ΜΠΑΜ ΜΠΑΜ ΜΠΑΜ
Άκουσα πυροβολισμούς και πετάχτηκα απο το κρεβάτι αρπάζοντας το όπλο μου κάτω απο το μαξιλάρι.
Σαβ : ΤΙ ΣΤΟΝ ΠΟΥΤΣΟ ΓΙΝΕΤΑΙ?!Φώναξε ενώ είχαμε κρυφτεί και οι δυο απο την πίσω μεριά του κρεβατιού μου κρατώντας τα όπλα μας .
Σ : ΔΕΝ ΕΧΩ ΙΔΕΑ ! Είπα και κάποιος άρχισε να κλοτσάει την πόρτα .
Σ : ΦΥΓΕ ΑΠΟ ΤΗ ΚΡΥΦΗ ΠΟΡΤΑ ΤΟΥ ΜΠΑΝΙΟΥ ! ΤΡΕΧΑ !ΤΩΡΑ!Φώναξα στον Σάββα.
Σαβ : ΔΕΝ ΠΑΣ ΚΑΛΑ ΔΕΝ ΣΕ ΑΦΗΝΩ ΜΟΝΗ ΕΔΩ ! Μου είπε ενω ο άλλος συνέχιζε να προσπαθεί να σπάσει την πόρτα μου πάλι καλα που είναι ασφαλείας.
Σ : Άκουσε με , τρέχα θα προσπαθήσω να τους καθυστερήσω,πρέπει να βγάλετε την Ηλέκτρα επειγόντως απο το σπίτι αν πάθει κάτι το μωρό ή η ίδια δεν θα μου το συγχωρέσω ποτέ. Πίσω απο την κρυφή πόρτα έχει υπόγειο τούνελ διαφυγής , με το που μπεις θα στρίψεις αριστερά και θα πας ευθεία η πρώτη πόρτα είναι το δωμάτιο του Σάκη μπες πάρε την Ηλέκτρα και κόψτε το όλο ευθεία εκεί έχει μια ατσάλινη πόρτα ο κωδικός είναι 95028 κλείσε την και τρέξτε όσο πιο μακρια μπορείτε εδώ είναι ενα σέιφ κρυφό σπίτι πηγαίνετε εκεί γρηγορα . Σαγαπώ. Του είπα και τον φίλησα με πάθος.
Σαβ : Δεν γίνεται να σε αφήσω εδώ! Είπε δακρυσμένος .
Σ : Πρέπει γιατί σίγουρα είναι εδώ για μένα εγω πρέπει να το κανονίσω αν με βρουν θα κερδίσετε πολυ χρόνο και τώρα ΤΡΕΧΑ !Του είπα καθώς ένα ντερέκι έριξε την πόρτα μου κάτω και ξεκίνησα να τον πυροβολώ αλλα πρόλαβε και με πέτυχε στον ώμο .
Σ : ΑΑΑΑΑΑ .Είπα και έπεσα κάτω .
Σαβ : ΣΟΦΙΑΑΑΑΑΑΑ !Φώναξε και σταμάτησε να τρέχει .
Σ : ΦΥΓΕΕΕΕ! Του φώναξα και το ντερέκι τον σημάδευε αλλα τον πρόλαβα και τον πυροβόλησα εγω στο κεφάλι .Είδα τον Σάββα να έρχεται προς εμένα .
Σ : ΕΙΠΑ ΦΥΓΕ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΩ ΑΛΛΟ! Του είπα και τον είδα με βαριά καρδιά να τρέχει στο μπάνιο κλειδώνοντας την πόρτα πίσω του .
Σ : Μπράβο μωρό μου .Ψιθύρισα και αφού ξεφύσησα έβαλα όλη την δύναμη μου να σηκωθώ απο το πάτωμα και έβαλα στην πληγή μου ότι ύφασμα βρήκα κοντά μου και το κόλλησα με κολλητική ταινία ..τι για πρόχειρο μια χαρά είναι .
Όπλισα το όπλο μου και ξεκίνησα να προχωράω όσο πιο σιγά γίνεται , βγήκα απο το δωμάτιο και παραλίγο να πυροβολήσω τον αδερφό μου.
BINABASA MO ANG
~ Αναρχικός Έρωτας Στα Θρανία ~
Teen FictionΣοφία Γεωργίου μια δυναμική κοπέλα της αρέσει η αδρεναλίνη το μποξ και οι παράνομοι αγώνες . Άλεξ Παπαδόπουλος το fuck boy του σχολείου του αρέσει η αδρεναλίνη ,το μποξ, οι γκόμενες και οι παράνομοι αγώνες. Τι θα γίνει όμως θα καταλήξουν μαζί ή όχι...