Σ – Σου είπα δεν πάω . Είπα στον Άρη αρκετά νευριασμένη .
Αρ – Έλα ρε Σοφάκι σε παρακαλώ . Δεν σου ζητάω συχνά χάρες . Μου είπε και με κοίταξε με αυτό το βλέμμα που ξέρει ότι δεν μπορώ να αντισταθώ .
Σ – Πφφφφ , καλά καλά θα έρθω . Του είπα , και άρχισε να χοροπηδάει γύρο γύρο σαν το κατσίκι.
Αρ – ΝΑΙ ΝΑΙ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ . Μου είπε και με φίλησε και στα δυο μάγουλα.
Αυτό το παιδί δεν θα σοβαρευτεί ποτέ αλλά τι να τον κάνω αφού του έχω αδυναμία και το ξέρει γι'αυτό κάθε φορά που θέλει κάτι το εκμεταλλεύεται . Εσείς βέβαια θα αναρωτιέστε γιατί ακριβώς με παρακαλούσε το κατσίκι . Σήμερα γίνεται το πρώτο πάρτυ της σχολικής χρονιάς εννοείτε όμως όχι σχολικό πάρτυ γι'αυτό δεν ήθελα να πάω αν ήταν πάρτυ του σχολείου σιγά που θα το έχανα , το πάρτυ το κάνει ο Άλεξ άρα καταλαβαίνετε τι σοι πάρτυ είναι αυτό, γκόμενες , ψώνια, ''bad boys'', στοιχήματα και άλλα τέτοια καλά πράγματα .
Η ώρα είναι 7 άρα πρέπει να ετοιμαστώ και όχι δεν θέλω δυο ώρες για να κάνω το μακιγιάζ μου απλά μου αρέσει να απολαμβάνω το μπάνιο μου και να ντύνομαι αργά και με το πάσο μου. Πήγα στο μπάνιο και άνοιξα την βρύση ώστε να γίνει χλιαρό το νερό έπειτα αφαίρεσα τα ρούχα μου και μπήκα στην μπανιέρα μου, άρχισα να σαπουνίζω το σώμα μου με αυτό το υπέροχο αφρόλουτρο καρύδας, μμμ μυρίζει τόοσο ωραία που μου έρχεται να το φάω καμιά φορά. Τελείωσα το μπάνιο μου περίπου στις 8 παρα τέταρτο και άρχισα να σκουπίζω το σώμα μου με την αγαπημένη μου μαύρη χνουδωτή πετσέτα .
Αποφάσισα να βάλω αυτό το φόρεμα :
Με αυτά τα παπούτσια :
Τα μαλλιά μου τα έκανα κάπως έτσι :
Η ώρα είναι 9 παρα δέκα όπου να ναι θα έρθει ο Άρης και η Ηλέκτρα να με πάρουν , έτσι έβαλα την αγαπημένη μου κολόνια όπου μου είχε πάρει η Ηλέκτρα για δώρο γενεθλίων . Με τούτα και με κείνα η ώρα πήγε 9 , άκουσα το κουδούνι και πήγα να ανοίξω . Η Ηλέκτρα ήταν εκθαμβωτική , φορούσε ένα μίνι κόκκινο φόρεμα ίδιο με το δικό μου ,μαύρες ψηλές γόβες παρόμοιες με τις δικές μου και τα μαλλιά της ήταν πιασμένα σε μια ψηλή αλογοουρά ήταν απλά θεά χωρίς πολλά πολλά . ο Άρης φορούσε ένα μαύρο πουκάμισο και το αγαπημένο μου μαύρο τζιν του .
Αρ – Δεν με λυπάστε ? Θέλω να διασκεδάσω σήμερα όχι να σας προσέχω έτσι πανέμορφες που είστε σήμερα . Είπε
Σ,Η – Χαχαχαχαχαχαχα . Γελάσαμε μαζι με την Ηλέκτρα γιατί η φάτσα που έκανε ήταν τόοσο αστεία
Η – Άντε πάμε θα αργήσουμε . Είπε η Ηλέκτρα και εγώ έκανα μια γκριμάτσα του τύπου δεν θέλω να πάω.
Αρ – Σε είδα. Μου είπε ο Άρης.
Σ – Χέστηκα . Του είπα.
Γελάσαμε όλοι μαζί και μπήκαμε στο αμάξι του Άρη ,βλέπεται αυτός είναι 19 άσχετα που πάει 3η λυκείου ακόμα απλά είναι βλάκας και επίσης πέρσι έκανε παρέα και με το crew του Άλεξ. Έχανε μαθήματα , άλλαζε τις γκόμενες σαν τα πουκάμισα όπως και όλο εκείνο το παρεάκι αλλά όταν άκουσε τον Χρήστο και τον Άλεξ να βάζουν στοίχημα ότι ο Χρήστος θα μπορούσε να ρίξει σε διάστημα ενός μήνα την Ηλέκτρα πλακώθηκε μαζί τους και από τότε μισούν ο ένας τον άλλον. Ακόμα και τώρα όταν γίνεται πίτα μας ζητάει συγνώμη για πέρσι και για το παραλίγο στοίχημα .
Το αμάξι σταμάτησε, κατεβήκαμε όλοι μαζί κάτω και κατευθυνθήκαμε προς την είσοδο του σπιτιού του Άλεξ . Από χιλιόμετρα μύριζε αλκοόλ και τσιγάρο , μπήκαμε μέσα και έπαιζε το αγαπημένο μου τραγούδι <caliente> όχι πείτε μου σε ποιόν δεν αρέσει . Άρπαξα την Ηλέκτρα από το χέρι και πήγαμε να χορέψουμε ενώ ο Άρης πήγε να πάρει ποτά.
KAMU SEDANG MEMBACA
~ Αναρχικός Έρωτας Στα Θρανία ~
Fiksi RemajaΣοφία Γεωργίου μια δυναμική κοπέλα της αρέσει η αδρεναλίνη το μποξ και οι παράνομοι αγώνες . Άλεξ Παπαδόπουλος το fuck boy του σχολείου του αρέσει η αδρεναλίνη ,το μποξ, οι γκόμενες και οι παράνομοι αγώνες. Τι θα γίνει όμως θα καταλήξουν μαζί ή όχι...