Εκεί που κοιμάμαι άκουσα τρλή φασαρία απο κάτω άνοιξα με το ζόρι τα μάτια μου και κοίταξα το κινητό μου 10 κ τέταρτο καλά ρε πάνε καλά ?Ο Σάββας έλλειπε απο το κρεβατι προφανώς και ξύπνησε κατέβηκα κάτω με νεύρα και του βρήκα όλους στη πισίνα με μουσική έριξα το σταντ στο νερό και τους τράβηξα την προσοχή.
Σ : Καλά ρε πάτε καλά ?Είμαι με γαμημένες 5 ώρες ύπνου είχα μια δύσκολη μέρα και νύχτα και αντί να σεβαστείτε το γεγονός ότι σκοτώνομαι στην δουλειά χάνοντας τις διακοπές μου και χρειάζομαι λίγο ξεκούραση εσείς κάνετε pool party επειδή εσείς κάθεστε όλη μέρα και τα ξύνετε δεν σημαίνει ότι όλοι κάνουν το ίδιο δηλαδή τι να σας πω δεν σέβεστε τίποτα .Τους φώναξα και πήγα πάλι πάνω κλειδώνοντας και κοπανώντας την πόρτα.Άρχισαν όλοι να χτυπάνε την πόρτα .
Σ : ΈΧΕΤΕ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΕΊ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΜΟΥ ΟΛΟΙ ΤΩΡΑ.Τσίριξα.
Σαβ : Να φύγω και γώ ?Με ρώτησε .
Σ : Ειδικά εσύ που υποτίθεται με σκέφτεσαι .Του είπα με νεύρα ενώ ξεκλείδωσα την πόρτα .
Σαβ : Σε σκέφτομαι ρε μωρό μου .Είπε.
Σ : Ναι φαίνεται αντι να τους πεις να σκάσουν και να με αφήσουν να κοιμηθώ εσύ χοροπηδούσες και φώναζες μαζί του .Του είπα και πήρα το κράνος και τα κλειδιά μου και έφυγα απο το δωμάτιο .
Ήλ : Σοφ-.Πήγε να πει αλλα την έκοψα.
Σ : Λέξη ! Απο κανέναν σας δεν θέλω τίποτα μάθετε να σέβεστε και μετά μου μιλάτε.Φώναξα κοπανώντας την πόρτα πίσω μου και ανέβηκα στην μηχανή μου.Πείτε μου ότι έχω και άδικο που δουλεύω σαν το σκυλί όλη μέρα και νύχτα παίρνω το βάρος πάνω μου και τους απαλλάσσω απο την αγγαρεία και κάθομαι με τις ώρες και δουλεύω και το μόνο που ζητάω είναι ησυχία για να κοιμηθώ και να ξεκουραστώ .Τέλος πάντων έκοψα δυο σβούρες για να ηρεμήσω και πήγα στην αποθήκη για να κοιμηθώ έστειλα μειλ σε όλα τα μέλη να μην έρθει κανείς σήμερα ότι είναι ρεπό για όλους.Αφού κοιμήθηκα για κανα τετράωρο ξύπνησα και παράγγειλα κάτι να φάω αφού ήρθε το παιδί με το φαι μου πήγα στο γραφείο και συνέχισα την χθεσινή μου δουλειά , τι να κάνω αν δεν τα κάνω εγώ δεν θα τα κάνει κανείς και επείγουν.Περνούσα αρχεία στον υπολογιστή , αρχειοθετούσα αρχεία , έστειλα μειλ συνεννοήθηκα με τα βαποράκια πότε να έρθουν να πάρουν το πράγμα και τέλος επιμελήθηκα κάποια πράγματα για το πανεπιστήμιο . Δεν κατάλαβα πότε πήγε 9 πήρα τα πράγματά μου κλείδωσα και αφού ανέβηκα στην μηχανή μου πήγα να πάρω φαγητό για όλους ,αφού πήρα το φαγητό πήγα σπίτι ,άνοιξα την πόρτα ,πήγα στο σαλόνι που ήταν όλοι και άφησα το φαι στο τραπέζι.
KAMU SEDANG MEMBACA
~ Αναρχικός Έρωτας Στα Θρανία ~
Fiksi RemajaΣοφία Γεωργίου μια δυναμική κοπέλα της αρέσει η αδρεναλίνη το μποξ και οι παράνομοι αγώνες . Άλεξ Παπαδόπουλος το fuck boy του σχολείου του αρέσει η αδρεναλίνη ,το μποξ, οι γκόμενες και οι παράνομοι αγώνες. Τι θα γίνει όμως θα καταλήξουν μαζί ή όχι...