Σ : ΣΑΚΗΗΗΗΗΗΗ? Φώναξα τον αδερφό μου.
Σα : Τι είναι πάλι? Μου απάντησε ενώ μπήκε στο δωμάτιο μου και στρώθηκε στο κρεβάτι μου.
Σ : Μήπως είδες την μάσκα και το κράνος μου ? Τον ρώτησα ενώ συνέχιζα να κάνω άνω κάτω το δωμάτιο μου.
Σα : Την μάσκα την δανείστηκα προχθές που πήγαμε για γκράφιτι γιατί η δική μου σκίστηκε στην πορεία και το κράνος τι να το κάνω ρε πριγκίπισσα αφού το κεφάλι μου σε σχέση με το δικό σου είναι τεράστιο δεν χωράει στο κράνος σου . Μου είπε και γελάσαμε .
Σ : Πάνε φέρε μου την μάσκα τουλάχιστον και τι θα κάνω χωρίς το κράνος μου. Του είπα και ξεφύσησα .
Σα : Τώρα πάω αλλά κάτσε έχεις και άλλο κράνος γιατί δεν παίρνεις αυτό? Μου είπε και έδειξε το δεύτερο κράνος που έχω κρεμασμένο δίπλα απο τα χρυσά μετάλλια και γάντια του μπόξ.
Σ : Αφού το ξέρεις ότι είναι το γούρι μ και σε κάθε αγώνα αυτό φοράω το άλλο το έχω για βόλτες κλπ και τώρα πάνε να μου φέρεις την μάσκα έχουμε 1 ώρα μέχρι να αρχίσει ο αγώνας και πρέπει να είμαστε εκεί 20 λεπτά νωρίτερα ! Του είπα.
Σα : Τώρα καλέ μην φωνάζεις επίσης κοίτα στο υπόγειο για το κράνος μπορεί να το άφησες εκεί μετά την προπόνηση . Μου είπε και θυμήθηκα .
Σ : Μπράβο ρε αδερφούλι εκεί το άφησα το ξέχασα τελείως πάω θενξξξ. Του είπα και έτρεξα στο υπόγειο να πάρω το κράνος μου.
Πάλι καλά εδώ είναι αν δεν το έβρισκα δεν θα μπορούσα να πάρω μέρος στον αγώνα .
Μπ : Άντε πάμε θα αργήσουμε . Είπε ο μπαμπάς μου και πήρα τον σάκο μου.
Μα : Ο Θεός μαζί σου κορίτσι μου πρόσεχε πάρα πολύ.Μου λέει η μάνα μ και με σφίγγει σε σημείο που να μην μπορώ να πάρω ανάσα.
Μπ : Άσε το παιδί βρε αγάπη μου και θα αργήσουμε. Είπε ο μπαμπάς μου και η μάνα μ με άφησε τρόπος του λέγειν γιατί τώρα άρχισε να με φιλάει λες και πάω στον πόλεμο.
Σ : Σιγά βρε μαμά άπειρες φορές έχω πάρει μέρος σε αγώνες θα σταματήσεις ποτέ να το κάνεις αυτό? Της είπα.
Μα : Όχι μια μάνα και δε Ελληνίδα δεν πρόκειται να σταματήσει ποτέ να ανησυχεί για τα παιδιά της . Είπε.
Ε ρε Παναγία μου δεν μ φτάνει το θέμα με τον Άλεξ και το θέμα με τον αγώνα έχω και την μάνα μου.
Σ : Άντε πάμε τα λέμε σε κάνα 5ωρο σαγαπώ . Της είπα φιλώντας την και φύγαμε.
Φτάσαμε στο σημείο που θα γίνει ο αγώνας , κάθε φορά πάμε σε διαφορετικό μέρος για να γίνουν οι αγώνες μπικόουζζζ υπάρχουν και οι μπάτσοι που εδώ που τα λέμε δεν μας συμπαθούν καθόλου γιατί άραγε ? χαχαχαχαχ .
YOU ARE READING
~ Αναρχικός Έρωτας Στα Θρανία ~
Teen FictionΣοφία Γεωργίου μια δυναμική κοπέλα της αρέσει η αδρεναλίνη το μποξ και οι παράνομοι αγώνες . Άλεξ Παπαδόπουλος το fuck boy του σχολείου του αρέσει η αδρεναλίνη ,το μποξ, οι γκόμενες και οι παράνομοι αγώνες. Τι θα γίνει όμως θα καταλήξουν μαζί ή όχι...