Σ : Μωροοο μου μωροοο μου ξύπνααααα.Φώναξα καθώς πήδηξα πανω του και αρχισα να τον φιλάω σε όλο το πρόσωπο .
Σαβ : Σιγά καλέ σαν κουτάβι κάνεις.Είπε καθώς έτριβε τα μάτια του και τεντώθηκε.
Σ : Καλημέρα μωρό μου.Του είπα και αφού τεντώθηκε βρήκα την ευκαιρία να χωθώ στην αγκαλιά του.
Σαβ : Καλημέρα πως και τόση ενέργειά σήμερα συνήθως χρειάζεσαι πάνω απο μια ώρα να σηκωθείς και μετά χρειάζεσαι τουλάχιστον έναν κουβά καφέ.Είπε και με αγκάλιασε.
Σ : Απλά είμαι χαρούμενη γιατί έμαθα πως σήμερα το απόγευμα θα κάνουμε ντου σε μια πορεία εναντίον των πολιτικών και θα μπορέσουμε να τους πετάξουμε μολότοφ στα μούτρα χιχιχιχιχιχιχι.Είπα και έτριψα τα χέρια μου όπως κάνουν οι μύγες.
Σαβ : Πφφφφ τι ώρα είναι ? Ρώτησε.
Σ : 10 και ο μπαμπάς φωνάζει να κατέβουμε κάτω στο υπόγειο για προπόνηση.Του είπα και αφού τον φίλησα πήγα να κατέβω απο πάνω του αλλα με τράβηξε πάλι πάνω του.
Σαβ : Καλά δεν πειράζει να αργήσουμε 10 λεπτά .Είπε και άρχισε να με φιλάει στον λαιμό.
Σ : Αχχχχ π-πειράζει θα μας φ-ωνάξει αχχ.Προσπάθησα να του πω.
Σαβ : Πωωω καλάααα .Είπε και αφού με άφησε πήγα να βάλω τα ρούχα της προπόνησης και για να τον τσιγλίσω λίγο άρχισα να βγάζω αργά και βασανιστικά τα ρούχα μου ένα ένα και τον έβλεπα απο τον καθρέπτη που είχε αναψοκοκκινίσει .
Σ : Όλα καλά ?Είπα και έσκασα ένα γελάκι .
Σαβ : Έτσι ε?Επίτηδες το κάνεις , τώρα θα δεις.Είπε τρέχοντας προς το μέρος μου και με μία κίνηση με άρπαξε και με πέταξε στο κρεβάτι και ήρθε απο πάνω μου.
Σ : Μη θα αργήσουμε και θα φωνάζει ο μπαμπάς .Είπα ενώ άρχισε να με φιλάει.
Σαβ : Δε πα να φωνάζει απο δω δεν γλιτώνεις με τίποτα εσύ με προκάλεσες .Είπε και γελάσαμε.
Σ : Καλάααα εσύ θα πάρεις την ευθύνη .Είπα και συνέχισα να τον φιλάω .
Σαβ : Ναι ναι σκάσε τώρα .Είπε και συνέχισε να με φιλάει .Κανα τέταρτο αργότερα ντυθήκαμε και κατεβήκαμε κάτω .
Μπ : Βρε καλώς τα παιδιά τι γίνεται μας θυμηθήκατε?Είπε ο πατέρας μου με αυστηρό ύφος και ο Σάββας κρύφτηκε πίσω μου.
Σαβ : Η Σοφία φταίει .Πετάχτηκε πίσω απο την πλάτη μου σαν ακρίδα και ξανα κρύφτηκε .
YOU ARE READING
~ Αναρχικός Έρωτας Στα Θρανία ~
Teen FictionΣοφία Γεωργίου μια δυναμική κοπέλα της αρέσει η αδρεναλίνη το μποξ και οι παράνομοι αγώνες . Άλεξ Παπαδόπουλος το fuck boy του σχολείου του αρέσει η αδρεναλίνη ,το μποξ, οι γκόμενες και οι παράνομοι αγώνες. Τι θα γίνει όμως θα καταλήξουν μαζί ή όχι...