Κεφάλαιο 27(Τέλος)

456 14 2
                                    

Μετά απο έναν μήνα ...

Έχει περάσει ένας μήνας απο το περιστατικό πλεον ξέρουν όλοι τι μου συνέβη εκείνη την μέρα, μου στάθηκαν όλοι και είμαι πολύ καλά τώρα . Το ταξίδι το ακυρώσαμε λόγω της κατάστασης επίσης στο πανεπιστήμιο θα πάμε τον επόμενο μήνα μαζί με την Ηλέκτρα και τον αδερφό μου , ο Άρης είναι ήδη Αμερική γιατί έπρεπε να ξεκινήσει προπονήσεις. Εδώ και καμιά ώρα είμαστε στο τζακούζι και κάποια στιγμή ακούσαμε την Ηλέκτρα να φωνάζει απο την κουζίνα ,βγήκαμε όλοι τρέχοντας απο το τζακούζι και ο αδερφός μου έφαγε μια γλίστρα όλη δική του .

Σα : Τι έγινε μωρό μου?Είπε πανικόβλητος και πήγε δίπλα της κουτσαίνοντας και εμείς σκάσαμε στα γέλια .Σκάστε ρε πες μου μωρό μου τι έγινε.Ρώτησε την κολλητή μου.

Ηλ : Ε αν σκάσεις με την υστερία σου θα σου πω!Γεννάω και πονάω.Είπε και τσίριξε απο την πόνο. Ο αδερφός την πήρε σε στύλ νύφης και πήγαμε στο νοσοκομείο .

Σα : Η κοπέλα μου γεννάει βοήθεια  .Είπε ο αδερφός μου σε μια νοσοκόμα και πήραν την Ηλέκτρα στην αίθουσα τοκετού.

Νοσ : Ποιος είναι ο πατέρας ?Ρώτησε α καλά χαζή είναι αυτή .

Σα : Για να σας λέω η κοπέλα μου γεννάει ποιος θα είναι ο πατέρας ο τρίτος μου ξάδερφος ?! Είπε εκνευρισμένος ο αδερφός μου.

Νοσ : Ηρεμήστε κύριε μου ελάτε να σας ετοιμάσουμε για να ξεκινήσουμε.Είπε και πήρε τον αδερφό μου.

Είμαστε στην αναμονή εδώ και πόσες ώρες και δεν έχει βγει κάποιος να μας πει τι γίνεται.Κάποια στιγμή είδα τον αδερφό μου να τρέχει προς εμάς .

Σα : ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΚΑΝΑΜΕ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ .Είπε ο αδερφός και αγκαλιαστήκαμε όλοι .

Σ : Μπορώ να πάω να την δω ?Ρώτησα .

Σα : Ναι εννοείται στο 305 είναι στρίψε δεξιά και θα το βρεις .Μου είπε και αφού τον αγκάλιασα για ακόμα μια φορά πήγα στην κολλητή μου.

Ηλ : Κολλητούλα μουυυυ.Μου είπε και την αγκάλιασα.

Σ : Που είναι η ανηψούλα μου και η βαφτιστήρα μου ??Είπα.

Ηλ : Χαχαχ τώρα την φέρνουν χαζοθεία .Είπε γελώντας και ακούσαμε την πόρτα να ανοίγει και είδαμε μια νοσοκόμα με το μωρό .

Σ : Άχουτο μωρέ τι κούκλα ανηψούλα έχω εγώ .Είπα και την πήρα προσεκτικά αγκαλιά.

Σα : Τι κάνετε εδώ ?Είπε ο αδερφος μου μπαίνοντας στο δωμάτιο .

~ Αναρχικός Έρωτας Στα Θρανία ~Where stories live. Discover now