Σ : Ηλέκτρα σου είπα όχι δεν σου κάθεται ωραία . Της είπα.
Εδώ και 4 ώρες με έχει κι τρέχουμε απο μαγαζί σε μαγαζί πονέσανε τα πόδια μου θέλω να πάω σπίτι και να ξεραθώ στον ύπνο.
Ηλ : Αμάν ρε Σοφία τίποτα δεν σου αρέσει γυμνή να έρθω ? Μου είπε.
Σ : Δεν είναι κακή ιδέα . Της είπα κοιτώντας την με πονηρό βλέμμα.
Ηλ : Αι μωρη . Είπε και μου πέταξε ένα μπλουζάκι στα μούτρα .
Σ : Δεν καταλαβαίνω την επιθετικότητά σου κολλητούλα για τον αδερφό μου λέω . Της είπα.
Ηλ : Δεν σε καταλαβαίνω . Μου λέει άλλαξε και φύγαμε απο το μαγαζί με προορισμό το σπίτι μου.
Σ : Ηλέκτρα μην μου κάνεις τον κινέζο λέγε τι παίζει με τον αδερφό μου. Της είπα και κοκκίνισε.
Ηλ :Πφφφφφ καλά θα σου πώ.Όλα ξεκίνησαν όσο ήσουν σε κώμα, την πρώτη βδομάδα δεν έτρωγα και κοιμόμουν κάθε βράδυ στο δίπλα κρεβάτι κανονικά δεν επιτρέπεται αλλα έπρηξα την γιατρό και με άφησε. Προσπαθούσαν όλοι μέρα και νύχτα να με πάρουν απο εκεί ο μόνος που κατάφερε να με ξεκολλήσει ήταν ο Σάκης με έβαλε στον ώμο σαν σακί με πατάτες και με πήγε σπίτι για να κάνω μπάνιο και να κοιμηθώ. Το επόμενο πρωί μου είπε ότι θέλει να μιλήσουμε για εκείνη την νύχτα που τσακωθήκαμε άσχημα και του είχα πει πως δεν μπορει να με φιλάει όποτε θέλει γιατί έχω αγόρι , του εξήγησα οτι δεν ήταν αλήθεια και του εξήγησα για ποιον λόγο το είπα . Τότε παραδεχτήκαμε και οι δύο πως αρέσουμε ο ένας στον άλλον,φιληθήκαμε και έπειτα τα φτιάξαμε . Μου είπε κα έμεινα με ανοιχτό το στόμα .
Σ : Αγάπη μου το ξέρεις ότι δεν πρόκειται να ξεφύγετε ποτέ απο μένα τόσο εύκολα δεν ήταν η πρώτη αλλα ούτε και η τελευταία φορά που κάποιος με πυροβολεί , δυστυχώς η ευτυχώς αυτή είναι η ζωή μας και μου αρέσει όπως είναι με κινδύνους η χωρίς .Τώρα για το φιλί και την σχέση μόνο ένα έχω να πω ...μπραβο ρε κολλητή δεν μπορούσα να σας βλέπω άλλο έτσι και οι δύο καψουρεμένοι και να μην το παραδέχεστε . Της είπα και την αγκάλιασα .
Σ : Επίσης ο Σάκης έχει ένα θέμα με το να παίρνει κάποιον στον ώμο σαν σακί με πατάτες . Της είπα και γελώντας μπήκαμε σπίτι.
Ηλ : Ήρθαμε .Είπε και κοίταξε τον αδερφό μου στα μάτια.
Σα : Καλώς τες . Είπε και ανταπέδωσε το βλέμμα .
Σ : Εμμμ Σάκη πάνε λίγο στο δωμάτιό σου σου έχω ένα δώρο.Του είπα και πήγε.
Σ : Να πάμε και εμείς πάνω να κάνουμε τα ρούχα. Είπα και τρέξαμε στον πάνω όροφο . Λοιπόν έφυγες πήγαινε εγώ θα τους κρατήσω κάτω. Της είπα και με ευχαρίστησε.
VOUS LISEZ
~ Αναρχικός Έρωτας Στα Θρανία ~
Roman pour AdolescentsΣοφία Γεωργίου μια δυναμική κοπέλα της αρέσει η αδρεναλίνη το μποξ και οι παράνομοι αγώνες . Άλεξ Παπαδόπουλος το fuck boy του σχολείου του αρέσει η αδρεναλίνη ,το μποξ, οι γκόμενες και οι παράνομοι αγώνες. Τι θα γίνει όμως θα καταλήξουν μαζί ή όχι...