Kεφάλαιο 15

386 15 3
                                    

Ηλ : Αμάν ρε Σοφία μόνο εσύ μπορείς να κάνεις 10 ώρες χωρίς καν τα βαφτείς και να ετοιμαστείς όπως οι υπόλοιπες .Μου είπε η κολλητή μου.

Σ : Τι να κάνω ρε μλκ πρέπει να ετοιμάσω τα όπλα για να πάρουμε μαζί μας καλού κακού ποτέ δεν ξέρεις τι μπορεί να γίνει ... θυμάσαι τις προάλλες στο LA που μας ακολούθησαν ? Της είπα και έκρυψα το όπλο μου στο κοντό σορτσάκι που φοράω πάντα κάτω απο φούστες και φορέματα ώστε να μπορώ να κρύβω το όπλο μου να μην φαίνεται .

Ηλ : Τι να σου πω ρε αγάπη εσύ ξες καλύτερα. Μου είπε και έφυγε απο το δωμάτιο την ώρα που έμπαινε ο Άλεξ .

Άλ : Πω ρε μωρό μου φωτιά είσαι πάλι . Μου είπε και με φίλησε .

Σ : Πάντα μπεμπ. Είπα και του έκλεισα το μάτι και έβαλα τα παπούτσια μου.

Άρ : ΆΝΤΕ ΡΕ ΜΛΚΣ ΚΑΤΕΒΕΙΤΕ 12 ΠΗΓΕ. Φώναξε απο τον κάτω όροφο και κατεβήκαμε ώστε να μπούμε στην λίμο και να πάμε στο κλαμπάκι.

Σ : Λοιπόν μωρά μου έχουμε και λέμε .Είπα και έβαλα στο τραπεζάκι της λίμο 4 όπλα. Πάρτε απο ένα και κρύψτε το κάπου πάνω σας ξέρετε . Είπα και πήραν όλοι απο ένα .

Σα : Αδερφάκι το δικό μου που είναι? Με ρώτησε.

Σ : Μπροστά σου ρε μπούφο.Του είπα και γέλασα.

Σα : Όχι αυτό αυτό που έχω πάντα με βολεύει καλύτερα .Μου είπε και χτύπησα με την παλάμη μου το κουτελό μου .

Σ : Καλά σε λέω μπούφο ρε τα δικά μας τα αφήσαμε στην Ελλάδα πως θα τα παίρναμε στο αεροπλάνο?Του είπα .

Σα : Σωστό.Είπε και πήρε το τελευταίο .

Άρ : Φτάσαμε αντε πάρτε τους κώλους σας . Είπε και γελάσαμε όλοι βγαίνοντας απο την λίμο.

Σ : Πάω για ποτά. Τους λέω και κατευθύνομαι στο μπαρ.

Μπάρμαν : Τι θα πάρει η κούκλα ? Μου είπε στα Ισπανικά με το ύφος του γνωστού κάγκουρα.

Σ : Πέντε βότκες οι δυο πορτοκάλι, οι τρεις λεμόνι και το υφάκι του θέλω να γαμήσω στα τσουλάκια που είναι στην πίστα ευχαριστώ. Του είπα , έχω βαρεθεί αυτούς τους τύπους.

Μπάρμαν : Οκ ,δύσκολη... μαρέσει. Είπε , αααα δεν θα τα πάμε καλά.

Σ : Να σου πω κύριος ή φτιάχνεις τα ποτά χωρίς πολλά πολλά ή [του δείχνω το όπλο] μπορούμε να το πάμε με τον δύσκολο τρόπο που σου αρέσει κιόλας. Του είπα και χαμογέλασα στην τρομαγμένη του μούρη.

Μπάρμαν : Οκ ρε κοπελιά μια πλάκα κάναμε όλα κουλ , ορίστε τα ποτά . Μου είπε .

Σ : Αυτό φαντάστηκα .Είπα , πήρα τα ποτά και κατευθύνθηκα προς το τραπέζι όπου είναι τα παιδιά .

~ Αναρχικός Έρωτας Στα Θρανία ~Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora