εαυτό μου στον καθρέφτη και τρόμαξα, η μάσκαρα έχει τρέξει απο το κλάμα , το κραγιόν μου πασαλειμμένο και το μαλλί μου λες και το έγλειψε αγελάδα. Αφού έπλυνα το πρόσωπο μου , χτένισα τα μαλλιά μου έπειτα τα έκανα μια ψηλή αλογοουρά ,ντύθηκα και κατέβηκα κάτω .
Σα : Πρωινό ; Με ρώτησε.
Σ : Μπα δεν κατεβαίνει τίποτα,πάμε;Του είπα.
Σα : Ναι, πάμε. Μου απάντησε και πήγαμε στην μηχανή του.
Σκεφτόμουν το τι έγινε χθες και άρχισα να κλαίω , δεν ξέρω αν το παθαίνετε και εσείς όταν είστε πάνω στην μηχανή ή ακούτε ακούτε ένα λυπητερό τραγούδι; Με τούτα και με κείνα φτάσαμε στο σχολείο,ούτε που το κατάλαβα.Έβγαλα το κράνος μου κατεβαίνοντας απο την μηχανή του αδερφού μου και το κράτησα στο χέρι .
Σα : Ότι χρειαστείς να μου πεις οκ; Με ρώτησε.
Σ : Εντάξει . Του είπα , με αγκάλιασε και πήγαμε στην παρέα μας.
Η : Μωρό μου , πως είσαι; Με ρώτησε η κολλητή μου και με πήρε μια τεράστια αγκαλιά μαζί με τον κολλητό μου.
Σ : Όχι αλλά ποιος νοιάζεται ; Της απάντησα έτοιμη να κλάψω πάλι.
Άρ : Μην το λες αυτό , έλα εδώ μια αγκαλιά απο τον κολλητουλη .Μου είπε και έριξε ένα γελάκι όπως και εγώ.
Σα : Άρη , Ηλέκτρα πάρτε την μέσα και έρχομαι και εγώ. Μας είπε ο αδερφός μου και είδα μέσα απο την αγκαλιά του Άρη τον Άλεξ να έρχεται προς το μέρος μας.
Σ : Σάκη , μην του κάνεις τίποτα δεν θέλω να φας καμιά αποβολή.Του είπα.
Σα : Έχε χάρη που σου έχω αδυναμία, άντε πηγαίνετε μέσα και έρχομαι.Ηλέκτρα , πάρτης κάτι απο το κυλικείο να φάει είναι νηστική και σου δίνω τα λεφτά μετά.Μας είπε.
Η : Ούτε να το δια νοηθείς, πάμε . Μας είπε και πήγαμε στο κυλικείο .
Άρ : Φάε βρε κορίτσι μου θα πάθεις τίποτα. Μου είπε.
ESTÁS LEYENDO
~ Αναρχικός Έρωτας Στα Θρανία ~
Novela JuvenilΣοφία Γεωργίου μια δυναμική κοπέλα της αρέσει η αδρεναλίνη το μποξ και οι παράνομοι αγώνες . Άλεξ Παπαδόπουλος το fuck boy του σχολείου του αρέσει η αδρεναλίνη ,το μποξ, οι γκόμενες και οι παράνομοι αγώνες. Τι θα γίνει όμως θα καταλήξουν μαζί ή όχι...