I should be happy
But all I do is cry
(Cry, cry, no more laughter) I should be happy
(Oh, why did he go)
Εδώ και 2 μέρες δεν πάω σχολείο , ούτε τρώω , μόνο κλαίω και δεν ανοίγω την πόρτα μου σε κανέναν. Ούτε στους κολλητούς μου εκεί με κατάντησε . Και να το παλι άρχισαν τα δάκρυα ποτάμι .
Νοκ νοκ πάλι η πόρτα δεν θα σταματήσουν ποτέ έτσι ?
Σ: Αφήστε με , δεν έχω όρεξη. Είπα και γύρισα πλευρό.
?: Σοφία , άνοιξε μου σε παρακαλώ.Άκουσα κάποιον και πετάχτηκα απτο κρεβάτι μου όπου είχα βγάλει ρίζες δύο μέρες τώρα.
Άρχισα να τρέχω δεξιά και αριστερά μη ξέροντας τι να κάνω.Τα μάτια μου είναι κόκκινα απτο κλάμα ,έχω μαύρους κύκλους και το μαλλί μου είναι χάλια αμαν παναγία μ τι θα κάνω ?
Να σ πω θα συνεχίσεις για πολύ την παράκρουση ?
Μαρίκα σκασε δεν εχω χρονο δεν ξέρω τι να κάνω πφφφφφ
Λέω , λέω μήπως ΝΑ ΤΟΥ ΑΝΟΙΓΕΣΣΣ?
ΑΑΑ δίκιο εχείς τον ξέχασα .
Τρέχω στην πόρτα και του ανοίγω .
Σ: Πέρνα. Του λέω με σκυμμένο το κεφάλι και κάθησα στο κρεβάτι. Έπειτα κάθεται και αυτός.
Άλ: Συγνώμη...... Το ξέρω φέρθηκα άθλια , δεν έπρεπε να σε φιλήσω . Μου είπε και έσβησε η φώτια που είχε ανάψει μέσα μου. Όχι που πίστευα ότι μπορεί να έχει αλλάξει .
Σ: Δεν πειράζει έτσι και αλλιώς δεν τραβούσε άλλο. Του είπα. Σιγή , νεκρική σιγή. Δεν λέει τίποτα εδώ και 10 λεπτά. Έτσι πήρα το θάρρος να τον ρωτήσω αν θέλει κάτι άλλο.
Σ: Με ήθελες τίποτα άλλο? Τον ρώτησα.
Άλ: Όχι δηλαδή ναι. Σήμερα γίνεται η πορεία στο κέντρο θα έρθεις? Μου είπε και μου ήρθε φλασιά.Πώς το ξέχασα εγώ αυτό?
Τώρα θα αναρωτιέστε για τι πορείες μιλάω. Εδω και 4 χρόνια εγώ , ο Άρης και η Ηλέκτρα είμαστε μέλη σε συμμορία, σημείωση την μεγαλύτερη συμμορία της Θεσσαλονίκης. Μπήκαμε στην συμμορία λόγο των πατεράδων μας , εκτός απο εμάς τους τρείς στην συμμορία είναι και ο Άλεξ με τα κολλητάρια του . Επίσης ένας απο τους λόγους που πάω μποξ απο τα 3 μου είναι η συμμορία. Ο πατέρας μου προπονούσε εμένα και τον αδερφό μου για τον παραπάνω λόγο.
Άλ: Σοφία ! Μου είπε και ξύπνησα.
Σ: Έλα μου? Απάντησα . Καλά καλύτερη απάντηση δεν μπορούσα να δώσω ?
Άλ: Τι έλα μου ρε Σοφία σε ρώτησα θα έρθεις στην πορεία ? Μου απάντησε.
Σ: Ρωτάς εμένα αν έρθω ? Γίνεται να λείπει η αδερφή του αρχηγού? Τσ τσ τσ ανεπίτρεπτο . Του είπα κοιτάζοντας τον με το κλασσικό μου βλέμμα και γέλασα.
Άλ: Οκ απλα ρώτησα αντε πρέπει να φύγω . Τα λέμε. Με αγκάλιασε και έφυγε.
Αχχχχχχχχχ κάτι μου λέει οτι αρχίζεις να τον ερωτεύεσαι.
Μαρίκα τον σκασμό. Άκου κει εγώ ερωτευμένη με τον Άλεξ.
Γειάααααααα <3 460 λέξεις καλά παμε χαχαχαχα .
Μήπως η Σοφία όντως ερωτεύεται τον Άλεξ?
Σπόιλερ αλερττττ πορεία εν δράση . Μπαιιιιιιιιιιι <3 <3 <3
ESTÁS LEYENDO
~ Αναρχικός Έρωτας Στα Θρανία ~
Novela JuvenilΣοφία Γεωργίου μια δυναμική κοπέλα της αρέσει η αδρεναλίνη το μποξ και οι παράνομοι αγώνες . Άλεξ Παπαδόπουλος το fuck boy του σχολείου του αρέσει η αδρεναλίνη ,το μποξ, οι γκόμενες και οι παράνομοι αγώνες. Τι θα γίνει όμως θα καταλήξουν μαζί ή όχι...